• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Maria is bij Riley en de rest weet ik niet echt, ben er ook pas net weer

    [Tegen wie is Maria bezig? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Summer

    "Als je me niet geloof dan heb ik wel een idee dat ik je op andere gedachten kan brengen" zei ik schouderophalend en haalde een flesje uit de zak van mijn gewaad. "Als ik dit in neem geloof je dan alles wat ik zeg?" vroeg ik en liet het flesje Veritaserum zien.

    [ @Leannan dit was de laatste post van Harry]

    Harry

    "Graag gedaan" zei ik lachend en keek naar Hermelien die de mantel om haar heen sloeg.
    "Ben je klaar?" hoorde ik ineens en ik draaide me om.
    "Ja ik ben er klaar voor, ik neem aan jij ook"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Uhm, Samantha heeft net Cho Chang weer gedumpt in de meisjeswc en staat nu random op de gang, kijk maar of je Elizabeth er weer bijpropt of niet :3
    En Jeanine zat net half te neuken -Niet te letterlijk opvatten ;D- met Draco tot Pansy doodleuk de Common Room in kwam lopen.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [@ThoseWords mag ik een reactie van Emma?]


    Remember to be ridiculous.

    [Maria is bezig tegen Summer
    Candybear, wil je laatste bericht van Nils zetten zodat ik kan reageren?]

    Marai Ciara Maunier
    'Ik geloof jou wel, denk ik' antwoordde ik eerlijk 'Alleen geloof ik hem niet, dat hij echt wil dat ik kom.' Zoiezo moest ik dit met Riley geregeld hebben en wist ik gewoon niet wat ik tegen Fred zou moeten zeggen...


    Keep your head up, keep your heart strong

    CandyBear schreef:
    Nils
    Ik reageer enthousiast op Emma's voorstel om een suikerspin te gaan halen. George heeft een fijne plaats gekozen voor een date, zeker als je diegene amper kent is de kermis fijn. Lekker luchtig. 'Ik neem aan dat ik de weg weer vrij moet maken?'
    Zonder een antwoord af te wachten til ik haar op en baan me een weg door de menigte. 'Groot, normaal of klein?' Vraag ik.


    Remember to be ridiculous.

    Hermelien

    Automatisch knikte ik, ook al was ik er me van bewust dat hij me toch niet kon zien.
    "Harry?" Fluisterde ik terwijl we aan het wandelen waren. "Als de koekjes van Hagrid er nog zijn, geef ze aan mij onder de onzichtbaarheidsmantel."


    Elizabeth

    Met kleine oogjes liep ik naar de leerlingenkamer nadat ik afscheid van Samantha had genomen.
    Ik was moe en dacht dat ik wel even een slaapje kon gebruiken.
    Toen ik er aankwam, plofte ik gelijk in één van de zetels bij het haardvuur aangezien ik te lui was om naar boven te gaan.


    Riley Adams

    Zonder een woord er tegen in te brengen, keek ik naar de twee meisjes en kon het niet laten om te glimlachen.
    Dit was één van de enige keren dat er twee meiden in mijn buurt zaten, zonder dat ze me eigenlijk uit lachten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fred
    'George....' fluisterde ik schor. 'Ik ben een sukkel...' wis ik uit te brengen. 'Haal Maria ik heb iets voor haar. Ze mag me blijven... haten als ze dat.. dat wilt. Het is... iets..' stotterde ik. Madame Pleister kwam aan met een emmer, een hoop drankjes en een extra deken, die ik niet wilde omdat ik hier zowat smolt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maria Ciara Maunier
    'Weet je, ik ga wel mee' zei ik uiteindelijk. Ik was namelijk toch wel benieuwd wat Fred me wou zeggen. 'Riley, bedankt dat je mij wilt helpen' zei ik en drukte een kusje op zijn wang, ervan uitgaand dat hij me echt zou gaan helpen, waarna ik richting de ziekenzaal begon te lopen.

    Emma Carter
    'Uhm... een normale' zei ik na even nagedacht te hebben. 'Of we zouden ook een grote kunnen delen? Jij mag kiezen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Harry

    Ik lachte "Nog een voordeel van die mantel" zei ik lachend.
    "Maar ik hoop toch wel dat ze nu al op zijn" gaf ik toen eerlijk toe.
    We liepen langzaam door en het huisje van hagrid kwam al inzicht.
    "Oke tijd om Ron te helpen" zei ik lachend.

    George

    Ik keek naar Fred "Summer is haar aan het zoeken dus ze kan elk moment terug komen" zei ik. "En je bent niet de enige die zich als een sukkel gedraagt" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Een grote samen delen? Oké ze is duidelijk minder verlegen als ze daarnet in de buster leek. 'Een grote,' geef ik door en ik pak de gigantische suikerspin aan. 'Volgens mij is dit drie keer een normale grote,' zeg ik glimlachend.


    Remember to be ridiculous.

    Maria Ciara Maunier
    Eenmaal bij de ziekenzaal aangekomen zuchtte ik, niet helemaal zeker wetend of ik wel naar binnen moest gaan of niet. Wat zou hij zeggen? Wat als het helemaal niet goed tussen ons kwam? Dat wou ik hem nu niet aandoen... Maar als ik hier bleef, terwijl hij wou dat ik naar hem toe kwam, was dat nog erger voor hem. Daarom opende ik zachtjes de deuren van de ziekenzaal en liep ik rustig richting Fred en George.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emma Carter
    'Dat zou best kunnen ja' antwoordde ik, kijkend naar de enorme suikerspin. 'Maar dat krijgen we wel op samen toch?' vervolgde ik lachend, waarna ik een stukje van de suikerspin afscheurde en dit in mijn mond stopte.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:34 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils Cristans
    'Zeker,' zeg ik lachend. 'Aangezien jij toch nog wel een beetje mag groeien zal dat denk ik niet voor problemen zorgen.'
    Ik scheur een stuk van de suikerspin af en probeer het op te eten maar de roze slierten blijven aan mijn handen en in mijn mondhoeken plakken. 'Hier is kampioen suikerspineten,' zeg ik glimlachend.


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    Lachend keek hem aan. 'Deze kampioen moet wel eerst een leren goed suikerspin te leren eten' antwoordde ik lachend, waarna ik zelf ook nog een stukje van de suikerspin afscheurde, maar dit wel normaal opat.


    Keep your head up, keep your heart strong