• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils Cristans
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar nep-beledigd aan. 'Lachtte jij mij nou uit?' Vraag ik.


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Ja' antwoordde ik nep-arrogant 'Had je daar soms problemen mee?' Deze jongen was echt heel leuk en lief... en perfect.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils Cristans
    Ik kijk haar ondeugend aan en weet dat mijn ogen nu twinkelen. 'Heel toevallig wel ja,' zeg ik.
    Voor ze nog iets kan zeggen pak ik een stuk suikerspin duw het op haar gezicht. Een dingetje gaat niet volgens plan: het komt in haar haar terecht waardoor mijn hand daarin vast blijft te zitten. 'Niet zo handig.'


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    Juist hierdoor begon ik nog harder te lachen. 'Je kan echt geweldig met suikerspinnen omgaan, Nils' zei ik lachend, waarna ik een spiegeltje uit mijn tasje haalde en het suikerspin uit mijn haar begon te peuteren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    {xJhonnyDepp kan vanavond pas online komen, ze weet niet presies hoe laat ongeveer rond 10 uur of eerder ^^ (Ze smste me XD)}

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nils
    Dit keer lach ik vrolijk met haar mee, het is ook gewoon een stomme typische mij-actie. Met mijn nog vrije hand help ik haar en samen hebben we de suikerspin snel uit haar haar. Ik pak een stukje een duw het in haar lachende mond. 'Ik weet het,' zeg ik lachend. 'Ik ben nou eenmaal sociaal.'


    Remember to be ridiculous.

    Pansy

    Ze ging vlak voor me staan met een dreigende blik in haar ogen 'ga weg Pansy, realiseer je je niet dat je ongewenst bent?' de woorden kwamen met een klap binnen maar ik liet niks merken.'Ja dat realiseer ik me inderdaad'
    en ik keek haar strak aan, ik had geen zin om haar dit keer te laten winnen dus deed ik er nog een schepje boven op en deed dreigend een stap naar haar toe, zo keken we elkaar een tijdje aan. In mijn gedachten smeet ik haar tegen de muur en ik moest toegeven dat dat inderdaad een aanlokkelijke gedachte was. De beelden van haar en Draakie kwamen in m'n gedachten naar boven en ik kon mezelf niet meer bedwingen en pakte haar vast en met alle kracht in me smeet ik haar tegen de muur 'je staat in de weg trut!'

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 20:08 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Ik kan even niet reageren...verdrink echt in het huiswerk (no_chears)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Emma Carter
    Langzaam sloot ik mijn mond toen hij het stukje erin had gestopt en egon ik het stukje suikerspin te eten. Terwijl ik het stukje aan het eten was, liep ik naar een bord waarop stond wat er die avond allemaal te doen was. 'Een of andere band komt optreden op het veld hier vlakbij' zei ik met mijn mond leeg toen ik weer naar hem terug was gelopen 'Zullen we daar gaan kijken?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils Cristans
    Ik volg Emma terwijl ik nog een beetje suikerspin eet, dit keer zonder in de problemen te komen. 'Een of andere band komt optreden op het veld hier vlakbij,' zegt ze. 'Zullen we daar gaan kijken?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Waarom niet? Als het verschrikkelijk is kunnen we altijd weer vertrekken.'


    Remember to be ridiculous.

    [moet nu even aan m'n huiswerk en dan snel douche en als ik geluk heb kan ik nog even komen...]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 20:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco

    Ik duwde Patty aan de kant. 'Als er iemand weggaat ben jij het. Ik wil geen ruzie door mij dus je zoekt je zielige gehuil maar in je eentje uit.' Ik had mijn hand onopvallend in mijn gewaad, mijn toverstok er in, voor als het mis zou lopen.

    Fred
    'Ma...ria?' fluisterde ik. 'In de leerlingenkamer van griffoendor.... ligt Felix Fort..Fortunatis. Voor jou, als je... Je nog geluk nodig hebt... Met je... inschrijven...' stamelde ik en zakte weer achterover in de kussens. Ik kreeg verschrikkelijk gore drankjes toegedient en ik kotste ongeveer de helft weer uit -wat madame Pleister al wel verwacht had, daarvoor de emmer-, maar ze zei dat ze zouden helpen. Ik hoopte het maar. Ik lag voor de tweede keer deze dagen in de ziekenzaal. Ik met mijn onoplettendheid.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 20:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    Ik glimlachte.
    "Als jullie het niet erg vinden ga ik weer weg want anders heb ik straks problemen" zei ik. "En als jullie me nog wel nodig dan hoor ik het wel" zei ik erna en stond op


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey...nog 1 stukje omdat ik het simpel weg gewoon niet kan laten(A)]
    Pansy

    Ik keek Draco verbaast aan 'dus..du..dus jij neemt het op voor haar?
    voor dat daar?!'en ik wees naar het meisje 'zo ken ik je echt niet..echt niet!' ik kon de tranen niet meer bedwingen en ze bigelde over mijn wangen en een snik volgde. Even stond ik daar, te kijken naar het boze gezicht van Draco, ik veegde mijn tranen weg en tilde mijn had op en in een seconde kwam het met een rotgang tegen zijn wang aan, langzaam haalde ik mijn hand weg. Mijn handafdruk was te zien en ik voelde weer tranen prikken 'zak! dat is wat je bent! een grote zak!' intussen stonden alle slytherins te kijken maar dat maakte mij niks uit, ik rende de common room uit en ik wilde nooit meer terugkomen!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [iemand eleanor? ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †