• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lely Vilijn
    Samen met Draco liep ik naar een afgelegen plek in de leerlingenkamer, waar ik er bijna zeker van was dat bijna niemand ons kon horen. Even beet ik op mijn lip, dit gedeelte zou namelijk moeilijk woorden. Ik had nog nooit sorry gezegt en als ik nu niet in deze situatie had gezeten was ik ook niet van plan dat ooit te gaan doen. 'Sorry voor net, Dray' begon ik 'Ik wist niet dat dat kind ons hoorde, anders had ik... mijn woorden wel wat zorgvuldiger gekozen.' Het was nooit mijn bedoeling geweesd zijn reputatie te gaan veranderen of hem tegenover een nietswetende vierdeklasser te vernederen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    Ik glimlachte "Nu je het zegt, misschien heb ik toch nog wel wat ideeën"
    "Maar eerst een suikerspin" zei ik lachend en pakte haar hand waarna ik naar het kraampje liep


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleanor Winter Black

    Ik voelde een hand die keihard mijn wang raakte. 'Klootzak' riep ik uit en ging met mijn hand naar mijn wang. Met mijn vrije hand pakte ik mijn stok. Ik richtte hem op Draco, maar hij liep weg. Zo makkelijk komt hij hier niet van af. Ik liet het maar voor wat het is. Ik borg mij stok weer op en rende naar de wc's daar keek ik in de spiegel. De plek waar hij sloeg was rood geworden en tranen sprongen in mijn ogen toen ik er op drukte.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Elianne Alice Avador

    Lachend loop ik met hem mee naar het kraapje waar hij twee grote roze suikerspinnen koopt en we op een leeg bankje gaan zitten, 'Lekker' Zij ik grijnzend terwijl ik een roze pluk van de suikerspin haalde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeanine
    Ik mompelde iets onverstaanbaars en liep weer naar de bank. Er zat een eerstejaars op, die ik zonder pardon bij zijn kraag pakte en van de bank trok, om er vervolgens zelf neer te ploffen, wachtend op Draco.

    Samantha

    Ik lachtte zachtjes, en liep richting de verlaten meisjeswc. ''Nog even wat zaakjes afhandelen.'' grinnikte ik, en keek Elizabeth aan. ''Je mag alvast slapen ofzo als je wilt, hoor.'' glimlachte ik, en gooide Cho Chang hardhandig op de grond. Met een simpele spreuk maakte ik haar groter, en ze keek me vol angst aan. Ze zat onder de zweren en het bloed, maar het deed me niks. ''Amnesia.'' zei ik, en keek zelfvondaan naar het meisje wat haar geheugen nu aan het verliezen was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cho Chang

    Mijn hele lichaam deed pijn en ik kon nouwelijk beaamen wat ik net had meegemaakt, één ding was zeker en dat was dat het niets goeds was. Verward probeerde ik iets te doen voordat ik alles zou vergeten, ik was toch niet voor niets bij ravenklauw ingedeeld?


    Don't be like the rest of them, darling

    George

    Ik haalde een roze plukje van de suikerspin, maar voor ik het in mijn mond stopte keek ik Elianne aan. "Vertel eigenlijk is iets over jezelf" zei ik glimlachend

    Harry

    "Graag gedaan" zei ik lachend en keek naar Hermelien die de mantel om haar heen sloeg.
    "Ben je klaar?" hoorde ik ineens en ik draaide me om.
    "Ja ik ben er klaar voor, ik neem aan jij ook"

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 12:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {naar wie kan ik Pansy sturen?}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Elianne Alice Avador
    ''Wat wil je weten?' vraag ik aan hem terwijl ik ik plukje tussen mijn duim en wijvinger hielt en het vervolgens in mijn mond stopte.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik heb fleur delacour nog voor je?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Misschien naar Jeanine? Die heeft iets met Draco -in het geheim- maar Draco is nu aan het praten met Lely een stukje verder in the common room, en Jeanine kent nog niemand van die school xd ze heeft wel wat gehoort van pansy en ze mag haar niet]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George

    Ik dacht na.
    "Vertel maar iets" zei ik glimlachend en haalde nog een roze plukje van de suikerspin haalde, in mijn mond stopte en haar weer aankeek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elianne Alice Avdor

    'Hmm.. Ik ben 16 jaar, woon in het zuiden van frankrijk samen met mijn vader, moeder, mijn twee zusjes en mijn broer' Zij ik glimlachend, nu was het zijn beur om iets te vertellen over zichzelf 'Vertel eens iets over jouw' Zeg ik nieuwschierig terwijl ik mijn suikerspin weer kaalplukte,


    Don't be like the rest of them, darling

    [okeey dat klinkt wel goed even kijken hoe ik dat ga aanpakken...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [@Aragog, kan ik het dan oppakken waar jij gebleven bent??]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.