• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    Ik keek even om en knikte "Goed plan" zei ik lachend.
    Ik opende de andere kastdeur en alles wat bruikbaar leek legde ik opzij en dan zou ik straks wel bedenken hoe ik het mee kreeg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco

    Ze keek me even verbaasd aan, maar knikte toen. Ze trok me zachtjes mee naar de bank en zette er een eerstjeaar vanaf, wat mijn lippen even deed omkrullen tot een grijns.
    Ik ging naast Jeanine zitten en staarde naar het vuur. Het eerstejaarskindje keek woest naar ons, maar ik keek even boosaardig terug, streek over mijn stok en weg was het kindje.

    Fred

    'Nou ik denk dat ik alles wel heb leeggeplunderd.´ grinnnikte ik. 'Jij ook? Dan gaan we, dan zorg ik dat ik niet zichtbaar ben als we hem losmaken en ontdoen van de blinddoek.' zei ik na even nadenken. ik stond op en liet alvast mijn verzameling spullen naar buiten zweven en plaatste ze op het raamkozijn

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 16:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    Ik draaide me om "Geef me heel even" zei ik en opende de laatste kast en haalde alles wat er ook maar interessant en bruikbaar uitzag. Net als Fred liet ik alle spullen naar buiten zweven. "Ik denk dat ik ook wel alles heb" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred

    'Dat is handig.' grinnikte ik. Ik liet alles bij elkaar zweven. 'Op JA, ga je rennen, oké?' fluisterde ik. Ik keek haar aan. 'Drie... Twee... Een... Ja!' Ik haalde de blinddoek weg, liet hem ont-plakken en begon ook te rennen, de spullen achter me aan zwevend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    Ik lachte even. En dát zit in Slytherin? Ik trok mijn knieën op en leunde zachtjes tegen Draco aan. Morgen moest ik maar beginnen met informatie verzamelen over Potter, hoe sneller hoe beter.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Is goed" zei ik en keek nog een keer of alle kasten weer dicht waren.
    Ik hoorde Fred ja zeggen en ik begon te rennen. Op de volgende verdieping wachtte ik op Fred. "En dat was opnieuw weer een goed plan" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    'Echt perfect' riep ik en gaf haar een high-five. 'Waar gaan we dit eens allemaal rustig bekijken?' vroeg ik terwijl we in de nauwe gang stonden, hier was daar zeker geen ruimte voor.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    Ik lachte en gaf Fred een high-five. Ik dacht even na "Misschien de leerlingenkamer van Griffoendor?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    'Nou dat ik daar zelf niet aan gedacht had.' zei ik half-sarcastisch, half-lachend. 'Kom Sum.' Met een zwiepje van mijn stok zweefde alles met ons mee. Ik rende de trap op, zei het wachtwoord en liet alles naar binnen zweven. Zelf ging ik ook naar binnen en stalde alles uit. 'Nou wat hebben we?' vroeg ik en bekeek alles met mijn hoofd schuin.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    Ik schoot in de lach en liep met hem mee naar de leerlingenkamer van Griffoendor. Toen we er waren en alles hadden uitgestald keek ik even naar wat te hadden. "Ik neem aan dat dit Amortentia is, dat Veritaserum en dat daar Instant Duistergruis," zei ik en wees naar twee flesjes en een potje.

    [ ben over half uurtje terug]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 17:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils Cristans
    Emma leunt glimlachend tegen me aan en ik glimlach terug. Ze ziet er zo ontzettend lief uit. Ik begin met een van haar lokken te spelen. Het haar is roodbruin, een bijzondere kleur en het valt in natuurlijke krullen naar beneden. 'Vind je het leuk?' Vraag ik.


    Remember to be ridiculous.

    Fred
    'Klopt.' zei ik. Ik pakte een flesje, haalde de kurk er af en rook er aan. 'Felix Fortunatis!' zei ik en keek Summer met grote ogen aan. 'Dat ga ik zo gebruiken.' grinnikte ik. Ik zette het weer neer en begon verder te zoeken in de spullen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    "Jij de Fred Wemel heeft vloeibaar geluk nodig?" vroeg ik lachend.
    Ik keek nog even verder en pakte een klein flesje "Wisseldrank" mompelde ik.
    "Ben benieuwd in wie je veranderd" zei ik lachend "Misschien wel in Snape of Vilder"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    'Dus in ieder geval een slecht monster.' grinnikte ik. 'En ja dat heb ik echt nodig.' zei ik. Ik dacht aan Maria. 'En dit is.. nog meer wisseldrank. En dit is vergif.' ik zette de flesjes naast elkaar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pansy

    Zenuwachtig friemelde ik met mijn vingers, ik moest wat gaan doen...maar wat? en om nu naar de slaapzaal te gaan was ook geen goed idee. 'Hoe was jullie dag?' dat was het enige dat in me opkwam, de vraag was voor Draco en Jeanine maar ik richte me naar Draco.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 18:21 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.