• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George

    "Ik ben 16 jaar, woon net nabij Greenwitch in het Nest samen met mijn vader, moeder, mijn vier broers, mijn zusje en de geest die op de zolder woont" begon ik mijn verhaal. "En verder is er niet echt iets interessant behalve dat Fred en ik op school de schrik van de meeste docenten en leerlingen door onze grappen en omdat we ons niets van de regels aantrekken" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@Dobbyx jahoor, ze zit op de bank in de Common Room (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [@Aragog,okeey =D]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Elianne Alice Avador

    'Regels zijn er om gebroken te worde'' Zeg ik grijnzend terwijl ik het laatste plukje van mijn roze suikerspin van het stokje pluk en in mijn mond stop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Pansy
    Ik zat bij het warme haardvuur diep ik gedachte verzonken tot dat ik Draco en Lely hoorde praten, blijkbaar probeerde Lely iets goed te maken. Ik probeerde wat van het gesprek op te vangen maar ik hoorde niets meer dan vaag gesmoes.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George

    "Dat dachten wij inderdaad ook al" zei ik lachend. "En ondertussen zijn mijn ideeën ook weer terug" zei ik lachend en stond op.
    "Zin om mee te gaan?" vroeg ik en stak mijn hand naar haar uit


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elianne Alice Avador


    'Mooizo, ik vond het maar niets, een george zonder ideeèn' Zeg ik grijnzend terwijl ik zijn hand aanpak en opsta, terwijl ik het lege suikerspin stokje op het bankje laat liggen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 12:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    George

    "Hoezo vond je het maar niets en trouwens het gebeurd ook niet heel vaak" zei ik glimlachend en liep langzaam naar een attractie toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elianne Alice Avador

    'Hmm.. Ik ken je niet zonder ideeén, waarschijnlijk zal ik er aan moeten wennen' Zij ik grijnzend terwijl we naar de attractie toe liepen.


    Don't be like the rest of them, darling

    George

    "Ik denk het wel, maar ik hoop het niet" zei ik . "Waar zijn we eigenlijk onderweg naartoe?" vroeg ik lachend en keek rond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elianne Alice Avador

    'jij was degene met het geniaale plan' zeg ik lachend terwijl ik rondkeek, er waren teveel atracties om uit te kiezen en het muziek van de artracties hoorde je overal.


    Don't be like the rest of them, darling

    George

    "Mijn geniale plan" zei ik en dacht even na. "Ooh dat geniale plan" zei ik lachend. "Dat is gewoon in de attractie stappen die we het eerst zien" zei


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alianne Alice Avador

    'Wat een geniaal plan' Zeg ik lachend, 'Welke atractie?' Vraag ik om me heen kijkend, ik was altijd al slecht geweest in kiezen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Eleanor Winter Black

    Ik loop de wc's uit naar de Slytherin leerlingen kamer. Ik zie Draco staan en bots expres tegen hem op. 'He kijk eens uit Malfoy' zeg ik spottend en loop door. 'I know your secrets' fluister ik hem nog toe en verdwijn dan de meiden slaapzaal in. Ik loop naar mijn bed toe en maak het kooitje van mijn uil open. Ze gaat op mijn arm zitten en geeft me een kopje. Soms dacht ze echt dat ze een kat was. Ik open het raam en ze vliegt weg. Ik laat me op me bed vallen en kijk naar boven.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    George

    "Bedankt" zei ik lachend en keek even rond. "Het eerst wat ik zie is De Frisbee" zei ik en wees erna "Maar durf je dat het aan?" vroeg ik lachend

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:59 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer