• "this italian directioner has just said she wants to kill all chinese people bc they don't deserve to win", en ook "i would take all chinese people on a concentration camp. i can't stand them, you have no idea. hitler is back"

    Voor de MTV Italy's 2012 TRL (Total Request Live) Awards waren 1D en BIGBANG genomineerd in de categorie Best Fan en BIGBANG had gewonnen.
    Nu snap ik dat je liever had dat jouw favoriete groep had gewonnen, maar moet je de winnaars en hun oorsprong dan echt dood wensen? Ze zijn niet eens Chinees though, check your facts.

    Eigenlijk schreeuwen deze 'best fan' dingen gewoon om fanwars..


    'k Bedoel hiermee niks tegen 1D en directioners. Het is alleen dat ik deze persoon een beetje ver vind gaan. Ik ben neutraal tegenover elke fandom waar ik niet in zit, 'k wou alleen dat meer mensen dat zouden doen.


    - ik wist niet precies of ik dit nou wel of niet in het 1D subforum moest plaatsen, vandaar stamcafé.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wtf?

    Bigbang is toch een Koreaans dingetjes?


    Mja, echt ik snap niks van zulke mensen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Bigbang is toch een Koreaans dingetjes?


    Mja, echt ik snap niks van zulke mensen..

    Yep, ze zijn een Kpop groep.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind het ook gek hoor... Wat een idioot. Dat zeg ik niet omdat ze een Directioner is, maar omdat ze blijkbaar geen flauw benul heeft van de vreselijke dingen die Hitler heeft gedaan, waarmee zij nu spot.
    Ik hou van geen van beiden, maar vind dit overdreven...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tablo schreef:
    (...)
    Yep, ze zijn een Kpop groep.


    -Voelt zich nu slim-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat het dan beter had gepast in Media, maar maakt niet uit ;]
    Wat vreemd. Ik vind sommige fans ook echt te ver gaan hoor.
    Maakt niet uit of het nou voor One Direction, Ed Sheeran of Lady GaGa is (om maar even een aantal totaal verschillende bands/zangers te noemen ;]).
    Ik ben misschien soms ook erg met mijn Big Time Rush obsessie en HP-obsessie en andere dingen, maar zó erg?
    No thanks...

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 1:03 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Kom op! Ik snap best dat je teleurgesteld bent dat 1D niet wint, maar dat gaat TE VER! Ik mag dan zelf misschien wel een Directioner zijn maar zover ga ik niet! Heb een beetje respect voor mensen die dan wel fan zijn van BIGBANG! Als 1D had gewonnen en een fan van hen had dat dan gezegd dan was ze vast en zeker ook pissed geweest!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ganesha schreef:
    Kom op! Ik snap best dat je teleurgesteld bent dat 1D niet wint, maar dat gaat TE VER! Ik mag dan zelf misschien wel een Directioner zijn maar zover ga ik niet! Heb een beetje respect voor mensen die dan wel fan zijn van BIGBANG! Als 1D had gewonnen en een fan van hen had dat dan gezegd dan was ze vast en zeker ook pissed geweest!

    Op dit soort momenten schaam ik me heel erg voor dat soort directioners. Tssk, zover hoef je écht niet te gaan als 1D een keertje niet wint.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Ganesha schreef:
    Kom op! Ik snap best dat je teleurgesteld bent dat 1D niet wint, maar dat gaat TE VER! Ik mag dan zelf misschien wel een Directioner zijn maar zover ga ik niet! Heb een beetje respect voor mensen die dan wel fan zijn van BIGBANG! Als 1D had gewonnen en een fan van hen had dat dan gezegd dan was ze vast en zeker ook pissed geweest!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Leela schreef:
    Ik vind het ook gek hoor... Wat een idioot. Dat zeg ik niet omdat ze een Directioner is, maar omdat ze blijkbaar geen flauw benul heeft van de vreselijke dingen die Hitler heeft gedaan, waarmee zij nu spot.
    Ik hou van geen van beiden, maar vind dit overdreven...


    Blij dat Big Bang heeft gewonnen. Ik was van plan elke dag te stemmen. Ik dacht we komen nooit tegen al die 1D fans op. Uiteindelijk niet elke dag gestemd:$ Maar zo te zien wel vaak genoeg!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 1:46 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Konayuki schreef:
    (...)


    Blij dat Big Bang heeft gewonnen. Ik was van plan elke dag te stemmen. Ik dacht we komen nooit tegen al die 1D fans op. Uiteindelijk niet elke dag gestemd:$ Maar zo te zien wel vaak genoeg!


    Lol, remember dat met de MTV EMAs? Ze wonnen in hun categorie met 58 miljoen stemmen ofzo...In ieder geval meer dan een derde van alle stemmen die voor de EMAs uitgebracht waren ._.; Dat was echt mooi, all kpop fans unite :'] Britney fans waren toen ook al vrij racistisch bezig..

    Maarja, als 1D had gewonnen, zou ik het natuurlijk jammer vinden voor BIGBANG. Maar ik vind 1D eigenlijk ook wel ok, dus meh, wouldn't be such a huge problem.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 4:25 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Domme kut heeft geen idee over wat ze uitkraamt. Sneu.


    Til hug og blod.

    Konayuki schreef:
    Leela schreef:
    Ik vind het ook gek hoor... Wat een idioot. Dat zeg ik niet omdat ze een Directioner is, maar omdat ze blijkbaar geen flauw benul heeft van de vreselijke dingen die Hitler heeft gedaan, waarmee zij nu spot.
    Ik hou van geen van beiden, maar vind dit overdreven...


    Blij dat Big Bang heeft gewonnen. Ik was van plan elke dag te stemmen. Ik dacht we komen nooit tegen al die 1D fans op. Uiteindelijk niet elke dag gestemd:$ Maar zo te zien wel vaak genoeg!


    Pas je bericht even aan, nu lijkt het net alsof ik een Bigbang fan ben en dat ben ik absoluut niet.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 16:52 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Omerta schreef:
    Domme kut heeft geen idee over wat ze uitkraamt. Sneu.