• heyhey,

    zoals jullie gelezen hebben staat relatie tussen haakjes, dit is doordat ik en diegene nog geen relatie hebben.
    Maar let's tell the story: ik heb een jongen ontmoet die me direct aantrok en we hebben zegmaar een aantal weken een beetje zitten praten en wat rondhangen. Maar sinds gisteren heeft hij me enkel gevraagd of ik met hem wil waarop ik heb geantwoord dat ik eerst op een aantal dates wil om elkaar zo te leren kennen en dit begreep hij, nu kom ik er vandaag dus achter dat hij aan iedereen heeft verteld dat wij nu iets hebben.
    En ik erger me hier best wel aan en ik voel me nu in een hoekje gedreven want we hebben binnenkort een afspraakje staan maar ik wil hem niet totaal kapot maken door dat nu af te zeggen, maar ik heb ook echt geen idee wat ik verder kan doen.

    iemand iets waarmee ze me kunnen helpen met dit?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik zou gewoon even tegen hem zeggen dat je het niet prettig vindt. En dan afhankelijk van hoe hij er op reageert kijken wat je er verder mee wilt doen. Ik zou hier ook niet blij van worden lol


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik zou gewoon even tegen hem zeggen dat je het niet prettig vindt. En dan afhankelijk van hoe hij er op reageert kijken wat je er verder mee wilt doen. Ik zou hier ook niet blij van worden lol


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Sempre schreef:
    Ik zou gewoon even tegen hem zeggen dat je het niet prettig vindt. En dan afhankelijk van hoe hij er op reageert kijken wat je er verder mee wilt doen. Ik zou hier ook niet blij van worden lol
    Hier zeker mee eens. Tbh ik zal al niet verder willen met persoon als hij dat had gedaan :'D


    Shoganai i ne~

    Hij denkt kennelijk dat hij je al heeft binnen gehengeld. Kennelijk denkt hij dat hij zomaar over je heen kan walsen zonder te luisteren naar jouw wensen of voorkeuren. Ik zou hem dat wel even duidelijk maken, zo snel mogelijk, zodat hij weet dat jij ook je mannetje staat.


    oi, suzy

    Spreek hem er gewoon over aan.


    16 - 09 - '17

    Hij heeft er vast geen slechte bedoelingen mee en wilt gewoon pronken dat hij jou al heeft, want dat is vast wat hij denkt.
    Jongens zijn op dit gebied anders dan meiden.
    Vertel hem dat je het niet oké vind wat hij doet, en afhankelijk van zijn reactie moet je maar kijken wat je gaat ondernemen.


    Victims, aren't we all?

    Eens met de rest hier. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels