• "this italian directioner has just said she wants to kill all chinese people bc they don't deserve to win", en ook "i would take all chinese people on a concentration camp. i can't stand them, you have no idea. hitler is back"

    Voor de MTV Italy's 2012 TRL (Total Request Live) Awards waren 1D en BIGBANG genomineerd in de categorie Best Fan en BIGBANG had gewonnen.
    Nu snap ik dat je liever had dat jouw favoriete groep had gewonnen, maar moet je de winnaars en hun oorsprong dan echt dood wensen? Ze zijn niet eens Chinees though, check your facts.

    Eigenlijk schreeuwen deze 'best fan' dingen gewoon om fanwars..


    'k Bedoel hiermee niks tegen 1D en directioners. Het is alleen dat ik deze persoon een beetje ver vind gaan. Ik ben neutraal tegenover elke fandom waar ik niet in zit, 'k wou alleen dat meer mensen dat zouden doen.


    - ik wist niet precies of ik dit nou wel of niet in het 1D subforum moest plaatsen, vandaar stamcafé.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Leela schreef:
    Ik vind het ook gek hoor... Wat een idioot. Dat zeg ik niet omdat ze een Directioner is, maar omdat ze blijkbaar geen flauw benul heeft van de vreselijke dingen die Hitler heeft gedaan, waarmee zij nu spot.
    Ik hou van geen van beiden, maar vind dit overdreven...


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Owkee, what the hell :P

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 3:47 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kind of sick dat je zoiets zegt, ik ben zelf ''Directioner'', maar ik gun het vooralsnog BIGBANG om te winnen. Beide hebben hun best gedaan, dus what the hell, ga niet dingen zeggen omdat je een gestoorde fan bent die desperately de aandacht wilt van haar grote voorbeelden, of zo. Mijn mening, gestoorde fan.
    Daarbij zegt ze gestoorde dingen, want Hitler heeft gedaan is onbeschrijfelijk erg, zachtjes uitgedrukt. Je spot er potdomme niet mee, dat gaat mij te ver. Ze mag zich wat verdiepen in wat hij heeft gedaan, en niet dingen lukraak lullen. Zoals Leela al zegt, dus.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 7:17 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hitler ain't back, he died in 1945. Idiot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ganesha schreef:
    Kom op! Ik snap best dat je teleurgesteld bent dat 1D niet wint, maar dat gaat TE VER! Ik mag dan zelf misschien wel een Directioner zijn maar zover ga ik niet! Heb een beetje respect voor mensen die dan wel fan zijn van BIGBANG! Als 1D had gewonnen en een fan van hen had dat dan gezegd dan was ze vast en zeker ook pissed geweest!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Aurelia schreef:
    Hitler ain't back, he died in 1945. Idiot.


    _O_


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ganesha schreef:
    Kom op! Ik snap best dat je teleurgesteld bent dat 1D niet wint, maar dat gaat TE VER! Ik mag dan zelf misschien wel een Directioner zijn maar zover ga ik niet! Heb een beetje respect voor mensen die dan wel fan zijn van BIGBANG! Als 1D had gewonnen en een fan van hen had dat dan gezegd dan was ze vast en zeker ook pissed geweest!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Leela schreef:
    Ik vind het ook gek hoor... Wat een idioot. Dat zeg ik niet omdat ze een Directioner is, maar omdat ze blijkbaar geen flauw benul heeft van de vreselijke dingen die Hitler heeft gedaan, waarmee zij nu spot.
    Ik hou van geen van beiden, maar vind dit overdreven...


    Believe in yourself.

    Dat slaat toch echt weer nergens op. -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Faery schreef:
    Op dit soort momenten schaam ik me heel erg voor dat soort directioners. Tssk, zover hoef je écht niet te gaan als 1D een keertje niet wint.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    These people are to stupid for words.


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik ben zelf een Directioner, maar dit gaat inderdaad écht te ver.


    The universal language of art.

    lol te hilarisch voor woorden. .___. Ik las ook op Tumblr dat iemand zei 'can't believe one direction lost to a group with a MURDERER in it... shame' En dat noemen zich Directioners, lol. Ze kunnen niet eens sportief reageren als een andere groep wint. :')


    Full of envy behind that anonymous mask

    Stupid hoe. Kill it with fire.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yes BIGBANG heeft gewonnen _O_
    Shoot that girl :W


    Shoganai i ne~