• Hellow allemaal!
    Ik ben bezig met een nieuwe story en ik wil graag een mooie cover. Alleen ben ik gewoon zielig slecht in het maken van een mooi plaatje, en daarom heb ik jullie hulp nodig!

    Naam
    De dans van ijs en vuur óf de dans van vuur en ijs - Jou keuze! :)

    Onderwerp
    Een groot, onverwachts avontuur

    Genre
    Spanning en avontuur

    Nog een toevoeging, je kan het een beetje vergelijken met het verhaal van Eragon, alleen gewoon een ander verhaal. Maar wel het zelfde idee, iemand ontdekt geheime krachten en moet op missie om zijn wereld te redden :) Maar het is dus NIET het zelfde!
    Ik zou graag in de cover ook ijs/water en vuur verwerkt willen hebben, als het kan tenminste :$


    Ennnn, natuurlijk is er een BELONING! Die zal een aantal credits bevatten, ik weet nog niet precies hoeveel... (A)
    Ik ben echt met spoed opzoek, dus maak jij een cover? Probeer het gewoon :)
    Lots of love
    Laconiek
    (H)

    Aangepast; deadline tot 28 juni :) beste wint!



    ~

    Wauw mensen! Jullie maken echt supermooie covers! Word moeilijk kiezen :) Maar goed, even tussendoor; de hoofdpersoon is Tristan, een jongen :)
    Ik zal de naam nog even uitleggen. Vroeger werd het land geregeerd door een boze tovenaar Macon de Zwarte (de vader van Ares). Hij had een groot zwaard met een vuurrode kling dat de naam Vuurroos droeg. Hij werd verslagen door Icarus die het zwaard Ijsster droeg, deze had een ijsblauwe kling. Vandaar de naam. Ares neemt het zwaard van zijn vader Macon, en Tristan vind het zwaard van Icarus. Samen vechten ze dan om Alecïa (het land).

    Heel erg bedankt allemaal!

    © by Lieke Jansen. Dit verhaal is bedacht en geschreven door Lieke Jansen en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.








    Dank jullie wel allemaal, lieve schatjes! Echt, jullie plaatjes zijn prachtig. Helaas kan er maar 1 iemand een winnaar zijn, hoe oneerlijk het ook is :P
    Maar goed, onze winnaar is Merrow! Hartelijk gefeliciteerd Merrow, je plaatje is.. nou ja een plaatje ;)
    Nogmaals bedankt, ik zal al jullie plaatjes tussen mijn foto's zetten met jullie namen erbij! (H)
    Lots of love,
    Laconiek
    (flower)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 10:14 ]

    Sorry, ik zou het normaal proberen maar ik heb gewoon de tijd niet om plaatjes te zoeken vandaag. :Y) Waarom de spoed though?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 11:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    Sorry, ik zou het normaal proberen maar ik heb gewoon de tijd niet om plaatjes te zoeken vandaag. :Y) Waarom de spoed though?


    Mwaaa heb geenzin in plaatjes die pas een maand later binnenkomen xD Ik wil het graag vóór mijn verjaardag (28 juni) hebben :Y)

    Laconiek schreef:
    (...)

    Mwaaa heb geenzin in plaatjes die pas een maand later binnenkomen xD Ik wil het graag vóór mijn verjaardag (28 juni) hebben :Y)


    I can try something for you tomorrow.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    (...)

    I can try something for you tomorrow.


    Yay, love you! (H)

    Wat voor soort plaatjes wil je? Dan weet ik waar ik op kan zoeken. Misschien lukt het om wat te maken, misschien ook niet. Maar ik wil het wel proberen. Oh wacht, dat staat al in je beschrijving.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 13:07 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.


    Klik
    Ik heb even wat voor je gemaakt, je moet maar even kijken of dit is wat je zoekt.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 13:01 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Het is niet geweldig, maar... zoiets?


    of


    (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik ga proberen zometeen als mijn stukje is afgetypt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben echt smartiepants heb ik i.p.v. de dans van ijs en vuur het andersom gedaan --'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik ben echt smartiepants heb ik i.p.v. de dans van ijs en vuur het andersom gedaan --'


    Heel eerlijk.. andersom - zoals jij het dus hebt - vind ik het eerlijk gezegd ook beter klinken :'D

    Misschien dat ik vandaag of morgen ook iets probeer, al kan ik niks beloven met die verrekte warmte. Het tast m'n inspiratiegehalte aan -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    groter

    ik ben wel een raar persoon, ik maak mijn eigen covers nooit zelf, en die van anderen wel anyway ikhoop dat je hem leuk vind


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik ga proberen verveel me heel erg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik probeer later wat :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hopelijk voldoet hij aan je eisen, m'n photoshop skills zijn niet goed. But at least I tried something :Y)