• Yups, de subsidies worden daar niet meer gegeven en de studies zijn dus verdomd duur, zo 16.000 pond per jaar. Alleen de ''rijke'' mensen in Engeland kunnen dat vaak betalen, of daarbuiten. De overheid geeft dus die subsidies niet meer, en die zogeheten ''Upper Class'' waarvan nog steeds een aantal genoeg geld hebben, krijgen daarmee juist een versterkt privilege-achtige gevoel daarvan - degene daartussen die daar meer waarde aanhechten, want nog steeds is dat wel een item daar, of ben ik nu gek?
    Wat vinden jullie ervan, dit is zover ik het snap en het is nogal oppervlakkig bekeken. Leek me wel eens leuk om te weten wat jullie vinden. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 22:14 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil ook eens een jaartje in Engeland gaan studeren. Maar ik ga eerst ook nog eens naar de uni gewoon. Serieus, alles is gewoon te veel om te betalen. Een rib uit mijn en mijn ouders hun lijf! Zucht. :'|


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    ja, het is echt belachelijk duur, alleen de rijke kunnen gaan studeren
    als ik in Engeland zou wonen, dan zou ik die studie niet kunnen betalen

    Wat mij wel vet zou lijken; om een tussenjaartje op Middle School in Engeland te gaan. Lijkt me een erg interessante ervaring ;]
    Maar dat is wel ontiegelijk duur ja... Maar NL begint er ook steeds meer op te lijken; de studiebeurs wordt namelijk nu voor het algemeen een 'lening'. (Hier zijn of waren ze over aan het discussieren in de Tweede Kamer)


    Deep inside, I've never felt alive

    Dan is het 6000 pond duurder geworden dan afgelopen jaar.
    Maar het is inderdaad zonde dat onderwijs moet lijden doordat er op andere vlakken flink wordt gefaald met de financiën..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat dacht je van nederland? Je moet je master zelf gaan betalen. 3 Jaar universiteit betalen, plus zelf het reizen betalen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Reepicheep schreef:
    Dan is het 6000 pond duurder geworden dan afgelopen jaar.
    Maar het is inderdaad zonde dat onderwijs moet lijden doordat er op andere vlakken flink wordt gefaald met de financiën..


    I dunno, tot zover heb ik mij niet verdiept, maar je zult zulke studies vast tegen komen. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tigger schreef:
    Wat dacht je van nederland? Je moet je master zelf gaan betalen. 3 Jaar universiteit betalen, plus zelf het reizen betalen D:

    Word gewoon vakkenvuller *O*

    Nee, maar dat is inderdaad belachelijk duur D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Niflheim schreef:
    (...)
    Word gewoon vakkenvuller *O*

    Nee, maar dat is inderdaad belachelijk duur D:


    Buh, ik ga gewoon voltijd journalistiek studeren en deeltijd Engels, hopelijk een stage in Engeland of zo en dan hoppa, emigreren naar Engeland (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou ook graag in engeland studeren ^^
    Alleen nog de vraag waar ik het geld vandaan haal, en als ik dan genoeg geld hem wil ik er het liefst ook gaan wonen... (cat)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Ik zou ook graag in engeland studeren ^^
    Alleen nog de vraag waar ik het geld vandaan haal, en als ik dan genoeg geld hem wil ik er het liefst ook gaan wonen... (cat)


    Trololol, ik ga in NL studeren en kijken of er ik met stage wat kan doen of zo. Ik ga er sowieso wonen, wat er ook gebeurd. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Trololol, ik ga in NL studeren en kijken of er ik met stage wat kan doen of zo. Ik ga er sowieso wonen, wat er ook gebeurd. :Y)


    Me to, gwn een rijke vriend zoeken en anders zijn er nog genoeg andere mogelijkheden.. Maar ik wil er zoizo wonen.. Maar er zijn daar geen hagelslag en geen oliebollen.. :(

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Me to, gwn een rijke vriend zoeken en anders zijn er nog genoeg andere mogelijkheden.. Maar ik wil er zoizo wonen.. Maar er zijn daar geen hagelslag en geen oliebollen.. :(


    Haha, dat kan ook, gewoon een oude rijke vent, wachten tot z'n dood en de erfenis opeisen. :Y)
    Just kidding, ik wacht wel op de loterij (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Haha, dat kan ook, gewoon een oude rijke vent, wachten tot z'n dood en de erfenis opeisen. :Y)
    Just kidding, ik wacht wel op de loterij (:


    Doe niet zo moeielijk, huur gewoon een huurmoordenaar in XD
    Al helemaal uitgedacht he? XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Als 't aan m'n school ligt komt ik voorlopig nog niet aan studeren toe. Ik zit tot minstens mijn 20e op het middelbaar..


    26 - 02 - '16

    Chartreux schreef:
    Als 't aan m'n school ligt komt ik voorlopig nog niet aan studeren toe. Ik zit tot minstens mijn 20e op het middelbaar..


    Awh, hoe komt dat? :C


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife