• Ik wil graag na 5 VWO (volgend jaar dus) een High School Year in Australië gaan doen, wat dus best wel een eindje weg is. Ik heb het er met mijn ouders over gehad en ze zijn het er wel mee eens en zo (:
    Nu heb ik dus op internet wat rondgekeken naar verschillende organisaties die zoiets organiseren, en van wat ik tot nu toe heb gezien lijkt Travel Active me de beste.
    Hebben jullie hier misschien ervaringen mee? En zo ja, waar moet ik dan voor oppassen en welke organisatie raden jullie me aan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vorig jaar kwam een meisje uit Indonesië naar hier via AFS en daar was zij alvast heel blij mee. Maar ik denk dat je dan niet zeker bent waar je terecht komt (je moet een top 5 maken ofzo en daar kiezen ze dan eentje uit).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Vorig jaar kwam een meisje uit Indonesië naar hier via AFS en daar was zij alvast heel blij mee. Maar ik denk dat je dan niet zeker bent waar je terecht komt (je moet een top 5 maken ofzo en daar kiezen ze dan eentje uit).


    Ja, dat is waar. In Australië kun je uit drie gebieden kiezen geloof ik, maar volgens mij zijn ze allemaal even mooi ^^
    Ik ga eens even op die site kijken, dank je voor je reactie (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb hier zelf ook naar rondgezocht. Omdat ik dit heel graag wilde. Maar mijn ouders willen dit niet dus ik kan niet gaan. Maar toen ik op een soort van een studiebeurs was en mijn ideeën zo al vertelde, kwam Education First naar mij toe die zeiden dat zij wel wat voor mij hadden. En dat is zo. Met EF kan je in het buitenland dat doen, dacht ik. Dit is hun site. Ik heb zelf ook nog allemaal boekjes van EF liggen, zodra ik een keertje tijd heb, kijk ik wel even voor je wat daar in staat over Australië

    Ik ga misschien met EF, zoals McConaughey al zei. Die zijn volgens mij wel te vertrouwen.


    Destroy what destroys you.

    EF, daarmee is een vriendin 1 jaar naar Amerika (high school) geweest en ik hoor alleen maar goede verhalen. Nu heeft ze nog steeds contact met haar gastgezin en gaat in de zomer weer terug.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn zus is een jaar naar VS gegaan, ook met travel active. Voor zover ik weet ging dat allemaal goed... :Y) Ze vond het echt geweldig.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wilde wel even zeggen dat me dat awesome lijkt en ik het zelf ook zou willen doen als het hier mogelijk zou zijn. :Y)

    Ik ga mijn 3e academiejaar in het buitenland doen met Erasmus.
    Kun je er met je school niet over praten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    McConaughey schreef:
    Ik heb hier zelf ook naar rondgezocht. Omdat ik dit heel graag wilde. Maar mijn ouders willen dit niet dus ik kan niet gaan. Maar toen ik op een soort van een studiebeurs was en mijn ideeën zo al vertelde, kwam Education First naar mij toe die zeiden dat zij wel wat voor mij hadden. En dat is zo. Met EF kan je in het buitenland dat doen, dacht ik. Dit is hun site. Ik heb zelf ook nog allemaal boekjes van EF liggen, zodra ik een keertje tijd heb, kijk ik wel even voor je wat daar in staat over Australië


    De organisatie EF ken ik ook wel, ja... Ik ken geloof ik alle organisaties die dit organiseren wel, heb uitgebreid gezocht :')
    Maar op de een of andere manier vond ik die iets te gelikt, paste niet helemaal bij mij. Bovendien hebben wij thuis persoonlijke ervaring met Travel Active, dat is ook fijn (:
    Maar bedankt voor je hulp!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.