• Weten jou vrienden van Quizlet? Waarom wel en waarom niet? En hebben ze al eens iets gelezen van je? En hoe reageerde ze? c:

    Ja, ze vinden het leuk voor me maar het boeit ze verder niet zoveel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, alhoewel ik wel eens heb gezegd dat dit een leuke site is waarop ik zit maar ze zijn er nooit verder op ingegaan. Omdat ik hier mezelf kan zijn. Nee.

    Jep, omdat ik het er best vaak over hebt :Y)
    Vaak, en ze reageerden normaal... Maar ik heb soms het idee dat ze me wel erg vinden... Volgens mij heb ik iedereen hier voor hen voorgeschoteld als freaks :Y)
    Maar dat komt wrs doordat ze denken dat iedereen hier op mij lijkt, qua gestoordheid...


    Deep inside, I've never felt alive

    Alwin is op quizlet gegaan om mijn verhalen te kunnen volgen -omdat ik hem te vaak vergat te vertellen dat ik opnieuw had geschreven- en twee andere vriendinnen weten er van en snappen niet waarom ik op Quizlet zit. De rest van mijn vrienden heb ik via Q leren kennen, dusja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ehm.. Ik vertel het nooit.. Waarom zou ik?
    Één vriendin kent het wel, maar die heeft er zelf op gezeten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ze weten dat ik op een of andere site zit, maar meer ook niet, op mijn vrienden van Q na.


    Take risks and conquer your fears.

    Oh, mijn vriendje weet het wel. Maar die wil zelf geen account aanmaken omdat 99% hier vrouw is. Hij kent wel mensen van deze site en is ook bevriend met ze via mij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    niet vaak en ik laat het ze ook niet lezen. K weet niet waarom. Hoewel ik het hier deel en het open is voor iedereen voelt het toch als een stukje van mezelf. Ze vinden het ook niet echt interessant. 1 vriendin van me zit wel op Quizlet dus dat maakt me niet zo heel erg uit.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Eén vriendin heeft zelf ook een account en een gastje dat ik vaag ken ook blijkbaar, maar het boeit me eigenlijk niet zoveel dát ze ervan weten en wat ze ervan vinden. Ik weet dat ik me hier wel thuis voel, dus ook als zij het niet leuk vinden, tja, jammer dan.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Een voormalige vriendin van me wist het wel, mijn ex ook. Anderen niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    de enige vriendin die ik volgens mij mijn hele leven ga hebben
    zit als Schoenveter ook op Q


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nope, op een paar internet vriendinnen na. Ik hou in real life ook m'n twitter en tumblr geheim, kpop, korea en japan boeit ze toch niets.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Gabumon schreef:
    Ehm.. Ik vertel het nooit.. Waarom zou ik?
    Één vriendin kent het wel, maar die heeft er zelf op gezeten.

    Tablo schreef:
    Nope, op een paar internet vriendinnen na. Ik hou in real life ook m'n twitter en tumblr geheim, kpop, korea en japan boeit ze toch niets.

    Ja, ikzelf houd het ook geheim.

    Gerrie schreef:
    Nee, alhoewel ik wel eens heb gezegd dat dit een leuke site is waarop ik zit maar ze zijn er nooit verder op ingegaan. Omdat ik hier mezelf kan zijn. Nee.


    Mijn username is een kopje, geen plaat