• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

    Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]


    El Diablo.

    (Ik ga offline XD )


    One Who Travels A Higher Path.

    [May kan naar Dehlia en Isabella? Dan krijgen we bitchfight ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samuel

    Ik kijk met opgetrokken wenkbrauw naar de blazende kat.
    "Is dat een spaanse naam?" Vraagt Aria dan.
    Ik knik licht. Die kat is irritant!
    Eltado merkt dat ik me irriteer en wil in actie komen. "Hier blijven jij!" Zeg ik tegen hem en pak de Mamba achter zijn kop vast zodat hij nergens heen kan.
    De kat blaast nog. "Hermione." Hoor ik Aria tegen de kat zeggen.
    "Wel een irritant beest, ik bedoel: Hij blaast tegen andere en krabt jou. Een slang doet haast niets, veel beter." Zeg ik met een schuin, arrogant lachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aria
    "Ze is niet heel irritant, ze blaast alleen als ze denkt dat ik me bedreigd of gekwetst voelt en ze krabt, alleen als ze zich irriteert aan iets, dus meestal is het allemaal mijn schuld. Maar een slang, wat als hij je opeet of zoiets," zeg ik.
    Ik kijk naar Hermione, die gestopt is met blazen en weer begint met klimmen op de bank. Ze neemt plaats naast me en ik aai haar even zachtjes achter haar oor, waarna ik weer uit het raam kijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Is goed mag komt wel naar Dehlia en Isabella maar ik denk niet dat hè eenbitchfight word want May is eigelijk een Lion, maar haar familie is al generaties lang een Fox dus daarom is zij er ook een.

    Vraag @NightShot: Kan Jayden misschien Sisselspraak spreken?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Natuurlijk!]


    El Diablo.

    Samuel

    Een schamper lachje verlaat mijn mond.
    "Mij opeet?" Ik lach. "Als het zou kunnen. Maar over dat gekwetst of bedreigd voelen hé, Waarom zou jij je op dit moment zo voelen?" Vraag ik met een lichte grijns. "Is toch helemaal niet nodig?" Ik aai Eltado over zijn lange lichaam.
    "Een Lion is toch lief? Die doet toch niet iets waardoor die gekwetst of bedreigd zou moeten worden?" Ik kijk Aria aan.
    Eltado sist tevreden om wat ik doe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aria McCathy
    "Ik voelde me gewoon heel even gekwetst. Een Lion doet ook weleens iets fouts, ze zijn niet altijd braaf," zeg ik.
    Hermione miauwt zachtjes, maar als het woorden waren geweest zou het vast iets zijn in een tevreden richting.
    "Een Fox is toch arrogant en sluw? Jij gedraagt je niet zo," merk ik op.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Samuel

    "Een Fox is arrogant en sluw? Jij gedraagt je niet zo." Zegt Aria.
    Ik kijk haar aan. "Pardon?" Zeg ik alleen maar en ga naar voor leunen zodat ik dicht bij Aria zit.
    "Misschien doe ik dat nu niet, maar ik ben het zeker wel." Zeg ik met een grijns en laat mijn vingertoppen over haar knie naar haar bovenbeen gaan en weer terug.
    "Het komt wel." Grijns ik als ik mijn mond naar haar oor heb gebracht. Ik ga weer terug zitten en kijk Aria met een schuin uitdagend lachje aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elise
    Ik keek hem recht aan. ''Er is geen thuis als er geen geliefden zijn.'' zei ik, en hoopte dat hij het begreep.
    Ik scheurde mijn blik los, en keek naar buiten. De trein was inmiddels gaan rijden, en het landschap schoot voorbij.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Even naar mijn laptop overschakelen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aria
    "Bewijs het maar," zeg ik.
    Ik ben iemand die veel kan hebben, het lijkt bijna niet normaal hoe kalm ik kan blijven in sommige situatie's. Mensen zeggen dat ik het van mijn tante heb, want de rest van mijn familie is nou niet bepaald moeilijk boos te krijgen. Ik sla mijn benen over elkaar en glimlach zwakjes.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Diego Edman
    'Dat herken ik.' zei ik en zakte dieper weg. 'Mijn oom denkt dat ik een pop ben die hij kan beinvloeden en de rest haat me... Bij jou ook?' vroeg ik. 'Zeg maar als je het er niet over wilt hebben.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samuel

    "Bewijs het maar." Zegt Aria.
    Pittige tante.
    "Tja, ik hoef toch niets te bewijzen als ik zelf weet dat ik het ben." Grijns ik.
    Mij breng je niet snel van stuk. Ik zak iets onderuit.
    Aria slaat haar benen over elkaar en glimlacht zwak.
    Ik doe haar na en glimlach zwak terug.
    De trein is al aan het rijden en de landschappen razen voorbij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elise
    Ik keek van het landschap weer naar hem, en ik voelde hoe Zuko langs mijn arm gleed. ''Ik heb geen familie.'' zei ik uiteindelijk, en perste er een glimlachje uit. ''Mijn ouders en zusje zijn omgekomen doormiddel van zwarte magie toen ik negen was, mijn opa en oma waren al gestorven en mijn tante en mijn oom..'' ..Juist. Dat was lichtelijk beschamend om te vertellen, aangezien ik die zelf om het leven heb geholpen. ''Zijn er ook niet meer.'' zei ik uiteindelijk, en zuchtte toen.
    ''Het is oké, heb er mee leren omgaan.'' zei ik toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''