• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

    Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]


    El Diablo.

    Chayenne

    'Nou wat een hersens, ik zie de eerste fout al, je hebt, geeneens waardigheid' grijns ik. Oh yeah, i'm back at Mortenson! Voor nu negeer ik Sam nog even, en kijk Aria bitchy aan alsof het vuilnis is. nou ja, dat is ze ook.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    Aria
    "Ik zie de eerste fout al bij jou: Je geboorte. Koop een fiets, fiets naar Amsterdam en kom terug met 22 baby's," zeg ik.
    Ik hoor Samuel's opmerking.
    "Moet jij zo nodig zeggen, mannelijke slet," zeg ik.
    Ik loop van de twee weg, terug naar het afdelingshoofd. Ik was chagrijnig, dat is zeker en ik heb geen zin in ruzie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chayenne

    Ik grinnik, en schud mijn hoofd. 'Zij is echt niet lekker' zeg ik tegen Sam. 'Je bent heel stoer hoor! Weglopen als een fucking mietje!' roep ik haar na.


    El Diablo.

    Samuel

    "Wat ik!" Roep ik Aria na.
    Ik kijk ChayChay aan.
    "Zei ze dat serieus?"
    Ik kijk van haar naar Aria.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aria
    Ik ben geen mietje, ik heb meer lef dan die slet ooit zal hebben. Wie zegt dat ik stoer wil zijn? Zo eindig je alleen maar slecht. Verstandig houd ik mijn mond, maar denk er gerust verder over na. Chayenne is een secreet, dat is zeker. Alle Foxes zijn gemeen, daarom zijn ze een Fox. Ik ga dit jaar, maar veilig om met Lions of ik ga elk uur rondhangen bij mijn tante, terwijl ik huiswerk maak.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chayenne

    'Trek het je niet aan, ze is gewoon niet lekker in haar kop' mompel ik, en trek Sam mee. Ik loop richting de poort maar niet daarvoor haal ik Aria nog onderuit. 'Oeps' grijns ik, en trek Sam dan mee naar binnen.


    El Diablo.

    AlwaysKlaine schreef:
    Samuel

    "Wat ik!" Roep ik Aria na.
    Ik kijk ChayChay aan.
    "Zei ze dat serieus?"
    Ik kijk van haar naar Aria.


    [Yeah, she said it, she said it hard, but that's life, so he better goddamn starts. No offence, ik kwam er opeens op, ik had het ooit gezegd tegen mijn ex wie ik verkeerd had beschuldigd.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Samuel

    Ik loop achter ChayChay aan, en lach wanneer ze Aria onderuit haalt.
    "Poor little girl." grijns ik en ga achter ChayChay aan. Mij zo beledigen is om oorlog vrafen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Milena
    Ik zie dat een van The Foxes Atie onderuit haalt en achtervolg de leerling.
    "Een verklaring of strafwerk?" vraag ik.
    Ik laat dit niet toe, alhoewel ik veel toe laat, maar dit is pesten en pesten kan iemands leven verpesten.

    Aria
    Ik sta niet op en begin eigenlijk te lachen, ik lach altijd als ik val of pijn hoor te hebben, dat is zoiets vaags. Ik ben gewoon vaag en daar houd ik van.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Samuel noemt Aria een poor little girl, maar zij is ouder dan hem en volgens mij ook ouders dan Chayenne, dus eigenlijk zijn ze nu aan het proberen om iemand naar beneden te halen, die al meer lesstoffen heeft gehad en dus ook meer weet, ze dus ook gemakkelijker kan verslaan en dat ze dus niet zo slim bezig zijn? Of zie alleen ik het zo?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Finch schreef:
    (...)

    [Yeah, she said it, she said it hard, but that's life, so he better goddamn starts. No offence, ik kwam er opeens op, ik had het ooit gezegd tegen mijn ex wie ik verkeerd had beschuldigd.]


    lol


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chayenne

    'Weetje, ik hoef niks uit te leggen' zeg ik, en kijk het hoofd van de Lions aan. 'Je praat maar eerst met dat nichtje van je' grom ik, ik rol kort mijn ogen en trek dan Sam weer mee. Op naar de eetzaal.


    El Diablo.

    Finch schreef:
    [Samuel noemt Aria een poor little girl, maar zij is ouder dan hem en volgens mij ook ouders dan Chayenne, dus eigenlijk zijn ze nu aan het proberen om iemand naar beneden te halen, die al meer lesstoffen heeft gehad en dus ook meer weet, ze dus ook gemakkelijker kan verslaan en dat ze dus niet zo slim bezig zijn? Of zie alleen ik het zo?]


    [ En dat is dus iets wat Chayenne totaal niet boeit, ze kijkt niet naar leeftijd ofzo x'D]


    El Diablo.

    AlwaysKlaine schreef:
    (...)

    lol


    [And they warned her that he was as bad as a motherf*cking snitch, she knew, but she didn't wanted to believe it.
    Ik heb volgens mij nog die hele rap die speciaal geschreven is door mijn ex-beste vriendin hier liggen, lol.]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:22 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Finch schreef:
    [Samuel noemt Aria een poor little girl, maar zij is ouder dan hem en volgens mij ook ouders dan Chayenne, dus eigenlijk zijn ze nu aan het proberen om iemand naar beneden te halen, die al meer lesstoffen heeft gehad en dus ook meer weet, ze dus ook gemakkelijker kan verslaan en dat ze dus niet zo slim bezig zijn? Of zie alleen ik het zo?]


    [yea thats true. But they don't have brains remember xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.