• Hey,
    ik heb wat lRPG ideetjes, geen idee of ze goed zijn maar hier zijn wat korte onderwerpen die ik in mijn hoofd heb, moeten wel nog wat uitgewerkt worden ;3

    stem alsjeblief op een idee wat je wel leuk lijkt ?

    Idee 1: teen moms
    Een groep feesters leren elkaar kennen op stap en hebben wat wilde feestjes. Het enige dat misliep is dat vele van hun na een dronken nacht met andere mensen in bed eindigden en ja; zwanger geraken. Het lijkt wat op teen moms, bekend van MTV.

    Idee 2: elfjes? 1 stem
    een groep mensen die wat verder weg van de beschaving woont, nl in Heavy Oaks, een mooi natuurgebied in Amerika. Op 17 jarige leeftijd ontdekken ze ieder dat er iets mis is met hun: ze zijn niet menselijk! er groeien vleugelvormige bloesems op hun rug, iets wat eerst begint als een soort van knobbel. Ze helpen elkaar met erachter te komen wat het is en ontdekken zelfs voordelen zoals helende, knutselige of muzikale gaves.

    Idee 3: curse of Shady Oaks 2 stemmen
    er rust een befaamde vloek over de stichtersfamilies in Shady Oaks. Het gaat hier over heksen, weerwolven en vampieren. Weerwolven zijn slaven van de maan, vampieren slaven van de zon. Heksen hebben de taak om het evenwicht van de natuur te houden. natuurlijk is dit niet allemaal zo traditioneel als in de middeleeuwen, vampieren hebben speciale ringen om hun te beschermen tegen zonlicht, terwijl weerwolven zich vastketenen aan bomen zodat ze niemand verscheuren. Deze eeuwige vijanden van elkaar zullen hoe dan ook een manier vinden om samen te overleven, zonder elkaar te vermoorden.

    Idee 4: surviving boarding school 3 stemmen
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in het hartje van Londen; Westminster Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 21:45 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Frodo schreef:
    2 of 4 (; als je begint, wil je me dan waarschuwen?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Idee 4


    El Diablo.

    Klinkt allemaal wel leuk ben verder ook benieuwd naar de uitwerking ervan. Dus wil je waarschuwen als je iets gaat beginnen s.v.p. dan kijk ik of het uitgewerkte idee me leuk lijkt en als dat zo is wil ik heel graag meedoen :)


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    TheRumIsGone schreef:
    Is dat elfjes idee van het boek Wings van April.. Achternaam even vergeten.. ?

    hahah misschien ;p echt geweldig boek by the way ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Idee 4 is de overduidelijke winnaar, ik ga nu even een topic maken, als het start laat ik iedereen wat weten ;3


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Yeah! Het is 4 geworden, waar mijn stem naar uitging ;D

    Ik vraag me af hoe het wordt ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    klik voor rollentopic Surviving Boarding School

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 18:59 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Idee 1; Leuk idee, lijkt me dramatisch, maar het is wel moeilijk om goed over te brengen. Tienermoeder zijn is niet bepaald normaal.
    Idee 2; Wings, Spells. Ik ken de boeken. Ik heb de roleplay ook al vaker voorgesteld.
    Idee 3; Weerwolven vind ik wel leuk, maar ik heb niks met vampiers.
    Idee 4; Er zijn al veel scholen, het idee erachter is leuk, maar het is gewoontjes.

    Ik stem voor 1 & 2.