• Yups, de subsidies worden daar niet meer gegeven en de studies zijn dus verdomd duur, zo 16.000 pond per jaar. Alleen de ''rijke'' mensen in Engeland kunnen dat vaak betalen, of daarbuiten. De overheid geeft dus die subsidies niet meer, en die zogeheten ''Upper Class'' waarvan nog steeds een aantal genoeg geld hebben, krijgen daarmee juist een versterkt privilege-achtige gevoel daarvan - degene daartussen die daar meer waarde aanhechten, want nog steeds is dat wel een item daar, of ben ik nu gek?
    Wat vinden jullie ervan, dit is zover ik het snap en het is nogal oppervlakkig bekeken. Leek me wel eens leuk om te weten wat jullie vinden. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 22:14 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    klote, ik wil graag in Engeland wonen en studeren, maar ik kan dit niet betalen, tenzij ik nu al begin met sparen. En mijn ouders hebben het al niet makkelijk, dus dat kan ik niet vragen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Peetniss schreef:
    klote, ik wil graag in Engeland wonen en studeren, maar ik kan dit niet betalen, tenzij ik nu al begin met sparen. En mijn ouders hebben het al niet makkelijk, dus dat kan ik niet vragen.


    Ik zit vooral met de kwestie dat het zo duur is. Ik word aankomende zomer 15 en ga dan werken, maar alsnog is het dan moeilijk. Maar hey, don't ever stop with chasing your dreams!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife