• Hey, ik zoek rollen voor het vervolg op I'm a survivor || Hunger Games || Cato

    Het gaat over de 75e Hongerspelen, en dat is hetzelfde als in het boek. Met de winnaars dus.

    Wat ik zoek:
    1: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    3: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    4: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    5: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    6: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    7: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    8: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    9: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    10: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    11: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    12: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut


    Volledige naam:
    Leeftijd:
    District:
    Karakter:
    Uiterlijk + Beschrijving:
    Talenten:
    Zwakke punten:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:14 ]


    El Diablo.

    Ik ga er na school een paar voor je aanmaken (:
    Als ik niet meer reageer ben ik het vergeten, en wees dan niet bang om me er vriendelijk aan te herinneren dat ik het nog moest doen.

    x


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Dankje (:


    El Diablo.

    Ik doe het meisje van 2 zometeen ^^


    help

    *meisje van 3


    help

    Ik doe meisje 12 wel(:


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Thanks ^^


    El Diablo.

    Volledige naam: Maysilee "May" Wiseguard
    Leeftijd: 29
    District: 3
    Karakter: Toen May haar Spelen won, kwam ze over alsof ze alles kon. Dat was niet zo. Ze was ongelofelijk slim, en doordat ze veel mensenkennis heeft, kon ze zichzelf er zo laten uitzien voor de rest alsof ze een moordmachine was. In werkelijkheid heeft haar wijsheid haar gered in de Spelen. Ze heeft niet veel mensen vermoord, maar heeft vooral de tributen tegen elkaar opgezet.
    Uiterlijk + Beschrijving:



    Bruin, krullend haar, groene ogen, atletisch gebouwd, slank.
    Talenten: Haar verstand, zich verschuilen, stil zijn.
    Zwakke punten: May zal niet snel wapens gebruiken, voor de simpele reden dat ze er niet goed mee om kan gaan. Het enige wapen dat ze zou gebruiken, moest ze kunnen kiezen als ze er een nodig heeft, is de boog.
    Extra: Bij haar Spelen had May zich aangeboden, omdat ze niet kon aanzien dat het kleine zusje van haar beste vriend de Spelen ingezet werd.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:44 ]


    help

    Volledige naam: Eliana McCane
    Leeftijd: 16
    District: 8
    Karakter: zelfverzekerd,vrolijk, zorgzaam
    Uiterlijk + Beschrijving:

    Eliana heeft blauw haar en bruin haar, ze heeft een fijn gezichtje die altijd bleek blijft.Ze is 1,70 lang en vrij slank.Ze heeft hele lange benen
    Talenten: Jongens hun harten stelen(flirten),Boogschieten,lenig,rennen en klimmen
    Zwakke punten: Snel verliefd, te zorgzaam bij sommige
    Extra: Eliana heeft een goed gevoel voor mode en is erg verzorgd


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Mag ik er nog een maken? Ben weer in de mood. En ik wil Maggie Smith gebruiken ^^


    help

    Volledige naam: Annalin Hyria Foruia.
    Leeftijd: 27.
    District: 12.
    Karakter: Annalin heeft met veel moeite haar spelen gewonnen, dus erg geshockeerd toen ze hoorde dat ze de arena in moest. Ze is slim, maar niet bepaald sterk. Annalin is aardig en doet helemaal niks. De meeste zullen haar dus ook snel zwak vinden.
    Uiterlijk + Beschrijving:
    Annalin heeft kastanje bruin haar dat net over haar haren valt, ze heeft wat sproeten rond haar neus en licht blauwen ogen. Ze heeft een slank postuur en is gemiddelde lengte. Ze heeft een nogal blanke huid.
    Talenten: Annalin kan zich zelf erg goed verstoppen, en zal dus niet snel opvallen. Ook is ze snel en slim, en dat heb je ook erg hard nodig in de arena.
    Zwakke punten: Annalin kan niet overweg met wapens en je kan haar vaak makkelijk beïnvloeden. Ze vertrouwt mensen snel en dat is niet erg handig.
    Extra: Annalin is getrouwd en heeft thuis in haar District ook nog een dochter van 2 die ze Vlaïs heeft genoemd.


    Zoek je zoiets? (:


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Tolkien schreef:
    Mag ik er nog een maken? Ben weer in de mood. En ik wil Maggie Smith gebruiken ^^


    Ofcourse ^^ En jullie hebben in elk geval de rol


    El Diablo.

    Ik doe vrouw van 10 ook wel c:


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    (Woohoo! Ik hou van Stana en Maggie. Ga je Finnick gebruiken? FINNICK MOET ER GEWOON IN. Sorry, Finnick is gewoon awesome. Mijn story gaat over hem ^^ RUE'S FAREWELL IS SO AWESOME. Okay, ik ga hier nu nog tot negen uur charries zitten maken)

    Volledige naam: Adelina Myrin
    Leeftijd: 75
    District: 9
    Karakter: Adelina is heel erg zorgzaam tegenover mensen die ze graag mag. Ze oordeelt soms wel te snel over ze. Ze heeft twee groepen: de mensen die ze mag en de mensen die ze niet mag. Ook al is ze oud, de mensen die ze niet mag moeten niet om die reden niet bang voor haar zijn. Ze is slim en is goed in plannen bedenken. Jammer genoeg kan ze die niet altijd evengoed uitvoeren.
    Uiterlijk + Beschrijving:


    Geblondeerd haar, redelijk mager, stijve houding, ongeveer 1m 70
    Talenten: Haar talenten wàren zwaardvechten en messenwerpen. Nu kan ze alleen nog plannen bedenken en haar verstand gebruiken, zelfs zich verstoppen lukt niet meer zo goed.
    Zwakke punten: Ze is oud, dus daar komen alle gebreken bij het ouder worden aan te pas.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:58 ]


    help

    Nou, dan zal ik Finnick wel erin laten (:

    Heeft iemand een foto van hem ? XD


    El Diablo.

    Vrouwelijke tribuut uit 1!
    Volledige naam:Alexandra Swan
    Leeftijd:18
    District:1
    Karakter:koppig, fel, eerlijk maar soms ook gemeen, maar als je mijn vriend bent ga ik voor je door het vuur!
    Uiterlijk + Beschrijving:blonde krullen, 1.65 lang, slank, grote blauwe ogen die omhoog staan en een bleke huid.
    Talenten:zingen, tekenen, liegen, snelheid en ik ben goed met messen
    Zwakke punten: ik vind een jongen veel te snel leuk, en dump ze ook weer te snel, ik kan niet klimmen of ben niet heel sterk.
    Extra:Ik zou nooit man tegen man vechten, ik kill achter mensen hun rug of in een groep

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:06 ]


    it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring