• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Personages:

    Jongens:
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | WishingLarry
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Ariana Grande | WishingLarry
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean



    Het begin:
    De kandidaten worden elk wakker in een van de slaapkamers, waar tevens een of twee van de andere beroemdheden te vinden zijn. Niemand weet wat er gaande is en de enige aanwijzing die te vinden is, is het witte vel papier dat op elke slaapkamerdeur is geplakt. De tekst die erop staat is niet bepaald veelzeggend, maar toch lichtelijk angstaanjagend. Er staat enkel ‘Speel’ op het vel geschreven, met een roodkleurige vloeistof dat overduidelijk ruikt naar bloed.

    De mensen die in welke slaapkamer te vinden zijn (Dit zijn geen vaste slaapplekken!):
    Slaapruimte 1: Rupert, Louis, Victoria en Amy.
    Slaapruimte 2: Niall, Justin, Cher en Ariana.
    Slaapruimte 3: Christopher, Logan, Helena en Jade.
    Slaapruimte 4: Harry, Jared en Emma.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    MT


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    MT


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik schudde mijn hoofd op een trage manier, waardoor enkele krullen in mijn gezichtsveld hingen. Mijn botten deden pijn en ik zou zweren dat ik hier en daar een blauwe plek of een schram had opgelopen, maar ik zou niet weten waar ze vandaan kwamen. Het enige wat ik me kon herinnere was dat ik de voordeur had geopend en in een paar pikzwarte ogen had gestaard, waarna mijn beeld net zo zwart als diegene zijn ogen was geworden. Zou die persoon er iets mee te maken hebben? Vast wel.
    Mijn handen zochten steun op iets wat op een houten vloer mocht lijken, voordat ik mezelf overeind duwde en verward rondkeek. Er waren nog twee mensen in deze kamer te vinden, die verbazingwekkend genoeg toch al vrij bekend waren voor mijn weten.
    'Is dit een grap?' vroeg ik terwijl ik mezelf overeind hielp en mijn ogen door de ruimte liet glijden. 'Waar zijn we?'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Victoria ''Tori'' Dawn Justice

    Vermoeiend deed ik mijn ogen open. Ik wreef even in mijn ogen om mijn ogen open te houden. Mijn ogen sperden open en ik stond binnen no - time op het bed. ''Dit is niet mijn kamer'' mompel ik. Ik grinnik even. Het leek wel of ik ontvoerd was. Ik begin nog harder te lachen. Ik keek de kamer even rond. Verbaas valt mijn blik op Louis Tomlinson. Het was niet dat ik hem kende maar ook in deze wereld kon je niet om One Direction heen. Mijn blik liet ik verder dwalen. Stomverbaasd keek ik naar de jongen die in Harry Potter gespeeld heeft. Ik slikte de brok in mijn keel door. Ik had een slecht voorgevoel. Er zat nog een vrouw maar die was voor mij onbekend. Zachtjes liep ik naar de deur waar ik mijn handen liet zweven boven de woorden. ''Speel'' mompel ik. Ik drukte de deurklink in en maakte de deur op een kier open. Binnen 10 seconde was de deur dicht en stond ik op een gang met verschillende deuren.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lil Twist ''Christoper Chris''

    Geiriteerd open ik mijn ogen. Ik heb altijd al een ochtendhumeur gehad. Verbaasd keek ik de kamer rond. Geiriteerd stond ik op. ''Is dit een zieke grap ofzo'' mompelde ik. Ik keek even rond in de kamer en verbaas liet ik mijn blik vallen op Jade. ''Jade'' mompel ik. Ik kende Jade al. Toen ze nog net begonnen met hun carrière waren ze mijn voorprogramma. Nu zijn inmiddels mensen voorprogramma voor hun. ''Wat doe je hier'' mompelde ik. Geen antwoord. Waarschijnlijk was ze buiten bewust zijn of sliep ze gewoon zoals de andere 2 onbekende in de kamer. Mij blik viel op het bloedrode papier met Speel. Geiriteerd liep ik naar de deur. en drukte mijn hand op de L waarna ik hem meteen weer eraf haalde. Smerig keek ik naar mijn hand waar nu bloed op zat. Ik liet mij vinger naar mij neus gaan maar vanaf 30 centimeter rook ik al dat het bloed was. ''Wat doe ik hier in hemelsnaam'' mompelde ik en deed de deur open.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    MT


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson
    Heel langzaam opende ik mijn ogen, maar bijna direct vielen deze alweer dicht. Na een paar tellen opende ik ze opnieuw en deze keer kon ik ze wel openhouden. Misschien was het uiteindelijk toch beter dat ze opnieuw dichtvielen, want een vreemd gevoel overspoelde me, zodra ik de kamer zag.
    Ik ging rechtop zitten, al kostte dat me meer moeite dan gedacht, omdat alles zeer deed. Het zou me weinig verbazen als mijn lichaam de kleur had aangenomen van mijn ogen. Mijn blik ging de kamer rond en bleef voor een moment hangen bij de andere personen in de ruimte. 'Wat is dit?' Verliet mijn mond. Toch liet ik me daarna weer achterover vallen, om er geen aandacht meer aan te besteden. Ik wilde dat nog geeneens. 'Is dit een of andere slechte droom? Want dan mag toch echt iemand me wakker maken voor het een verkeerde afloop heeft. Of een grap? Dan mag deze direct stoppen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cher Lloyd

    Mijn vingers gleden over de zachte stof van de deken op het bed, waarna ik me op mijn buik draaide en uiteindelijk mijn ogen wijd opensperde. Dit was niet de sprei waar ik normaal mijn gezicht in begroef om vervolgens mezelf als een bolletje wol op te rollen en in slaap te vallen. Deze geur was anders, de kleur was niet hetzelfde.
    'Wat is dit?' vroeg ik aan mezelf, een antwoord eisend van mijn hersenen. Helaas kreeg ik dit niet. Mijn gedachtengang leek wel op nul te staan. Ik kon niets verzinnen.
    Ik draaide me weer om, om vervolgens rechtop te gaan zitten en mijn hoofd lichtjes naar links te laten hangen. De mensen in deze kamer waren allemaal bekend. Justin, Niall en Ariana. Ik kende ze, maar ook weer niet. Was dit een feestje waar ik zo dronken was geworden dat ik op het bed in slaap was gevallen?
    Nee, ik had geen kater.
    Ik kwam overeind en wiebelde eventjes op de hakken die ik droeg, waarna ik met een verbaasde blik richting de blauwe plek op mijn pols keek. 'Wat doen we hier? Heb ik iets gemist?'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Justin Drew Bieber

    Mompelend opende ik mijn ogen, maar draaide me weer om. 'Allison, laat me met rust' mompelde ik. Maar gek genoeg voelde ik geen hand op mijn schouder. 'Allison?' vroeg ik nogmaals. Toen ik me omdraaide zag ik een onbekende kamer. 'Maar-? Hoe-?' Stomverbaasd trok ik de dekens van me af en stond op. Ik zag in het andere bed Ariana liggen. Wat, Ariana? Over de foto van mij en haar was nogal veel commentaar geweest, het was maar een onschuldige kus op d'r wang en gelijk was het al "verdacht". Wat langzaam liep ik richting de deur. Op het vel papier dat er op de deur hing stond "speel". 'Wat is dit voor huis?' vroeg ik mezelf af. Naast me zag ik Cher staan. Waarschijnlijk zag ik haar twee seconden geleden nog niet. 'Snap jij hier iets van?' vroeg ik al eerst. 'Oh, hi' grijnsde ik erachteraan. Mijn grijns verdween als sneeuw voor de zon toen ik nogmaals naar het papier keek. Gefronst liep ik de kamer uit en zag nog een deur open. Met gespleten ogen liep ik er naartoe. Mijn verwarde gezicht ging over tot een brede grijns. 'Twist!' zei ik blij. Mijn beste vriend leek het ook niet echt te begrijpen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 21:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lil Twist ''Christoper Chris''

    Met gefronsde wenkbrauwen bleef ik in de gang staan. Ik heb zoveel vragen in mijn hoofd die ik gewoon niet kan beantwoorden. Waarom staat er een brief? Waarom is het bloed? Wat betekent speel? Wat doe ik hier? Geiriteerd haalde ik mij schouders op. Ik werd altijd gefrustreerd als ik dingen niet kon doen. Ik haalde een hand door mijn haren heen en liet me zakken op de gang. Zoals het er nu uitziet waren we alleen met zijn vieren. Maar het zal me betwijfelen. Volgensmij zijn er meer mensen in dit huis. Ik keek even naar Links. Ik hoorde wel een paar stemmen uit die kamer komen. ''Twist'' hoorde ik blij. Ik sprong op. ''Justin'' mompelde ik. Het was ochtend en ik snapte niet hoe ik hier kwam. ''Heb jij dit geregeld? Dit is echt niet grappig'' kwaad kijk ik hem aan. Ik hou van grapjes maar dit is niet echt grappig. Mijn ontvoeren terwijl ik slaap.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rupert Grint

    Ik word kreunend wakker en voel een stekende pijn bij mijn knie. Ik open verbaast mijn ogen en knijp ze meteen weer dicht. Fijn, een nachtmerrie. Ik ga rechtop zitten en kijk om me heen. Waar was ik? 'Wat is dit?' Hoor ik iemand vragen en ik kijk op. Huh? Wat deed deed die One Direction gast in mijn nachtmerrie? 'Is dit een of andere slechte droom? Want dan mag toch echt iemand me wakker maken voor het een verkeerde afloop heeft. Of een grap? Dan mag deze direct stoppen.' Zegt hij daarna. Ik kijk hem aan. 'Ik ben het voorkomen met je eens. Al snap ik niet waarom ik over jou droom. Dat is nog nooit gebeurd.' Zeg ik tegen hem. Ik sta op en kijk om me heen. Een vrouw ligt op bed, maar ik kan niet zien wie het is. Er is hier echt weinig licht. Een ander bed is niet opgemaakt, alsof iemand er net uit is gestapt. Ik loop door de kamer en mijn blik valt op de deur. 'Speel.' Mompel ik als ik het lees. Ik raak het zachtjes aan en trek mijn vinger meteen terug. 'Dat is bloed!' Roep ik angstig. Oké, waar is de spin die me gaat opeten? Die spin komt in elke nachtmerrie voor.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Justin Drew Bieber

    Ik keek hem verontwaardigd aan. Zou ik ooit zo'n grap uithalen? Nou, eigenlijk wel. Mensen met een honkbalknuppel meppen tot ze bewusteloos zijn en vervolgens in een vreemd huis te slepen leek me wel leuk. Alleen met die honkbalknuppel was nu niet gebeurd. 'Nee! Wacht eens even. Zit jij hier achter? Nee, vast niet' mompelde ik. 'Welke eikel zou dit gedaan hebben?' klaagde ik. Dit was niet echt grappig. Er verscheen weer een frons op mijn gezicht. 'Dit is toch geen aflevering van Punk'd, of wel?' Twijfelend dacht ik na. Met Justin Bieber kon je geen grap uithalen, echt niet. 'Maar Ariana lag in de kamer, en Cher stond er.
    Ik weet het niet zeker maar volgens mij zag ik Niall ook' zuchtte ik. Het was ochtend, ik wilde koffie, geen raar gebouw. 'Heb jij ergens een kop koffie gezien?' vroeg ik voor de zekerheid. Wat? Zou toch kunnen? Ik ben dan niet de slimste, maar zo dom ben ik ook weer niet. Want als je wakker wordt in een vreemd huis, met allerlei celebs, dan zou er heus wel koffie kunnen staan. Daar kijk dan niemand raar van op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lil Twist ''Christoper Chris''

    Hij keek me verontwaardigend aan. Kwaad keek ik terug. Ik nam hem niks kwalijk aangezien het wel een slimme grap was maar het is in. de. ochtend. Niet goed dus. 'Nee! Wacht eens even. Zit jij hier achter? Nee, vast niet' mijn gezicht klaart weer op. Bedenkelijk keek ik hem aan. ''Jij was het dus niet'' mompel ik. ''Welke mongool zit hier achter'' mompelde ik waarna Justin vervolgde 'Welke eikel zou dit gedaan hebben?'' ik knik instemmend. ''Laat dat maar niet zo zijn want ik klaag ze aan voor privacy breuk.'' grom ik. ''Ariana en Cher ook?'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. ''Ik zag Jade ook bij mij op de kamer liggen. Nu je het zegt samen met 2 onbekende mensen'' merk ik op. ''Nee. Ik ben nog niet verder gegaan dan de gang'' mompel ik. Ik had ook wel zin in een kopje choco. ''Laten we gewoon naar beneden gaan'' Ik wijs naar de trap die verder op ligt. Ik wacht niet op een antwoord en loop naar de trap. Justin zou wel achter me aan komen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles

    Toen niemand antwoord gaf op mijn vragen slaakte ik een zachte zucht. Geluiden van andere mensen op buiten deze kamer verklaarde dat we hier niet alleen waren. Waarschijnlijk waren we hier dus niet om vermoord te worden door een of andere gestoorde maniak. Waarschijnlijk was het een grote grap en konden we dadelijk gewoon het huis verlaten met een lach op ons gezicht.
    Ik besloot een poging te wagen en liep richting de deur toe, waar ik het briefje op de deur eventjes bekeek en vervolgens eventjes kokhalsde doordat de geur van bloed mijn neusgaten binnendrong. Heel grappig. "Speel", wat moest ik daar nou mee?
    Ik opende de deur en sloot hem gauw achter me, waarna ik een wilde gok waagde en een willekeurige deur opende. Het eerste wat ik zag, was rood haar.
    'Weasley.' mompelde ik tegen mezelf, terwijl ik aan de bijnaam dacht die ik Ed had gegeven.

    (Iemand voor Cher?)


    Reading a good book is like taking a journey.