• Wat vinden jullie nou van pesten? Pest je zelf ook soms wel eens een keer? Heb je ooit iemand geholpen die gepest werd? Ben je zélf een keer erg gepest?

    Stort je hart maar uit..


    I recycle my thoughts.

    Ik werd vroeger gepest, en liet gans over me heen lopen. Maar een keer ik 15 werd, heb ik een grote mond gekregen en andere vrienden enzo, en toen was dat gelukkig over. Maar soms voel ik me toch nog erg onzeker in de buurt van mensen die ik niet ken ofzo, maar dat probeer ik zo weinig mogelijk te laten merken.
    Ik heb nog nooit iemand gepest, plaag alleen af en toe mn vrienden, maar dat is gewoon voor de lol, doen zij ook bij mij.
    Heb ook al een paar keer iemand geholpen die gepest werd.
    Pesten kan echt niet!

    Ik heb een hekel aan pesten!:@
    En pest zelf nooit.
    Heb weleens de schuld van peste gehd.
    Maar ik had dat meisje alleen amar geholpe en dat kan de pester niet hebbe en is gaan zegge dat ik peste.
    Helaas was die pester toen mijn beste vriendin :@
    Maar nu HAAT aan haar:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Okéj Ik zal hier eens men hart uitstorten XD .. Ik ben HARD opgevoed, en het principe van mijn vader is dus, wie je niet nodig hebt, Dumpen XD dus dat gebeurt, en als ik aan iemand een echte hekel heb, gebeurt dat ook, ... Maarja, geloof me voor ik iemand ga beginnen pesten of noem het plagen, moet het toch al heel extreem zijn, ik heb wel respect voor iemands mening, en uiterlijk, maar mensen met een echt rotkarakter moet je dumpen!

    Dat vind ik, veel mensen kunnen er niks aan doen dat ze gepest worden, maar anderen, die doen het zichzelf aan

    (sorry maar das zodat het bij mij gaat)

    Pesten is niet gaaf ö


    I recycle my thoughts.

    ik ben altijd gepest.. vroeger omdat ze me lelijk en dik vonden en al die shit en nu: omdat ik een andere stijl heb, anders denk, anders ben, van andere muziek hou dan de rest, ik van tokio hotel houd, in ben op bill, zwart mijn lievelingkleur is, ik me dik opmaak met zwart, dat mensen me raar vinden en ga zo maar even verder
    IEDEREEN MOET ER GWN MEE KAPPEN EN ALS JE GEPEST WORD, NEGEER HET!! TREK JE VAN NIEMAND IETS AAN!! (ookal is dat heel moeilijk...)

    x


    bla bla bla

    Ik haat het als mensen gepest worden! Laat ze toch gewoon ! Zelf wil je het liefst ook niet gepest worden dus dan moet je het ook niet by iemand anders doen!
    Maar nu myn verhaal:
    Ik word iedere dag gepest op school! Myn piercing is er zelf een keer uitgetrokken en ik ben al 2x van school verandert! Ik ben zelf een keer in elkaar geslagen waar leraren by stonden en niks deden! Sommigen lachten zelfs! WIE IS ER OOIT OP HET BELACHELYKE IDEE GEKOMEN OM MENSEN TE PESTEN! :@


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik ben gepest vanaf mijn 4e, en het is nog steeds niet gestopt -_-
    Kinderachtig toch?


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik ben op de basisschool gepest waardoor ik van basisschool heb gewisseld nu heb ik examens en ga ik volgend jaar een opleiding volgen in een ontzettend groot gebouw ik heb geen id hoe dat zal gaan met zoveel leerlingen


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik word zelf gepest in de klas,,
    Voor een groot deel omdat ik een andere stijl heb.
    Ik ben fan van TH.
    En in mijn klas haten ze alleen maar TH.
    Zij zijn zelf meer fan van Hip Hop.
    Men moeder word er ook helemaal gek van.
    Ik word ook heel vaak uitgelachen al doe ik iets normaals.
    Zo durf ik bijna niks meer te doen in de klas, bijv met drama.
    Als ik al iets zeg gaan ze al lachen en zo raak ik mijn zelfvertrouwen kwijt.


    Kusje<3

    Ik vind pesten zielig! En zeker als het gaat om een groep ofzoo.. Neem nu tokio hotel.. Er worden er kei veel gepest omdat ze fan zijn van hun.. Wat is er mis mee om fan te zijn van een groep? Daar moet je toch niet voor gepest worden? Mijn god.. Waar gaat de wereld toch naartoe.. Dus bij deze.. :) Aan al de gene die pesten leuk vinden en ook aan degene die pesten omdat iemand fan is van een groep die jij niet kunt uitstaan.. STOP ER MEE! Je zorgt er alleen maar voor dat die persoon zich slecht voelt en je werkt jezelf wss ook in de nesten!


    idd, ik werd eerst ook gepest omdt ik fan was van TH, maar toen ging ik naar de middelbare en nu heeft niemadn ooit een stom woord over ze gezegt (als ik in de buurt was dn

    Er valt niks positiefs over pesten te zeggen.


    blame the bully.

    Nou, ik ben ook gepest geweest. Gewoon, omdat ze me niet konden uitstaan, maar ook door medische problemen die ik had.
    Dat laatste geval was in het lager... is nu du voorbij.
    Maar, dat ander geval was in het hoger. Ik had geen zelfvertrouwen meer, en durfde niets terug doen. Ik zat zo in de put...

    Maar, iedereen die zegt dat die mensen zielig zijn... Het is wel zo... Maar het brengt ook mensen in gevaar. Vroeger ging het niet verder dan de schoolpoort, nu pesten mensen ook al op internet... Mensen die pesten hebben geen weet van wat ze allemaal aanrichten.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    SO NOT.

    Het boeit me vrij weinig.
    Geen aandacht aanschenken,

    tenzij iemand met mijn vriendinnen loopt te fucken, wordt ik pissed -.-'

    Verder boeit het hele pesten mij vrij weinig..
    *sorryvoorhetbotheidsniveau, kanerniksaandoen*

    Ik werd vroeger gepest, en liet gans over me heen lopen. Maar een keer ik 15 werd, heb ik een grote mond gekregen en andere vrienden enzo, en toen was dat gelukkig over. Maar soms voel ik me toch nog erg onzeker in de buurt van mensen die ik niet ken ofzo, maar dat probeer ik zo weinig mogelijk te laten merken.
    Ik heb nog nooit iemand gepest, plaag alleen af en toe mn vrienden, maar dat is gewoon voor de lol, doen zij ook bij mij.
    Heb ook al een paar keer iemand geholpen die gepest werd.
    Pesten kan echt niet!


    agree.

    Ik word/werd gepest, heb zelf nooit gepest en wil dat ook nooit doen, en ik heb een x een vriendin van mij geholpen enshit toen ze weer es werd gepest. We zijn de klas uit gegaan met de smoes dat we naar de plee moesten, zijn ergens int trappenhuis gaan zitten en daar heeft ze kunnen uithuilen en toen hebben we besloten naar de vertrouwenspersoon te gaan. (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.