• Wat vinden jullie nou van pesten? Pest je zelf ook soms wel eens een keer? Heb je ooit iemand geholpen die gepest werd? Ben je zélf een keer erg gepest?

    Stort je hart maar uit..


    I recycle my thoughts.

    Ik haat het als mensen gepest worden! Laat ze toch gewoon ! Zelf wil je het liefst ook niet gepest worden dus dan moet je het ook niet by iemand anders doen!
    Maar nu myn verhaal:
    Ik word iedere dag gepest op school! Myn piercing is er zelf een keer uitgetrokken en ik ben al 2x van school verandert! Ik ben zelf een keer in elkaar geslagen waar leraren by stonden en niks deden! Sommigen lachten zelfs! WIE IS ER OOIT OP HET BELACHELYKE IDEE GEKOMEN OM MENSEN TE PESTEN! :@
    auwtsch van die piercing 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik haat het als mensen gepest worden! Laat ze toch gewoon ! Zelf wil je het liefst ook niet gepest worden dus dan moet je het ook niet by iemand anders doen!
    Maar nu myn verhaal:
    Ik word iedere dag gepest op school! Myn piercing is er zelf een keer uitgetrokken en ik ben al 2x van school verandert! Ik ben zelf een keer in elkaar geslagen waar leraren by stonden en niks deden! Sommigen lachten zelfs! WIE IS ER OOIT OP HET BELACHELYKE IDEE GEKOMEN OM MENSEN TE PESTEN! :@


    Omg O_O

    Ik werd op de basisschool heel erg gepest, en no idea why. Omdat ik volgens hun 'anders' was, wat helemaal niet zo was. Ik vertelde het de leraren, maar ze deden er geen ene fxck aan. En dan vonden de leraren het 'raar' dat mijn zelfvertrouwen zo klein was -_-'
    Meestal zijn pesters heel onzeker van binnen, en proberen ze van buiten heel wat uit te stralen(sommige pesters noemen dat zelfs 'Zelfrespect'.. yeah right ¬_¬')