• soms zegge leraren egt van die vage dingen!
    zoals mn leraar Frans:
    meneer Raven:als we deze les niet klaarkomen gaan we gewoon in de pause verder:OGATVERDAMME:O xD
    weten jullie nog een paar leuke?


    take me away

    JA, onze mentor/fransleraar. Hijs echt grappig. Hij zo tegen een jongen uit mijn klas 'Richard, speel jij viool?' Richard: 'Nee' Hij: 'Oh daar vind ik je echt zo'n typje voor. De nieuwe André Rieu!' Richard nee schudden. 'Richard Rieu! Hartstikke leuk hoor. Nou ik zou het doen als ik jou was.' Richard weer nee.
    Heeftie de hele fransles tussendoor over die viool gezeten. Was echt vet grappig :'P


    Mew <3

    Mijn wiskundelerares heeft altijd paars aan, paarse oorbellen, paars t-shirt, paarse jas, paarse etui!:|

    En mijn Nederlands leraar zegt altijd heel droog Okeeeey! Daankjeeee!


    a figment of your imagination

    OMG, da's zó dubblezinnig, onze hélé klas zou strijk gaan
    als ge nog maar aftrekken zegt dan ligt de hele klas strijk
    en met Wisk. zitten we in zo kraakklas en daar kraakt het altijd xD
    Maar die van Ned. gebruikt altijd van die rare woorden, daar moet ik echt altijd mee lachen, maar dan kijkt die zo vies naar uu, MAN, die maakt u echt depri zneuh mjaa xD

    Mijn wiskundeleraar. Bij ons int ANTWAARPS egge sommige [Met een écht Antwerps dialect] in plaats van GEEL, GEIL. Nu zei die van wiskunde: Neemt allemaal da GEIL papiertje.

    En, die lag dan nog is de nadruk op 'GEIL' ;)


    007

    Mijn wiskundeleraar. Bij ons int ANTWAARPS egge sommige [Met een écht Antwerps dialect] in plaats van GEEL, GEIL. Nu zei die van wiskunde: Neemt allemaal da GEIL papiertje.

    En, die lag dan nog is de nadruk op 'GEIL' ;)

    ANTWERPEEEEEEEEEEE!(dance)

    (...)
    ANTWERPEEEEEEEEEEE!(dance)

    Agree. :P


    007

    leraren zijn KUT


    Keep on smiling

    2jaar geleden; Een leerkracht tegen mij in de klas ;
    Ga je nou ophouden met briefjes te sturen in mijn les! Doet dat maar bij mevrouw van Wiskunde, die vindt ik toch niet leuk.

    Ik lag stuk x'D

    Uh... Een vriend zij tegen mijn leraar Natuur en Techniek (meneer Verreck):
    Ach kan mij het verrekken.

    En dat kon die gast niet warderen.
    En we hebben ook een meisje bij ons in de klas die altijd heel vrolijk doet. Vraagt de leraar of lerares: "Nu gaan we even de absenten lijst doen. Lars?" Lars: "Ja.' Leraar: 'Leon?' Leon; 'Ja.' En even later: Leraar: 'Laura?' Laura; 'JAAA!' Echt kei grappig. Elke keer weer.
    En laats ging het om wie je fan was. Nou sommige in mij klas weten dat ik fan van Tokio Hotel ben en plagen me daar mee: Billelikker ensow. Toen vroeg de leraares Frans: 'Als er een interview van je favo zanger op de radio was. Zou je het dan volgen?' Iedereen door elkaar praten: 'Ja!' 'Nee! Kan ik toch niet volgen.' Enzo. En Laura zat naast me en riep: 'Tokio Hotel! Homo band!' Ik draaide me hoofd om en zei: 'Wat heb je tegen hun?' En toen vroeg ze heel voorzichtig: Ben je er fan van? Ik knikte en moest me lach inhouden. Hoe zij kan kijken soms joh! xD Ik lag plat. En toen zei ze: 'Ik heb 1 nummer die ik toch best wel leuk vindt. Ik weet niet zo gauw hoe hij heet, maar dan wilt hij van het gebouw afspringen.'


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    2jaar geleden; Een leerkracht tegen mij in de klas ;
    Ga je nou ophouden met briefjes te sturen in mijn les! Doet dat maar bij mevrouw van Wiskunde, die vindt ik toch niet leuk.

    Ik lag stuk x'D

    mwahahaha x'D ooh das echt heel grappig _O_


    Mew <3

    Mijn mentor heeft wel vaker coewle opmerkingen x] Zij is gewoon super hipp x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha wat een lol :']


    No growth of the heart is ever a waste

    leraren zijn KUT

    Kort maar krachtig.. en so true!

    Whaa al mijn leraren zijn maf ><
    mijn franslerares schreeuwt zo keihard in je oor,mij schold ze uit voor ; stomme bob.

    Mijn duitsleraar is vaag hij scheld je uit voor fruitsoorten

    mijn wiskunde lerares ; zegt dat we best mogen doordenken met aftrekken enzo als we maar bij de les blijven

    mijn engelslerares komt uit estland en praat heel maf

    mijn biologie lerares zegt dat de lul van een varken eruit ziet als een kurk x]

    mijn nederlands leraar is heel cool hij maakt altijd grappen x]

    mijn scheikunde leraar zingt een lied dat over een haan gaat .. zowat elke les ><

    en er zijn nog wel meer vakken maar kheb geen zin meer -.-
    de topper blijft nog wel mijn docent muziek ; ze ergert zich aan geklik van pennen en schreeuwt dat je niet mag praten terwjl ze zelf wat vraagt


    Pictures fade away, but memories are forever

    uhh nee niet egt ik heb nu wel een paar zinnen die ik zelf regelmatig zeg en mensen na gaan zeggen

    - whats met jou jongen
    - He's to gay to function
    - tik hem aan blanke broeder

    Die 2e is van Meangirls xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.