• Ik maak dus even een topic aan voor Annemarije, aka Mulleroni omdat ze zelf niet op Quizlet kan.

    Haar probleem is dus dat ze helemaal uit het niets meer op Quizlet en hotmail kon komen. Dat terwijl Facebook, Youtube, Tumblr en google wel laadden. Op mijn suggesties, heeft ze haar laptop opnieuw gestart en ook haar history geleegd. Zelfs dan, wou Quizlet niet meer laadden. Even later deed youtube het ook niet meer.

    Quizlet werk wel perfect op haar mobiel. Dus haar vraag is wat ze nog allemaal kan doen.

    Edit: dit staat er als het niet laadt:

    Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden.
    Foutcode: ERR_EMPTY_RESPONSE

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 april 2015 - 20:00 ]


    -

    Haar cookies verwijderen? Of heeft ze dat met de history gedaan?
    Anders zou ik zeggen de beveiligingsinstellingen zien of haar computer het niet beveiligd heeft of iets?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Met een andere browser proberen, like firefox ofzo. :'D

    Dat moet ik namelijk doen met Q dusss ja :'D


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Littlefinger schreef:
    Met een andere browser proberen, like firefox ofzo. :'D

    Dat moet ik namelijk doen met Q dusss ja :'D

    Ze zit normaal op Chrome. En op internet explorer is het hezelfde verhaal.

    Patholoog schreef:
    Haar cookies verwijderen? Of heeft ze dat met de history gedaan?
    Anders zou ik zeggen de beveiligingsinstellingen zien of haar computer het niet beveiligd heeft of iets?

    Hoe verwijder je cookies?


    -

    Dat weet ik niet precies bij chrome. Maar bij firefox bij voorkeuren > privacy.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zit nu op mijn mobiel, maar dit is echt vervelend. Iemand mijn redder in nood?


    Pretty is just a pretty word.

    Oh wat fijn dat ik ICT heb gedaan (voor maar een paar maanden but who cares)
    Je moet je cache en cookies verwijderen (wat als het goed is een keuze is als je je geschiedenis verwijderd) Chrome opnieuw opstarten en als dat niet werkt Chrome opnieuw moet installeren.
    Als dat nog niet werkt, wil ik wel opzoek gaan naar een andere oplossing voor je :')

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 20:45 ]


    Life is a beautiful struggle

    Als Chrome opnieuw installeren niet werkt moet je ven naar: chrome://plugins/ gaan en de die voor jou onbekende plug-ins uitschakelen, misschien dat dat het probleem is

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 20:51 ]


    Life is a beautiful struggle

    Vedere schreef:
    Als Chrome opnieuw installeren niet werkt moet je ven naar: chrome://plugins/ gaan en de die voor jou onbekende plug-ins uitschakelen, misschien dat dat het probleem is

    Voor mij zijn al die plug-ins een vraagtaken. Fijn dat je ne wil helpen! Alleen denk ik niet fat het helpt als ik chrome eraf haal, want internet explorer reageert ook niet... :/ En geschiedenis verwijderen heb ik gedaan, maar er staat niets sprcifirks over cookies? ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Had al die plug ins uitgeschakeld, maar hielp niet dus heb het weer aan gezet..


    Pretty is just a pretty word.

    Grapje, je moet naar: Instellingen > geavanceerde instellingen > privacy > instellingen voor inhoud > cookies en sitegegevens > alle cookies verwijderen :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Als dit niet helpt weet ik het ook niet, sorry :-(


    Life is a beautiful struggle

    Vedere schreef:
    Grapje, je moet naar: Instellingen > geavanceerde instellingen > privacy > instellingen voor inhoud > cookies en sitegegevens > alle cookies verwijderen :Y)

    Nee, dat werkt niet... ;c Maar als ik op ''View'' ga, dan kan ik wel op het internet. View is een schoolprogramma waar ik mij dan inlog.


    Pretty is just a pretty word.

    Zit er iets in je Extensies dat er normaal niet thuis hoort? Kan daar misschien aan liggen? Ik heb eigenlijk geen idee wat het probleem kan zijn ;s


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Zit er iets in je Extensies dat er normaal niet thuis hoort? Kan daar misschien aan liggen? Ik heb eigenlijk geen idee wat het probleem kan zijn ;s

    Wat zijn extensies, wat hoort er niet tussen en waar kan ik dat vinden? :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Wat zijn extensies, wat hoort er niet tussen en waar kan ik dat vinden? :'D


    Programma's die je niet kent of niet gebruikt bv. Je kan het vinden door op die drie streepjes te klikken > Meer hulpprogramma's > Extensies


    16 - 09 - '17