• Ik voel me nu best wel verslagen door een kleuter. Ze is echt goed voor haar leeftijd. De enige die ik hiervan kan is Happy Synthesizer ._. Maar 't is wel schattig (:





    Brb learning Bad Apple ;;

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 21:45 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wauww! & dat meisje is echt schattig ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    haha schattig, ik ken btw het eerste en het laatste liedje (best raar, ik luister geen Japanse muziek, toch ken ik ze)

    Aotearoa schreef:
    haha schattig, ik ken btw het eerste en het laatste liedje (best raar, ik luister geen Japanse muziek, toch ken ik ze)

    Bad Apple!! is inderdaad vrij bekend Ö Het is vocaloid (geen echte stem) though. Geen idee hoe die zo bekend is geworden..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    (...)
    Bad Apple!! is inderdaad vrij bekend Ö Het is vocaloid (geen echte stem) though. Geen idee hoe die zo bekend is geworden..


    http://www.guinnessworldrecords.com/records-8000/most-prolific-fan-made-shooter-series/

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 0:09 ]

    Ik vind dit echt leuk om te zien. Het vreemde is wel dat ik me heel goed kan voorstellen dat die Manga-poppetjes dit dansen (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Ik vind dit echt leuk om te zien. Het vreemde is wel dat ik me heel goed kan voorstellen dat die Manga-poppetjes dit dansen (cat)

    Zoals dit (cat)?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Door hierboven kwam ik hierbij; dat ze met dat dans programma dus een ~mensen~dans hebben nagedaan ipv andersom.
    Origineel obvious lipsync, ik weet het;



    MMD;


    ik post in m'n eigen topic, dit voelt stom


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Aw dat kindje is echt schattig en ze danst leuk! (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind