• Hoi.

    Hebben jullie dat ook dat jullie elk moment kunnen in huilen uitbarsten, zonder reden?
    Dat je voelt dat je een krop in je keel hebt en dat de tranen klaarstaan in je ogen?

    Dat je dan geïrriteerd bent en down,
    en whatever. Gewoon kwaad, of je gewoon kut voelen.
    Argh, oké, dat heb ik nu.
    En eigenlijk heb ik wel een reden,
    maar ze is echt zo dom, dat er geen reden is om te huilen.

    Oké, hebben jullie dat ook soms?
    En wat doe je eraan?

    Ja ik heb dat ook soms maar ik luister dan muziek en dan gaat dat weer over of begin ik gewoon te huilen, kan geen kwaad!


    For once I want to be the car crash.

    Dar heb ik soms ook. Dan voel ik een krop in mijn keel en dan begin in zomaar ineens te huilen. Meestal is er dan nog geen reden toe ook. Ik weet zelf ook niet wat ik er aan moet doen, dus ik kan je ook niet echt helpen. I'm sorry x


    Listen to what we're not saying..

    Jup. Had ik laatst. thank god dat er niemand bij was. Ik zat zo een liedje te luisteren, en opeens braken alle tranen los. Ik luister nooit meer naar dat liedje x_x'


    Underdog, just look at the mess you made.

    Jup. Had ik laatst. thank god dat er niemand bij was. Ik zat zo een liedje te luisteren, en opeens braken alle tranen los. Ik luister nooit meer naar dat liedje x_x'

    Welk liedje was het dan?

    Jup, dat hebik soms wel. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    (...)
    Welk liedje was het dan?


    With Me, van Sum 41. Echt helemaal niet om op te janken ofzo. Maar gewoon. Het liedje starte, mn neus werd koud en toen liepen er tranen over mijn wangen.

    -ander account-


    SimplePlanLove<3

    Ik heb het ook vaak inderdaad maar meestal is het ook als je bv aan iets denkt dus probeer dat vooral niet te doen (Y)


    .

    Ik heb dat ook, maar dan wel zonder reden... vaak ben ik gewoon vrolijk enzo, en dan ineens huil ik. Misschien heeft dit met m'n verleden temaken, ik herinner me daar niks meer van, maar misschien weet ik het onbewust.


    Als je maar een ananas hebt..

    Als je dingen opkropt, heb je dat sneller..


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja, ik heb steeds de neiging om alles op te kroppen en dan heb ik dat. Gewoon alles is aan iemand vertellen, dat lucht op. (:


    A. ikmisje.

    Jha dat hebik ook soms (:
    Maar gewoon eens evntjes heel hard wenen kan soms deugd doen ^^ Niejt de hele tijd natuurlijk, als het constant is en blijft duren.. dan is het minder leuwk..


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Soms lig ik in mijn bed en beginnen mijn ogen ineens te tranen. Zonder reden, ook als ik vrolijk ben ofzo [:


    Keep it secret.

    Ik heb da zo echt bijna elke dag ><
    Die dag zelf ben ik dan gewoon 'vrolijk' enzo, en dan loop ik in mijn kamer en dan begint dat. Soms wel irritant, want als ik dan 's avonds mijn lenzen uitdoe, pikken mijn ogen super hard --'
    :)


    007

    Uhhmm... Nou nee :]

    ja heb ik soms ook maar ik het eigenlijk altijd wel een reden ook al is het een jaar terug al gebeurt;)