Ik voel me nu best wel verslagen door een kleuter. Ze is echt goed voor haar leeftijd. De enige die ik hiervan kan is Happy Synthesizer ._. Maar 't is wel schattig (:
[ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 21:45 ]
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
0
Wauww! & dat meisje is echt schattig ^^
A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.
0
haha schattig, ik ken btw het eerste en het laatste liedje (best raar, ik luister geen Japanse muziek, toch ken ik ze)
Do it scared, but do it anyway.
0
Aotearoa schreef:
haha schattig, ik ken btw het eerste en het laatste liedje (best raar, ik luister geen Japanse muziek, toch ken ik ze)
Bad Apple!! is inderdaad vrij bekend Ö Het is vocaloid (geen echte stem) though. Geen idee hoe die zo bekend is geworden..
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
0
Tablo schreef:
(...)
Bad Apple!! is inderdaad vrij bekend Ö Het is vocaloid (geen echte stem) though. Geen idee hoe die zo bekend is geworden..
http://www.guinnessworldrecords.com/records-8000/most-prolific-fan-made-shooter-series/
[ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 0:09 ]
0
Ik vind dit echt leuk om te zien. Het vreemde is wel dat ik me heel goed kan voorstellen dat die Manga-poppetjes dit dansen 
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.
0
Penelopy schreef:
Ik vind dit echt leuk om te zien. Het vreemde is wel dat ik me heel goed kan voorstellen dat die Manga-poppetjes dit dansen
Zoals dit
?"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
0
Door hierboven kwam ik hierbij; dat ze met dat dans programma dus een ~mensen~dans hebben nagedaan ipv andersom.
Origineel obvious lipsync, ik weet het;
MMD;
0