• Like, Mijn vriendin Snijt zichzelf al een tijdje.. like eerst omdat ze egt depri was.. maar nu omdat ze het mooi vind! o.0
    Liek, en dan gaat ze uitgebrijt vertellen, dat het helemaal ging bloeden enzu..
    Dus ik vraag hoezo ze weer is gaan snijden, wasnt ze had Mij en Haar moeder beloofd dat ze ging stoppen. zegt zo doodleuk 'Jha Dat Vid ik Gewoon Mooi!'
    DAt is tog raar. jhe gaat jezelf tog niet pijn doen en verminken omdat je dat mooi vind.. o.0
    Of licht dat nu aan mij..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat vind ik kinda sick.

    Dat is ziek. Er zullen talloze mensen gaan zeggen dat het om de aandacht is en dat is ook zo. Maar als je op zo'n manier aandacht vraagt dan is er wel een achterliggende reden.


    No growth of the heart is ever a waste


    DAt is tog raar. jhe gaat jezelf tog niet pijn doen en verminken omdat je dat mooi vind.. o.0

    nee. --

    Dat is wel heel raar , miss is ze sadistisch aangelegd??


    Hated by many, confronted by none!

    uhm. wat die vriendin zegt is kinda sick. maar als ze het mooi vind om verminkt te zijn...


    SimplePlanLove<3

    Heeft ze hulp nodig? k bedoel. Therapie?
    Want het lijkt me niet gezond als je dat doet omdat je het mooi vind.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    dat kind heeft echt hulp nodig
    als je dat mooi vind oet je in en inrichting hoor:O

    ze heeft hulp nodig


    Tokio Hotel is geil ^^.

    Nou, sommige mensen vinden bloed mooi? :'D
    Ik vind het ziek, maarja, die zitten er bij eh.

    Hey sorry maar er is iets met je vriendin..als ze zo praat:8..mss ga je beter is echt serieus met haar prtn wnt snijdn is nooit een oplossing en als ze zich volsnijdt nujah..gaan denk ik veel mensen haar mijden dus mooi is het niet
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ieuw bloed! ö -valt flauw-
    Oke, even serieus, het is inderdaad nogal weird =.='


    Als je maar een ananas hebt..

    wtf, stuur die is naar een therapeut ofzo

    Het ís gewoon práchtig. Jezelf snijden is pùre kunst, I mean, wat kan er nog leuker zijn dan jezelf de verdoemenins in helpen? Niets toch.

    Wat dacht je van Therapie? Zou goede oploosing zijn als ik het zo hoor. o_O


    Behind every great man there’s a great woman

    aandacht nodig.


    ' niks is wat het zijn moet '