• Zo'n topic heb ik op een ander forum gezien.

    Je kunt hierplaatsen alles wat met liefde te maken heeft.
    Bijvoorbeeld door korte zinnen waar je aan denkt.


    voorbeeld:
    Je maakt me stapelgek
    of
    Ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben voor jou.


    <3

    Je weet erg goed dat je me op deze manier zoveel pijn doet, en toch is het de derde keer dat je het flikt.
    Ik geloofde je echt de vorige keer. Dat je me nooit kwijt zou willen, dat ik alles voor je ben.
    Dat is nu allemaal weer weg. Je houdt niet van me, en ik betwijfel of je het ooit hebt gedaan.
    Je had gelijk toen je zei dat maar weinig meisjes bij je zouden blijven. Maar weinigen zouden zich zo hebben laten kwetsen, drie keer, zouden het aankunnen dat je de behoefte hebt om jezelf pijn te doen, soms nog steeds aan zelfmoord moet denken.
    Ik dacht ook dat ik zo was. Niet iemand die het niet aan zou kunnen, maar wel iemand die sterk genoeg was om je te laten gaan.
    Blijkbaar ken ik mezelf niet zo goed als ik dacht.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik doe ook nooit wat goed voor jou. Ik ben nooit goed genoeg. Ik doe altijd alles fout. Thank you for making that clear.


    26 - 02 - '16

    Wordt het ooit nog wat tussen ons?


    <3

    I. AM. GOING. TO. KILL. YOUUUUUU!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 12:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    I. AM. GOING. TO. KILL. YOUUUUUU!


    Half of Q is now terrified


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Your banner better be very colourfull and you better be holding it up at the harbour in 8 days or I might get a heartattack of nerves...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)

    Half of Q is now terrified

    Als ze me ooit kwaad maken dan zouden ze dat zeker moeten zijn. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik Haat Je !!!!
    En het ergste is ik kan je niet laten vallen omdat ik weet dat je me nodig hebt.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Waarom zeg je het niet?


    Music is the new sex

    Mèh!


    26 - 02 - '16

    Ik ben ontzettend blij met jou. Je bent het beste in mijn leven.
    Ik hou ontzettend veel van je! <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    You're the sweetest girl I ever met. I think I love you.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nu wil ik duidelijkheid.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Do you even want me?


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    alleen door een miskraam van haar kom ik niet meteen bij je terug, zo makkelijk ben ik niet...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]