• Zo'n topic heb ik op een ander forum gezien.

    Je kunt hierplaatsen alles wat met liefde te maken heeft.
    Bijvoorbeeld door korte zinnen waar je aan denkt.


    voorbeeld:
    Je maakt me stapelgek
    of
    Ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben voor jou.


    <3

    Ik mis je!


    26 - 02 - '16

    Why can't I do anything right?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gister al één jaar gelukkig met elkaar. We gaan voor nog veel meer jaren! Voor mij ben je namelijk perfect! <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Je hebt het uitgemaakt met haar omdat ze je bedroog. Maar jongen! Je bedroog haar met mij.


    Life is all about having a good time.

    iwantyou.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Waarom bedriegt iedereen me?
    Zeggen ze dat ze mijn beste vriend(in) zijn, blijken ze veel blijer te zijn bij het spreken van iemand anders.
    Flikker dan op. Als je me echt mag, praat dan met me.
    Nee ik ben niet jaloers, maar lieg gewoon niet over het feit dat je me zogenaamd geweldig vind als vriendin.
    Lieg niet, ik ben niet zo dom als ik er uit zie. Ik dacht alleen dat we een band hadden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Scarface schreef:
    Gister al één jaar gelukkig met elkaar. We gaan voor nog veel meer jaren! Voor mij ben je namelijk perfect! <3


    Ahw proficiat!


    <3

    Gisteren was geweldig met je. Hopelijk denk jij er ook zo over?


    <3

    Vind je me leuk of toch dat andere meisje? Je lacht naar me, je praat met me maar ik wil zo graag weten wat je voelt, hopelijk beschik ik ooit over die gave..


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zie je nu een tijdje niet, maar dat maakt niet uit. Over 2 weken zie ik je weer en dan is alles goed :)


    Life is hard and then we die

    Player schreef:
    (...)

    Ahw proficiat!


    Hihi, dankjewel! ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    waar ben je nu?


    Fuck the world, I don't care.

    Je zei dat je er altijd voor me zou zijn, me altijd zou helpen en steunen. Je vertelde me alles, we betekenden de wereld voor elkaar en beloofden elkaar dat dat voor eeuwig zo zou blijven. Waarom kom ik er nu, na twee jaren intens gelukkige vriendschap, achter dat je al die tijd tegen me hebt gelogen en me nu gewoon laat vallen alsof ik niks voor je beteken? Ik mis je zo ontzettend, maar weet dat je het niet meer waard bent. En dat doet zo'n pijn...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kiss me if i'm wrong, but dinosaurs still exist right?


    even a white rose has a black shadowx

    Meh ):


    26 - 02 - '16