• Iedereen is wel eens beschaamd, doet iets doms of is onhandig in het bijzijn van een hele groep mensen. Het is altijd lastig om daar later mee om te gaan of er ook zelf om te lachen. Maar het is altijd fijn om te horen dat je niet de enige bent! Dus, dit topic is er voor om jouw beschamende situaties, uitspraken, momenten enzovoorts te delen met de andere Q-leden. Zelf vind ik het altijd vreselijk om dit soort momenten toe te geven, maar het lucht waarschijnlijk op (': Post hier dus de grappige/gekke/domme dingen waar jij nog steeds mee rond loopt, of iets wat net is gebeurd.
    Okey, om te beginnen zal ik wat vertellen...


    Ik had les, weet niet meer precies welke, en het was niet echt heel erg interessant. Er was net een mailtje binnengekomen dat een van mijn favoriete fanfics was geupdate en die ging ik lezen. Ik kan mezelf nogal afsluiten als ik iets lees en zeker als het fanfiction is, en dat is in de klas dus niet zo handig. Ik schrok van iets wat er in het verhaal gebeurde en liet keihard mijn telefoon op de tafel vallen waarna ik hem in een soort van spasme van mijn tafel af veegde en hij een paar meter verderop op de grond viel met nog een extreem harde klap. Nou, logischerwijs was de aandacht van 30 leerlingen op mij gevestigd, tegelijk met een leraar die verbaasd mijn kant op keek. Ik ben meestal, en zeker toen nog, best wel stil in de klas en zeg niet veel, alleen als er wat wordt gevraagd. Dat was dus behoorlijk awkward, aangezien ik mijn telefoon moest gaan halen en moest gaan uitleggen wat er aan de hand was. Ik mompelde iets over dat ik schrok van een grote mug toen ik wilde kijken hoe laat het was, maar volgens mij geloofde niemand het en het duurde heel lang voordat niemand meer naar mij keek.

    Dus, plaats hier al je beschamende momenten!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volgens mij zijn mijn meeste beschaamde dingen opgesloten in een donker hoekje waar ik niet bij kan :'D
    Diegene die ik wel weet bevat allemaal spastische bewegingen omdat ik dacht dat ik iets zou laten vallen of omstoten terwijl er niets aan de hand is.
    Of van die momenten dat ik op school bijna van de trap af flikker omdat ik een tree mis of uitglijd..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ben net terug van Italië en mijn broertje vond het leuk om het do not disturb bordje van de deur te halen toen ik aan het douchen was. Dus die schoonmaaksters komen binnen zonder te kloppen en horen de douche. En nouja, then they walked in.. en ik was net te laat met een handdoek te pakken.

    Dit is zo mijn topic :')

    Ik: Ik wil binnekort Rapunzel nog eens zien.
    Mijn zusje: welke, de nieuwe of de oude?
    Ik: degene waar ze lang haar heeft!


    Ik kreeg van mijn vader een flesje met ijs erin. Ik wilde eruit drinken, maar dat lukte natuurlijk niet, want het water was bevroren. Ik besloot om hem met mijn tong te verwarmen. Toen kwam mijn tong vast te zitten aan het ijs:/
    Het was en aantal jaar terug tijdens kerst en we waren bij mijn oom en tante aan het gourmetten. Voor mijn neus stonden kaarsen en ik zat er al de hele tijd mee te klooien. Telkens vinger erdoorheen halen enzo. Toen dacht ik: oh, misschien kan ik er ook wel een servet doorheen halen. Ik was alleen even vergeten dat een servet van papier gemaakt is, dus het servet vloog in de fik. Ik ging blazen, maar alle papiersnippers vlogen door de kamer. Uit eindelijk heb ik het vuur geblust door het snel heen en weer te wapperen en een prop van te maken.
    Ik was eieren aan het koken, maar het kookte onder. Ik dacht dat ik slim was om met mijn linker hand de pan vol kokend water op te tillen en het water weg te vegen. Ik pakte de theedoek en tilde de pan op. Ik hield hem alleen iets te schuin en er kwam kokend water over mijn blote been heen. Uit eindelijk best veel last van gehad, maar pannen met kokend water moet je niet met je verkeerde hand optillen.

    Ik kom waarschijnlijk nog wel op meer falende momenten, want ik heb er teveel xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hier is al een topic over. Slotje dus (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.