• Zo'n topic heb ik op een ander forum gezien.

    Je kunt hierplaatsen alles wat met liefde te maken heeft.
    Bijvoorbeeld door korte zinnen waar je aan denkt.


    voorbeeld:
    Je maakt me stapelgek
    of
    Ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben voor jou.


    <3

    Ik ben blij of zo.


    26 - 02 - '16

    Ik mis de aandacht die je me gaf.


    <3

    als ik onze gesprekken teruglees, vraag ik me af waar het mis is gegaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    gelukkig hebben we erover kunnen praten. Dat was fijn!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Morgen wordt een droom <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    O shitty. Ik had mezelf beloofd om niet meer met hem te praten, maar het gaat zo makkelijk! En hij is zo humoristisch!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan het niet weerstaan om even te kijken.


    <3

    Ookal weet je het niet, I love you
    (H)


    He like girls how eat carrots!

    Slim hoor, verliefd worden op een knappe player. Waarom moet je nou zo'n player zijn? :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hey. I love you.

    I wonder.. If you love me too... :C


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Het enigste wat ik nog kan doen is op te vallen, om je aandacht te trekken.


    <3

    Ik hou van je met alles dat ik heb en ik vind je prachtig hoe je bent. Jij gelooft me niet als ik zeg dat het niet uitmaakt dat je een groot litteken op je been hebt, maar het maakt jou tot jou... En ik hou daarvan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik herken je niet meer terug. Waarom moest je veranderen van de lieve, rustige meid naar een bitch die keer op keer weer mijn hart breekt, me negeert, me ontwijkt en onze vriendschap verbroken heeft alleen maar omdat je achter mijn 'geheim' kwam. Je doet kut tegen me, maar gaat wel aardig tegen me doen als ik verplicht ben om mee naar je huis te gaan omdat je ouders denken dat we nog vrienden zijn. Je wist alle foto's die we ooit hebben gemaakt van ons en je doet net alsof ik niet meer besta. Alsof ik al volledig uit je geheugen ben gewist en alle leuke herinneringen van vroeger je niets meer doen, alsof het vroeger maar schijn was dat we beste vriendinnen waren. Ik mis je, ik mis alles aan je. Ik mis de tijd dat je mijn geheim nog niet wist en we gewoon beste vriendinnen waren.

    elke dag opnieuw beloof ik mezelf je te negeren, wetend dat je me enkel gebruikt. Maar zodra je naar me kijk lijk ik alles te vergeten.
    Nu weet ik waarom ze zeggen dat liefde blind maakt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''