• Zo'n topic heb ik op een ander forum gezien.

    Je kunt hierplaatsen alles wat met liefde te maken heeft.
    Bijvoorbeeld door korte zinnen waar je aan denkt.


    voorbeeld:
    Je maakt me stapelgek
    of
    Ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben voor jou.


    <3

    Ik wil je zien, ik wil je aanraken.


    <3

    Wat krijgen we nu?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Just saw you for the first time today but i'm already going mad for you.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik wil je op het ene moment vasthouden, op het andere moment je wijs maken dat ik alles voor je over heb

    i want my heart back.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Nyara schreef:
    Ik herken je niet meer terug. Waarom moest je veranderen van de lieve, rustige meid naar een bitch die keer op keer weer mijn hart breekt, me negeert, me ontwijkt en onze vriendschap verbroken heeft alleen maar omdat je achter mijn 'geheim' kwam. Je doet kut tegen me, maar gaat wel aardig tegen me doen als ik verplicht ben om mee naar je huis te gaan omdat je ouders denken dat we nog vrienden zijn. Je wist alle foto's die we ooit hebben gemaakt van ons en je doet net alsof ik niet meer besta. Alsof ik al volledig uit je geheugen ben gewist en alle leuke herinneringen van vroeger je niets meer doen, alsof het vroeger maar schijn was dat we beste vriendinnen waren. Ik mis je, ik mis alles aan je. Ik mis de tijd dat je mijn geheim nog niet wist en we gewoon beste vriendinnen waren.



    Respect voor Sophie <3 I'll Be there for you Girl <3

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 20:25 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    I... I just miss you, okay?


    The universal language of art.

    You stole my heart but I don't take it back


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    I can not have you. You are not in my class anymore but I see you every day. You don't watch me but I watch you all te time. Why are you so perfect?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Don't you see you captured my attention?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Serieus waarom zit je naast Elise? Om met hem te praten! zyn we minder waard dan die Boud? Als het zo zit : kus me gat


    what goes around come BACK around !

    Let me tell you that I love you
    And I think about you all the time.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    I love youuuuuuuuuuuuuuuuu!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beter ga jij het inzien dat ...:Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hou gewoon van je. En dat zal ook niet veranderen.


    -