• Ik ga een nieuw verhaal schrijven, maar ik weet er geen titel voor. Willen jullie me alsjeblieft helpen?

    Lauren is verkeerd bezig. Ze gaat het verkeerde pad op, zit aan de drugs, doet dingen voor een jongen, omdat ze hem leuk vindt, maar hij gebruikt haar alleen maar. Op een dag gaat het mis. Ze wordt opgepakt. Ze heeft mazzel en komt er vanaf met een strafblad en moet op een school schoonmaken. Daar ontmoet ze Lars. Ze raken goed bevriend, Lauren besluit minder om te gaan met haar oude vrienden. Dat gaat allemaal goed, tot de bedreigingen komen en ze op de vlucht moet gaan. Op de vlucht voor de dood. Ze trekt Lars mee in al haar problemen. Zouden ze het redden?

    Ik ben heel slecht in titels bedenken. Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Het mag engels zijn, dat hoeft niet. Bedenk zelf maar wat.
    Wat vinden jullie van het idee om daar over te schrijven? Ik kan tegen kritiek dus zeg maar gewoon wat je vindt, als je wilt natuurlijk.

    Alvast bedankt x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 19:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Misschien:
    And now we flights for my problems.
    Death is comming.
    Run away with me.
    It's a too big mistake.
    of
    You sould had let me.

    ? zoiets

    x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    zijn Lauren en Lars verliefd? Dan is dit miss wat;
    Love is Deathly

    Anders (en lekker lang!);
    Live your life like there is no tomorrow

    verder weet ik ook niets


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Ja ze worden verliefd. Hij gelijk op haar, maar zij is nog verliefd op Justin totdat ze erachter komt wat hij allemaal doet en dan wordt ze verliefd op Lars zeg maar.

    Heel erg bedankt ik zal kijken of ik er iets aan heb
    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hoe klinkt:
    levensgevaar
    ?

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    - Dangerous Mind (of gewoon Dangerous)
    - Behind my mask
    - Nothing is what it seems


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    The Flight. De vlucht.
    Kort maar krachtig. ;P

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 18:26 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Let's run away from the death.
    They're trying to kill me.
    Bad friends.
    Threatens.


    26 - 02 - '16

    Flights of death

    Ik onthoud ze allemaal, heel erg bedankt.
    Wat vinden jullie van het idee om het verhaal daar over te schrijven? Ik kan tegen kritiek of afkrakingen dus zeg maar gewoon wat je vindt


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lijkt me een erg leuk verhaal. Wil het best lezen. ;)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 7:13 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Het verhaal heet Stay Strong- One Direction. Ik heb het verhaallijn nogal aangepast:)Als je geïntresseerd bent kijk je maar:)

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Ik ga een nieuw verhaal schrijven, maar ik weet er geen titel voor. Willen jullie me alsjeblieft helpen?

    Lauren is een meisje die alles dat je beter niet kan doen, wel doet. Ze heeft het zelf alleen niet door. Als het een keertje mis gaat heeft dat grote gevolgen. Haar ouders sturen haar naar een kostschool vlakbij London. Haar ouders zelf verhuizen ook naar London. Ze kan dan wel weer overnieuw beginnen, maar het verleden laat haar niet los. Haar leven staat helemaal op zijn kop. Het wordt alleen maar erger. En wat gebeurd er als je op een doodnormale dag oog in oog met One Direction staat? Kan ze alles onder controle houden?

    Ik heb geen titels meer nodig, als je denk een betere te weten mag je die altijd zeggen.
    Wat vinden jullie van het idee om daar over te schrijven? Ik kan tegen kritiek dus zeg maar gewoon wat je vindt, als je wilt natuurlijk.

    Alvast bedankt x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Je mag je topic niet constant bumpen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.