• haai
    er is echt een amayzayn story over 1D die echt veel meer abos nodig heeft
    het heet flashbacks
    weten jullie nog leuke storys???


    words will be just words to you bring them to life.

    Solar Eclipse Ft Liam Payne.
    A memory away ft Zayn Malik.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Lol die story heeft nog geen één hoofdstuk en nu heeft-ie al meer abo's nodig? :W
    Dat is echt sneu :')
    Maar ik heb niks voor je in de aanbieding, tenzij je The Hunger Games leest.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    haha
    heel leif bedoelt hoor maar seder heeft gelijkxD

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 17:31 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    “Jij hebt me geleerd om van het leven te houden. Ik zal je leren hoe het voelt om écht te leven.”


    One Day you'll remember me...



    'Will you miss me when I am gone?' he whispered in her ear.
    'Of course, I came to the past, I met the love of my life and I will try to change his future,' she whispered back.
    'You came to safe me?' he asked with tears in his eyes.
    'Yes...'


    || Start: 10 April 2012
    ||Written in Dutch and English
    || Abo is handig, want ik waarschuw niet.
    || Cover made by: Rooba





    Plaatje is aanklikbaar.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nu in de aanbieding, klikken en gratis lezen! xD nee grapje ;p Zie hier mijn Liam story

    Time Will Heal Our Souls || Liam James Payne

    Jasmine (17) en Liam (18) lijden allebei een groot verlies. Ze groeien steeds dichter naar elkaar toe, maar er is die ene onzichtbare muur die ze tegen houdt. Laten ze de muur staan of weten ze hem te doorbreken?



    You healed these scars over time
    Embraced my soul
    You loved my mind
    You're the only angel in my life
    The day news came my best friend died
    My knees went week and you saw me cry
    Say I'm still the soldier in your eyes


    Give the love around and back around it goes.

    Wounded Rhymes over One Direction.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    Always look on the bright side of life.

    10 hoofdstukken:




    1D pictures: ^^



    Mijn SA's:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    A drop of the ocean.
    The Vampire Diaries


    The Sisterhood Legend
    Al honderden jaren worden tweeling zussen over de hele wereld onderzocht door een organisatie genaamd The Sisterhood. The Sisterhood zoekt naar zussen met een speciale band, een magische band. Deze zussen worden toegelaten tot een speciale groep vol met tweelingen die krachten bezitten. The Sisterhood organiseert bijeenkomsten, gala's en er zijn lessen te volgen om je krachten te leren beheersen. The Sisterhood is geheim en toch weten veel mensen er over. Bij bovennatuurlijke wezens is deze organisatie zeer bekend, voor sommige wezens vormt The Sisterhood zelfs een gevaar. Waarom deze organisatie is opgestart is voor de meeste onbekend, andere weten dat het gaat om een legende.
    De oprichters waren op zoek naar een specifieke tweeling, de tweeling die volgens legende de aarde een beter wereld zouden maken. De legende luidde dat er op een dag een tweeling op aarde geboren zal worden die samen de kracht van alle elementen hebben. De twee zussen zullen balans brengen tussen de mens en het bovennatuurlijke, zodat er ruimte voor beiden zal zijn, een vrede tussen de verschillende soorten. Niemand wist wanneer deze zussen zouden komen dus begonnen ze al heel vroeg met zoeken, zonder succes. Het enigste dat de oprichters wisten over de zusjes was dat de meisjes hun krachten zullen bedwingen. Ze zullen een normaal leven willen hebben. Toch geloven ze beide in een wereld die voor de meeste mensen niet bestaat. Een wereld met bovennatuurlijke wezens. Ze geloven in hoop, liefde en het lot. En ondanks dat ze hun krachten niet gebruiken zullen ze alleen al door hun aanwezigheid balans brengen; al zien ze het zelf meer als een aantrekkingskracht voor het bovennatuurlijke, iets waar ze niets mee te maken willen hebben.


    Shannon en Hylke Brooklyn verhuizen vanuit de grote stad naar een klein dorpje genaamd Mystic Falls. Het is heel wat anders dan de stad en dit maakt de meisjes wat onzeker. Toch zijn ze al snel gewend en voelen ze zich erg thuis. Wanneer de mysterieuze broertjes Salvatore in hun leven komen worden ze op slag verliefd. Natuurlijk is dit niet zonder complicaties en al snel zijn ze verdiept in een wereld vol mysterische gevaren. En wat nou als The Sisterhood om een hoekje komt kijken,een geheime organisatie die het leven van de meisjes tot aan hun grondvesten laat trillen.


    Geschreven door Maxime en Jolene.
    -Er staat 0 hoofdstukken maar dat klopt niet dus gewoon naar beneden scrollen dan zie je de hoofdstukken. Maar het echte verhaal is nog niet begonnen, later op de avond komt het eerste deel.




    My name is Elizabeth Da Ravin and I fell in love with an 172 years old vampire.
    I used to love reading fictional stories about vampires, witches, werewolves, ghosts; everything that's not real. Well, I thought it wasn't real. All those love stories between humans and supernatural beings, I loved it. Even when the human loses everything and everyone he/she loves. I wanted to relate to those humans, those girls; I wanted a life full of supernatural. I wanted adventure. I wished for it. But maybe I should've listened to the old sayings... Be careful what you wish for.

    My name is Elizabeth Da Ravin, I wished for an adventure and now I have to deal with a badass sexy vampire who does things he doesn't have to do; And his name is...
    Damon Salvatore.

    Written in Dutch
    .

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 20:13 ]


    Believe in yourself.

    I Will Always Watch Your Back - 94th Hungergames


    If you knew that you wouldn't live that long anymore, would you give up your life to save others? Even if you knew they would kill you if only they would get the chance?


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    uche uche fall again


    every girl is magnificent. you are beautiful.



    Hey,

    Mischien is mijn story iets voor jou??
    In love with Louis Tomlinson

    Ik hoop dat je hem gaat lezen en een abo neemt(Y)

    xxx


    He like girls how eat carrots!



    I'm sorry, I can't. she wispered and then, she ran away
    and he stood there, watching her run away from him



    Afraid to be yours