• haai
    er is echt een amayzayn story over 1D die echt veel meer abos nodig heeft
    het heet flashbacks
    weten jullie nog leuke storys???


    words will be just words to you bring them to life.


    •| Carry me home |•
    'Though the pressure's hard to take, it's the only way I can escape.
    And it's breaking over me - a thousand miles down to the sea bed;
    I found the place to rest my head.' He smiled and whispered
    'Let me go.'




    • ©Leave '2O12
    •• Geschreven in het Nederlands
    ••• Soundtrack
    •••• 14+


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    When I saw you,
    I was scared to talk to you.
    When I first talked to you,
    I was scared to kiss you.
    When I first kissed you,
    I was scared to love you.
    Now that I love you,
    I'm scared to lose you





    One Direction bestaat
    Nederlands gesproken & geschreven
    Summer Melody Horan
    Kan 16+ zijn
    A love story with an unexpected end
    Soundtrack

    Back to december ~~One Direction


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ten Seconds To Wish. //One Direction

    Ik keek in het lachende gezicht van Xian Wen. ‘Kom op, laten we het proberen!’ Ze hield het brouwsel voor mijn neus. ‘Serieus?’ ze knikte. ‘Hier staat dat we het nu moeten drinken en vannacht om twaalf uur een wens moeten doen.’ Ze legde het tijdschrift neer en schonk het brouwsel, wat een rare, paarsige kleur had, in de twee glazen. ‘Als ik voedselvergiftiging krijg, is het jouw schuld!’ ze lachte ‘3-2-1.’ Tegelijk namen we een slok. Het smaakte verschrikkelijk. Ik slikte het door en zag Xian Wen naar de gootsteen rennen, waar ze het uitspuugde.
    Het was de week na mijn zestiende verjaardag en Xian Wen stond erop dat ik ook mijn laatste wens uit zou laten komen. Harry. Harry Styles. Dat was mijn wens.


    ik hoop dat je het leuk vind? (:
    xxx


    I Hope Life Treaths You Well.

    Geen idee of je het wat vind:


    Trying to read the signals || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    *Sountrack
    *One Direction bestaat
    *Zoveel mogelijk is gebaseerd op werkelijkheid
    *Gaat misschien 16+ bevatten
    *Neem een abo, ik waarschuw niet
    *Begonnen op 8 april 2012


    Korte beschrijving:
    Liam heeft heimelijk een grote crush op zijn Ierse bandmate, Niall. Niemand weet dit van hem en dat wil hij graag zo houden. Hier komt echter verandering in als op een dag, na een lange studio-dag, Niall een brief krijgt van thuis. Hij wil niet zeggen wat er in staat en doet erg geheimzinnig. Liam is vastberaden er achter proberen te komen. Hij zegt dan ook graag ja, als door Niall word gevraagd of hij mee gaat naar Ierland om zijn familie te bezoeken. De vreemde situaties blijven zich maar opstapelen, terwijl Liam alles probeert te ontcijferen.


    Er zijn al 22 hoofdstukken...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    http://www.quizlet.nl/stories/86368/i-am-a-normal-girl-even-though-i-can-fly/


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise



    Felicia haar ouders zijn enkele maanden geleden omgekomen in een brand. Haar familie wou haar niet in huis nemen, op internaat gaan wou ze niet en een gastgezin zag ze al helemaal niet zitten. Er zat dus maar 1 ding op, naar Miami- Florida, naar haar nonkel. De enige broer van haar vader die ze al meer dan 10 jaar niet heeft gezien. Heel de familie roddelt over hem, iedereen sluit hem buiten.. Door iets in het verleden. Haar vader wou haar nooit vertellen wat er was gebeurt.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley


    •| Embriël || Twilight |•
    ‘‘I am not givin' up, I am just givin' in.’’

    Dearest diary,
    I am torn. I know that life isn't supposed to be easy, but it still hurts.
    - Embriël



    Feel the fire, but do not succumb to it.



    She is beautiful
    She is amazing
    She is everything
    But She is
    Just a fan

    Nederlands geschreven

    Deels Engels gesproken

    One Direction Bestaat


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Colors of the wind |Niall Horan|


    If you dream it, you can do it. Always remember that this whole thing was started with a dream and a mouse. -Walt E. Disney




    - One Direction bestaat
    - 100% Nederlands
    - Geschreven door CarrotLouis
    - Start op 9 Juli 2012


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Grease, the next generation • Grease

    I solve my problems and I see the light
    We gotta plug and think, we gotta feed it right
    There ain't no danger we can go to far
    We start believing now that we can be who we are

    Grease is the word
    They think our love is just a growing pain
    Why don't they understand, It's just a crying shame
    Their lips are lying only real is real
    We start to find right now we got to be what we feel

    Grease is the word
    Grease is the word, is the word that you heard
    It's got groove it's got meaning
    Grease is the time, is the place is the motion
    Grease is the way we are feeling




    Rydell High, het is het einde van zomer 2010 en een generatie senior years gaan hun laatste jaar tegemoet. De tieners beginnen het jaar goed met hun eerste conflicten met leraren en zelf met meerdere, en ook uit onverwachte hoeken trekken leerlingen de nodige bezienswaardigheid, ze komen te kampen met verkropte gevoelens, gooien frustraties op tafel en hun dromen die verwezenlijken, blijken stukken minder aantrekkelijk dan ze dachten. Het hijsen en zijlen op Rydell High, anno 21e eeuw en in een totaal nieuw perspectief, Grease is the word...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson



    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!


    It's the most important compitition for a girl.
    A girl, like you.
    The price is something you'll never forget.
    Read it and maybe you like it
    ©AyaMalik, CaitlinPayne, Martha1Dx, MissCurly, MissHoranxxxx


    Feel it. Believe it. Dream it. Be it.

    All I want is a happy ending | Zayn Malik



    Do you brush your teeth before you kiss?
    Do you miss my smell?
    And is she bold enough to take you on?
    Do you feel like you belong?
    And does she drive you wild?
    Or just mildly free?
    What about me?

    What about me?

    Living On My Own

    Rosalie is een zestienjarig meisje die schrik heeft voor vele sociale contacten: ze is graag op zichzelf en kan haar niet schelen dat ze een soort van asociaal is. Desondanks heeft ze een goede vriendin Jenna op wie ze kan rekenen. Helaas moet Rosalie met haar nieuwe klas – op twee mensen na – voor twee weken op reis naar Schotse Glasgow en daar kijkt ze zeker niet naar uit. Enerzijds is dat voor haar een hel, maar anderzijds kan het haar sociale leven een kick geven. Welk effect geeft dat dan?

    Aangeraden leeftijdscategorie: 12+.
    Genre: Avontuur, drama & onbekende personen.
    Taal: Geheel Nederlands.

    Cause You're My Disease • Louis Tomlinson

    Harmony Winchester is twintig jaar en gaat samen met haar vriend Louis Tomlinson wonen. Samen snakken ze meteen naar vrijheid die ze krijgen. Toch wordt Harmony dankzij haar verleden met haar depressieve moeder en overleden vader nog altijd gedomineerd door haar sterke drugsverslaving. Niemand weet daarover en dat wil Harmony ook zo houden, maar het gaat niet meer simpel zijn sinds ze samen met haar vriend gaat wonen. Harmony wil het liefst niet denken aan allerlei heisa die zal aankomen.

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Drama, fanfiction & romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    All The Bullies Have To Die • One Direction

    Margo Crawford is heel haar schoolleven een onschuldig slachtoffertje van pesterijen geweest. Drie keer heeft ze van school moeten veranderen: eerst Birmingham Op haar achttiende heeft ze de keuze genomen om te stoppen met school en van Wolverhampton naar Bournemouth te verhuizen. Nu is ze twintig en ze kan haar verleden nog niet loslaten. Margo besluit om haar pestkoppen ‘een lesje te leren’ en daarvoor moet ze weer naar de regio West Midlands gaan, vervolgens door North West naar Yorkshire and The Humber. Door de plotselinge stop van haar studies zit ze een beetje krap bij de kas en kan ze onmogelijk dure treintickets betalen, maar dan ziet ze een redding…

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Fanfiction, horror/thriller, drama & vleugje romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:45 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb er 3, zou je er misschien 1, of 2, of 3 van willen lezen?? :$
    Stay - One Direction
    She's not who she really is ~ One Direction
    Your my dancing queen ft. One Direction
    Alvast bedankt!
    (flower)


    Don't find love, let love find you. <3