• Oké eventjes
    Harry stamt af van de prospers de derde broer en voldemort van de tweede maakt dat Harry en voldemort niet neven/familie?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 23:07 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    Doitsu schreef:
    Ja, maar als je goed de stamboom bestudeerd van alle personages, zie je dat zo'n beetje iedereen van elkaar afstamt. Wacht, ik zoek hem even op.


    Heb je dan ook een stamboom van alle personages? Dan is het dus eigenlijk allemaal incest of niet, als ze allemaal familie van elkaar zijn?


    Physics is awesome

    Rainbownyan schreef:
    (...)



    Sorry dat was een slordigsheid foutje...



    quidquid excusatio prandium pro

    Eyes schreef:
    (...)

    Heb je dan ook een stamboom van alle personages? Dan is het dus eigenlijk allemaal incest of niet, als ze allemaal familie van elkaar zijn?

    Neee, ben je gek. Het is The Back Family Tree... Staat zelf op de HP Wiki...


    Deep inside, I've never felt alive

    Black Family Tree
    Ik bedacht me net dat ik die in mijn stories heb staan :Y)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 23:08 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Neee, ben je gek. Het is The Back Family Tree... Staat zelf op de HP Wiki...


    O, die. Dan zijn Draco en Harry eigenlijk ook familie aan elkaar aangezien Sirius, Harry zijn peetvader was. En dan zijn de Malfidussen dus nu eigenlijk ook familie van de Wemels


    Physics is awesome

    Aangezien de plaatjes te klein waren heb ik er maar linkjes van gemaakt :Y)

    Stamboom 1, klik op het plaatje, dan wordt ie groter.

    Stamboom 2

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 23:08 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Eyes schreef:
    (...)

    Heb je dan ook een stamboom van alle personages? Dan is het dus eigenlijk allemaal incest of niet, als ze allemaal familie van elkaar zijn?

    Er is alleen sprake van incest als je je iets doet met je broer/zus/neef of nicht. Alles wat daarachter zit zoals achterneef/achternicht telt niet meer als incest zover ik weet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Er is alleen sprake van incest als je je iets doet met je broer/zus/neef of nicht. Alles wat daarachter zit zoals achterneef/achternicht telt niet meer als incest zover ik weet.

    Nou, technisch gezien is er wel een keer incest geweest. Dat was namelijk bij Sirius' ouders volgens mij... Moet je maar even bij die stambomen kijken...

    Edit: oh, nee, dat waren verre familieleden, laat maar zitten...

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 23:14 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Black Family Tree
    Ik bedacht me net dat ik die in mijn stories heb staan :Y)


    Ik vind de namen wel bijzonder

    Orion = een sterrenbeeld, volgens mij
    Draco = afgeleid van het woord Draak volgens mij want in het Engels is het Dragon, verander de g in een c en haal de n weg en je hebt Draco
    Phineas = Misschien wel van Phineas en Ferb, ik wete niet of die in Engeland word uit gezonden
    Pollux = Grieks en Romeins mythologisch figuur/persoon
    Andromeda = Sterrenbeeld en een Griekse mythologische prinses/vrouw van de held Perseus


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik vind de namen wel bijzonder

    Orion = een sterrenbeeld, volgens mij
    Draco = afgeleid van het woord Draak volgens mij want in het Engels is het Dragon, verander de g in een c en haal de n weg en je hebt Draco
    Phineas = Misschien wel van Phineas en Ferb, ik wete niet of die in Engeland word uit gezonden
    Pollux = Grieks en Romeins mythologisch figuur/persoon
    Andromeda = Sterrenbeeld en een Griekse mythologische prinses/vrouw van de held Perseus

    O, J.K. Rowling heeft over ALLE namen echt heel precies nagedacht. Dat is echt leuk om te lezen allemaal ^^ Zo komt Hermoine van een of andere Griekse god van de wijsheid. En Remus Lupos heeft weer te maken met het weerwolf zijn (Lupos is maan). Zo heeft ze dit bij alle namen gedaan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik vind de namen wel bijzonder

    Orion = een sterrenbeeld, volgens mij
    Draco = afgeleid van het woord Draak volgens mij want in het Engels is het Dragon, verander de g in een c en haal de n weg en je hebt Draco
    Phineas = Misschien wel van Phineas en Ferb, ik wete niet of die in Engeland word uit gezonden
    Pollux = Grieks en Romeins mythologisch figuur/persoon
    Andromeda = Sterrenbeeld en een Griekse mythologische prinses/vrouw van de held Perseus


    Phineas en Pherb is uit 2007. En ik betwijfel of ze de naam daarom heeft gekozen. Zal eerder zijn omdat het de naam was van een griekse held XD

    Draco is latijn voor slang geloof ik en de oorsprong van het woord dragon en draak


    quidquid excusatio prandium pro

    Doitsu schreef:
    (...)
    O, J.K. Rowling heeft over ALLE namen echt heel precies nagedacht. Dat is echt leuk om te lezen allemaal ^^ Zo komt Hermoine van een of andere Griekse god van de wijsheid. En Remus Lupos heeft weer te maken met het weerwolf zijn (Lupos is maan). Zo heeft ze dit bij alle namen gedaan.

    Ik zou gek worden als ik al die namen op die manier zou moeten bedenken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou gek worden als ik al die namen op die manier zou moeten bedenken.

    Zou ik ook worden x'D Maar het is wel leuk om terug te lezen, want bij zo'n beetje ALLES is er wel iets achter. Ik kan dat nu allemaal wel op gaan noemen, maar dan ben ik morgen nog bezig xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Doitsu schreef:
    (...)
    Zou ik ook worden x'D Maar het is wel leuk om terug te lezen, want bij zo'n beetje ALLES is er wel iets achter. Ik kan dat nu allemaal wel op gaan noemen, maar dan ben ik morgen nog bezig xd

    het is vooral grappig als je ineens naar middelbare gaat en er ineens achter komt ;]
    Bij mijn eerste Latijnlessen had ik alleen maar last van het feit dat ik zoveel woorden zag die HP ook voorkomen ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    het is vooral grappig als je ineens naar middelbare gaat en er ineens achter komt ;]
    Bij mijn eerste Latijnlessen had ik alleen maar last van het feit dat ik zoveel woorden zag die HP ook voorkomen ;]

    Ja, grotendeels van de namen komen ook uit het Latijns. Al die spreuken komen daar ook uit volgens mij. En de schoolspreuk is ook in het Latijns.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"