• Kreeg ik doorgestuurd van een vriendin van me, scroll naar beneee


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hij is een na aper van de echte justin bieber. Hij kan geen eigen stijl verzinnen, en maakt het liedje ook nog na.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hmm, ik zeg dit niet graag. Maar hij, hij is zelfs nog slechter dan Bieber. (cat)(cat)


    SLOAN.

    Belieburx schreef:
    Hij is een na aper van de echte justin bieber. Hij kan geen eigen stijl verzinnen, en maakt het liedje ook nog na.



    Was dat niet illegaal? (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dit is die op YouTube.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik had het vanmorgen als gezien and, hij is wel hot enzo, maar zo goed zingen doet u niet..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik vind hem beter dan JB
    Waarom? omdat volgens mij iedereen beter is dan justin bieber


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik hoop echt dat hij hier snel mee ophoudt, want we hebben genoeg aan 1 Bieber. Hij zingt zelfs niet goed!

    Believers schreef:
    (...)


    Was dat niet illegaal? (cat)

    Wat?:P


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het enige wat mist is het talent, originele uiterlijk en dan zou ik hem goed vinden. Jezus, wat een kneus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stubby schreef:
    ik vind hem beter dan JB
    Waarom? omdat volgens mij iedereen beter is dan justin bieber

    Dan zit er iets in je oren, Ian is verschrikkelijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Stubby schreef:
    ik vind hem beter dan JB
    Waarom? omdat volgens mij iedereen beter is dan justin bieber


    Ik vind hem duizend keer slechter dan Justin. En dat zeg ik niet omdat ik een fan van hem ben. Als ik hater was zou ik ook zeggen dat Justin beter is dan Ian.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Wat?:P


    Dat hij bestaat;-jk-

    Dat hij de exacte muziek kopieert van Justin.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Er stond een interview met hem in de Jommekes Krant.
    Hij is van plan na dit Bieber liedje heel veel eigen liedjes te maken. Eerst in het Nederlands, maar daarna toch in het Engels, want hij vindt zich zelf wel mooi zingen in het Engels.(nerd)


    effort never betrays you

    dit meen je niet? sorry lachkick hier XD


    -

    Believers schreef:
    (...)

    Dat hij bestaat;-jk-

    Dat hij de exacte muziek kopieert van Justin.

    Ian moet gewoon eventjes een eigen stijl zoeken. En niet justin na gaan doen, want stoer is ie niet. Dus ja hahaha het is illegaal.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.