• Zoals de titel zegt (:

    Mijn verhalen zijn waarschijnlijk allang vergeten,
    maar voor de mensen die het zich nog herinneren, een paar van mijn verhalen waren:

    Till I Collapse - Pro Ana
    Holding On - AM
    Letdown - Pro Mia


    Anyway, inspiratie is teruggekomen, dus ik wil een nieuw verhaal gaan schrijven, dus nu de vraag.

    zal ik hem in het Engels of Nederlands doen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Tuurlijk ken ik jouw verhalen nog, pfuhh. Maar ik vind het altijd vet om het in het Engels te lezen, maar dan moet je het wel goed kunnen. Maar ik denk dat als je een groot publiek hier wil bereiken op Q, het handiger is om het in het Nederlands te doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ligt eraan wat je motieven zijn. Je kan de taal schrijven waarin je je het beste kan uitdrukken, je kan de taal schrijven waarin je je wil verbeteren (daarom schrijf ik soms Engels).


    No growth of the heart is ever a waste

    That depends. I encourage writing in English for anyone who doesn't suck at it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quiescent schreef:
    Tuurlijk ken ik jouw verhalen nog, pfuhh. Maar ik vind het altijd vet om het in het Engels te lezen, maar dan moet je het wel goed kunnen. Maar ik denk dat als je een groot publiek hier wil bereiken op Q, het handiger is om het in het Nederlands te doen.

    Ja, dat vind ik ook eigenlijk als lezer zijnde. Het moet wel aantrekkingskracht hebben :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik verzeker jullie dat ik goed in Engels ben, alhoewel kleine spellingsfoutjes altijd kunnen voorkomen (:

    Morgue schreef:
    Ik verzeker jullie dat ik goed in Engels ben, alhoewel kleine spellingsfoutjes altijd kunnen voorkomen (:


    In that case, go for it. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Natuurlijk ken ik jou en je verhalen nog. (: Mijn advies zou zijn dat je moet doen waar je jezelf het best bij voelt. Wil je me waarschuwen als je weer een verhaal online hebt staan? ^-^

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 17:39 ]


    comfort in c h a o s

    Just do it then. Nee maar als jij het gewoon prettig vindt werken in het Engels én je het goed kunt, zou ik het doen. Ook al valt er weel een deel van het lezend publiek af.

    Ohhja, en waarschuw mij ook maar als je je verhaal start!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 17:40 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Austen schreef:
    Natuurlijk ken ik jou en je verhalen nog. (: Mijn advies zou zijn dat je moet doen waar je jezelf het best bij voelt. Wil je me waarschuwen als je weer een verhaal online hebt staan? ^-^


    Tuurlijk!
    & ik twijfel nog steeds of ik wel goed genoeg ben om alles te kunnen verwoorden, maar het is natuurlijk wel een goede oefening voor mijn Engels.