• Het begon met verslapen en regen, maar het staat nu met een story in de top, geen Latijn proefwerk èn eerder uit! *O*
    En dan heb ik vanavond eindelijk een feest waar ik écht zin in heb!
    YAY :]

    Hoe staat het met jullie dag?


    Deep inside, I've never felt alive

    Goed, ik was vrij vandaag! Gefeliciteerd met je story die in de top staat. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ben elke vrijdag vrij dus lekker uitgeslapen mihihi. En ik moet over 2 uur werken, dus ik ga zo eten. (krul)


    -

    Slecht, ik lig ziek in bed. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben vrij en Nikki is bij mij. Kan niet beter dus *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Buh, lucky you, Sofie, haha! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Julah schreef:
    Slecht, ik lig ziek in bed. :W

    Naaahww, beterschap!


    Deep inside, I've never felt alive

    Hmm.. Ik kom op school en merk dat ik mijn boeken voor 2 vakken ben vergeten (Waaronder voor 1 vak waarvan ik een toets had) Mijn eten vergeten, mijn mobiel leeg.. Printer wouw niet printen, en toen ik uitwas lag mijn fiets op de grond.. Again.. *zucht*

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 14:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rotdag. Ik word al de hele dag gestalkt door zo'n nerd die de ballen niet heeft om face to face met me te praten. Maar vervolgebs zit hij allerlei roddels over mij te verspreiden. Rotjoch verpest mijn hele dag.


    Me so good.

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Naaahww, beterschap!


    Thank you. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nu die collega nog hosselen! (cat)
    Normaaltjes. Uurtje uitval, me chick gespot, tegen een discus aangetrapt met gym en zometeen waarschijnlijk naar het winkelcantrum.


    i put the fun in funeral

    hopelijk is je collega er ook! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Nou, ik heb een zwaar gekneusde vinger en iedereen botste plotseling tegen die vinger aan, ik heb bootjes gevouwen en in een plak water op school gelegd omdat het weeer lekte op school. Verder heb ik mijn coördinator ontweken om niet naar de leerplichtambtenar te moeten. Yaay.

    Tigger schreef:
    hopelijk is je collega er ook! :D

    Nee. *O*
    't Is namelijk een verjaardagfeestje ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn dag is sloom, saai en suf, haha. Kwam vandaag te laat in de les, een een of andere stipper op school - wel erg aardig - viel mij direct op (ik zat half te schreeuwen door de gangen met vrienden :3) but waarmee ik erg gezellig heb gepraat. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Nee. *O*
    't Is namelijk een verjaardagfeestje ;]


    Ik zal hem even stiekem doorgeven waar het is (cat)


    quidquid excusatio prandium pro