• Yes, ik wil heel graag mijn MP3 even een flinke opschoonbeurt geven. Er staat muziek op van wat, 5 jaar terug ofzo, dus ik ben van plan alles er af gooien.
    Nu wil ik ook wat albums downloaden in plaats van alleen losse nummers, maar ik vroeg mij af wanneer je bijvoorbeeld een torrent hiervan download of het dan ook automatisch als 'album' met artiest en dergelijke erbij op je MP3 verschijnt. Voorheen stond er bijna bij alles 'artiest onbekend' en had ik ook nooit albumhoezen oid als achtergrond. Dus, heeft iemand hier het antwoord op? (:

    Oh, en dump gerust wat muziek als je langskomt. Ik hou van vrij standaard muziek, gewoon pop en soms ook rock.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als je albums download dan staan die in de meeste gevallen in het kopje album.
    Vaak zelfs nog met een awesome plaatje erbij.

    maar vaak als je los downloadt dan staat er soms alleen onbekend nummer, hoewel dat bij mij amper voorkomt eigenlijk xd
    maar ja, ik download muziek ook meestal op 320 kbps :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Albums kan je het beste via torrents dowloaden, dat doe ik iig en bijna altijd krijg ik album hoezen en dergelijke mee :') Soms zelfs de lyrics :Y)

    Maar ik denk niet dat je mijn muziek erg zal waarderen, maar you can always try :')


    Stenenlikker

    Ah bedankt! (:

    En haha, weet je, ik vind het niet slecht, maar ga het niet zo zitten luisteren nee. Ik ga het asap even proberen. De vorige keer had ik iets gedownload en toen hadden al mijn nummers ineens één en dezelfde albumhoes en dat was vrij awkward, want dat was deze albumhoes haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Extreme Behaviour! Hehe. Wel een goed album, though.
    En die clip is ook wel de moeite waard. :"D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Extreme Behaviour! Hehe. Wel een goed album, though.
    En die clip is ook wel de moeite waard. :"D


    hahaha, zag je die albumhoes die ik net postte of is dit heel erg toeval? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha nee, ik zet altijd random Extreme Behaviour in topics. :'D
    Ja, ik zag de albumhoes. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha nouja, ik heb zijn (hun?) muziek wel een poos geluisterd, maar uiteindelijk zijn de nummers één voor één van mijn MP3 verdwenen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dan moet je MP3 wel corrupt zijn.
    Ik heb alle albums, geloof ik. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Asami schreef:
    Ah bedankt! (:

    En haha, weet je, ik vind het niet slecht, maar ga het niet zo zitten luisteren nee. Ik ga het asap even proberen. De vorige keer had ik iets gedownload en toen hadden al mijn nummers ineens één en dezelfde albumhoes en dat was vrij awkward, want dat was deze albumhoes haha.


    Hmm, das vreemd, haha. Gelukkig heb ik daar nooit last van gehad :')


    Stenenlikker

    Arqueiro schreef:
    Albums kan je het beste via torrents dowloaden, dat doe ik iig en bijna altijd krijg ik album hoezen en dergelijke mee :') Soms zelfs de lyrics :Y)

    Maar ik denk niet dat je mijn muziek erg zal waarderen, maar you can always try :')


    Woah.

    Ik download altijd muziek vanaf mijn telefoon via mn kickasstorrents app. Gewoon de titel van het album (plus artiest) intypen, en dan krijg je meestal het hele album. Als je uTorrent hebt, (programma op je pc) dan kan je ook vaak zien wat in de inhoud van de torrent is.

    Momenteel ben ik helemaal gek van het album Ultraviolence van Lana del Rey. Halcyon days van Ellie Goulding is ook een aanrader en ik vind Pure Heroine van Lorde ook nog steeds leuk.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 21:01 ]


    Alleen maar tranen van geluk