• Het begon met verslapen en regen, maar het staat nu met een story in de top, geen Latijn proefwerk èn eerder uit! *O*
    En dan heb ik vanavond eindelijk een feest waar ik écht zin in heb!
    YAY :]

    Hoe staat het met jullie dag?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben bezig met m'n artshizzol, dus ben een gelukkig mens atm :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Tigger schreef:
    (...)

    Ik zal hem even stiekem doorgeven waar het is (cat)

    Dan komt hij er nog niet in. De mensen die het feest organiseren hebben niet voor niets alle mensen persoonlijk uitgenodigd ^^

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    School was best oké, alhoewel ik van de 6 lesuren en er 5 heb zitten lezen, was de dag lang, maar ik ben onder mijn so Spaans uitgekomen
    En nu is er een geode vriendin bij mij en vanavond schoolfeest!
    En nu zitten wij de hele tijd One Direction filmpjes te kijken en te fangirlen, dus mijn dag is best oké, beter nog, vet awesome amazayn, fabolouis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had vandaag maar drie uurtjes les was 10 over 12 uit!


    Ivar Oosterloo.

    Kontpijn van mountainbike op een mannenfiets met een om het mooi te zeggen oncomfortabel zadel, rugpijn enzovoort. Toets wiskunde verknalt en straks iets doen waar ik vandaag echt geen zin in heb. En een vriendin die moeilijk doet. Naa, zo gaat het zo'n beetje elke vrijdag.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 18:21 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Goed dat je het zegt van je story, want ik wilde hem volgen, maar ik had niet gemerkt dat je begonnen was.
    Sportdag. Nu heb ik wat spierpijn, dan nog zo'n klootzak uit mijn klas -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bjorgen schreef:
    Ik had vandaag maar drie uurtjes les was 10 over 12 uit!

    Ik had vandaag maar drie uurtjes les was om 10.45 uit (:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb vandaag een best drukke dag gehad. Van 8 tot 5 stage moeten lopen bij mijn lieve politiehonden.. Alleen waren ze vandaag niet allemaal even lief, dus nu heb ik spierpijn, blauwe plekken en een paar tandafdrukken. x'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Goed, want het is mijn verjaardag en het was een awesome dag in de klas :Y)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Keene schreef:
    Goed, want het is mijn verjaardag en het was een awesome dag in de klas :Y)

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Gefeliciflapstaart! *O*


    Dankjewel! (flower)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik heb een hele leuke week gehad en ik ben vandaag weer thuisgekomen. Ontzettend gelachen en veel plezier gehad met de rest van de mensen, het was erg, erg, erg leuk en ik kijk uit naar de volgende keer :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PAPAROACH schreef:
    Goed, ik was vrij vandaag! Gefeliciteerd met je story die in de top staat. :'D


    Bad decisions make good stories.

    Het lijkt erop dat ik met mijn vriendinnen op vakantie mag.(:


    Food.

    Mijn dag was eh, saai. Gewerkt van 9 tot 5 en volgens mij ga ik vanavond ook niks meer doen. I'm bored.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.