• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    'Dat wist ik niet.. Het is dus voor een klein deel mijn schud?' Ik schudde mijn hoofd.'De meeste weten het niet. De meeste vampiers jagen op mensen elke week een paar keer. Zij hebben er nooit last van Ik ben een klein deel die helemaal geen mensenbloed drinkt, waar ook uit. Ik ben ook het kleine deel die het weet.Waarschijnlijk de enige in deze school.' Vertelde ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Celeste Jade Fox.
    “Weet jij niet wat ik kan dan?” Vroeg hij terug, maar bij deze woorden moest ik even nadenken. Ik had het eerst wel geweten, maar shit. Ik en mijn vissengeheugen ook.
    Op een gegeven moment voel ik zijn handen vlakbij mijn kont liggen en ik voel mijn wangen zowaar warmer worden, er komt een zware blos op te liggen en daardoor verberg ik mijn gezicht in zijn nek. Mijn lippen liggen gevaarlijk dichtbij de huid van zijn nek, maar op dit moment maakt het mij niet uit, want die blos moet er gewoon af.
    Toch probeer ik weer die muur op te bouwen en normaal te kijken, waardoor ik weer naar voren kijk. “Nelson, als jij je handen niet snel daar vandaan haalt, dan ben jij ze straks kwijt,” Fluister ik liefjes tegen hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "De meeste weten het niet. De meeste vampiers jagen op mensen elke week een paar keer. Zij hebben er nooit last van Ik ben een klein deel die helemaal geen mensenbloed drinkt, waar ook uit. Ik ben ook het kleine deel die het weet. Waarschijnlijk de enige in deze school,"
    Ik knik kort en begrijp haar. "Maar wat als jij mij bijt.. Ik ben al een weerwolf. Wat gebeurt er dan?" Vraag ik nieuwsgierig.

    Geovanni Naldo Nelson.

    Ik voel haar haren in mijn nek kietelen. Het voelt op zich best fijn.
    Plotseling gaat er een gedachte door me heen. Vind ik Celeste leuk? Nee. Ze is een leuk persoon, maar ik weet niet of ze de ware voor me is.
    "Nelson, als jij je handen niet snel daar vandaan haalt, dan ben jij ze straks kwijt,"
    Ik begin te lachen. Hoewel ik het niet zo bedoel, is mijn lach best luidt. Ik kan het niet laten en wrijf met één hand even over haar kont, waarna ik mijn handen weer omhoog beweeg naar haar benen.
    "Maar, weet je al wat ik kan? Dan kan ik vals spelen," Zeg ik met een grijns.

    [Ik ben over 20 minuutjes terug!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    Hij knikte kort en begrijpelijk. 'Maar wat als jij mij bijt.. Ik ben al een weerwolf. Wat gebeurt er dan?' Vroeg hij nieuwsgierig. Ik moest even glimlachen. 'Niets, jullie bloed is echtelijk het zelfde als die van een mens, maar heeft iets waar door het niet reageert op beten. Daarom vallen jullie bij sommige soms ook als een hapje, voor sommige dan. Het is niet giftig voor ons.' Door al dat gepraat voelde mijn hoofd weer leeg en wazig. 'Shit...' Zei ik even kort. '


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Niets, jullie bloed is echtelijk het zelfde als die van een mens, maar heeft iets waar door het niet reageert op beten. Daarom vallen jullie bij sommige soms ook als een hapje, voor sommige dan. Het is niet giftig voor ons,"
    "Shit.." Mompelt ze.
    Ik kijk haar aan. "Dus samengevat, als je mij bijt, ga ik gewoon dood?" Het klinkt misschien hard, maar ik wil de waarheid weten. Dan weet ik waar ik aan toe ben.
    "En trouwens.. waarom is het nu zo heftig? Ik ben toch wel vaker bij je in de buurt geweest?"

    Louise Erika Sweet
    'Dus samengevat, als je mij bijt, ga ik gewoon dood?' Ik schudde mijn hoofd.'Het is niet giftig voor beide soorten. De meeste denken van wel. Als je gebeten word heel je wond wel heel snel en daarna niets,' Vertelde ik.
    'En trouwens.. waarom is het nu zo heftig? Ik ben toch wel vaker bij je in de buurt geweest' Ik keek hem even aan. 'De laatste keer dat ik bloed dronk uit een levend iemand was...' Ik telde even uit mijn hoofd.' ...5 jaar terug.' Ik voelde me nog steeds licht in mijn hoofd. 'Mag ik misschien even je hand? Even snel, want ik heb geen zin om echt iemand naar beneden te halen.' vroeg ik voorzichtig. Stiekem hoopte ik dat hij wist wat ik van plan was.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Het is niet giftig voor beide soorten. De meeste denken van wel. Als je gebeten word heelt je wond wel heel snel en daarna niets," Legt ze uit.
    Oh.. dat stelt me lichtelijk gerust.
    "De laatste keer dat ik bloed dronk uit een levend iemand was..." Ze houdt op met praten. "... vijf jaar terug,"
    Ik knik kort. Op zich begrijp ik haar wel. Het lijkt me echt lastig..
    "Mag ik misschien even je hand? Even snel, want ik heb geen zin om echt iemand naar beneden te halen,"
    Dat had ik totaal niet verwacht. Ik bijt even op mijn lip en kijk haar aan. Het kan geen kwaad.. maar toch.. Op de een of andere manier voelt het niet goed.
    Ik kijk haar twijfelend aan. "Hmm.." Brom ik en denk ondertussen na.

    [Back en ik typ nu een post! ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Celeste Jade Fox.
    Nadat ik hem een waarschuwing had gegeven, wat op zich niet erg serieus klonk, begon hij luidt te lachen. Ik voel één hand even over mijn kont, waarna hij zijn handen weer omhoog beweegt over mijn benen.
    “Maar, weet je al wat ik kan? Dan kan ik vals spelen,”
    Een raar gevoel vormde zich in mijn maag en mijn wangen werden weer zwaar rood, waardoor ik weer geneigd was mijn gezicht in zijn nek te verbergen.
    Nu duurde het iets langer, voordat ik mijn gezicht weer uit zijn nek durfde te halen en ik boog me wat naar voren om hem van opzij aan te kijken.
    “Geovanni, je weet hopelijk dat ik je in een ijsblokje kan veranderen hé. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, want ik doe het zo.” Natuurlijk zei ik hem niet dat ik het best aangenaam vond, zijn aanrakingen waren warm en het brandde door mijn kleding heen.
    “Ik weet heus wel wat voor kracht je hebt, hoor.” Nee, dat wist ik niet, maar het kon geen kwaad te bluffen toch?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    Hij twijfelde. 'Hmm..'Bromde hij en ik kon zien dat hij nadacht. 'Ik begrijp dat je twijfel. Dat zou ik ook zijn als ik jouw was. Maar ik heb geen zin om iemand te vermoorden hier. Hier nog wel in de school.' Ik keek hem even geruststellend aan. 'En ik wil zeker niet iemand pijn doen , die een zeer goede vriend voor mij is. En meer voor mij betekent.' Dat laatste had ik zelf niet verwacht om te zeggen.
    [Ik gooi er even wat romantiek in :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Geovanni, je weet hopelijk dat ik je in een ijsblokje kan veranderen hé. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, want ik doe het zo,"
    Tuurlijk. Dat wil ik dan wel eens zien. Er komt een grijns op mijn gezicht als ik er aan denk.
    "Ik weet heus wel wat voor kracht je hebt, hoor,"
    "Ik denk dat jij mijn gave bedoelt, maar ik bedoel dat ik een shape-shifter ben. Wanneer ik verander in een weerwolf ben ik sneller en sterker," Tijdens dat ik praat, spring ik even om haar weer goed op mijn rug te krijgen.
    Enkel is er een nadeel als ik een wolf ben. Ik kan mensen ruiken en dan voel ik de drang om iemand te bijten. Niet om het bloed, maar puur omdat die geur me lokt.

    RainbowShine schreef:
    [Ik gooi er even wat romantiek in :Y)]


    [Tuurlijk. Eerst geweld, daarna drama en nu romantiek? Geweldig! I love it! <3]

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Ik begrijp dat je twijfel. Dat zou ik ook zijn als ik jouw was. Maar ik heb geen zin om iemand te vermoorden hier. Hier nog wel in de school,"
    Zij begrijpt mij, ik begrijp haar. Maar ik ben bang dat als ik het één keer toe sta, dat ze het dan vaker wil. Ik ben geen eten.
    "En ik wil zeker niet iemand pijn doen , die een zeer goede vriend voor mij is. En meer voor mij betekent,"
    "Dus ik ben geen goede vriend? Mij kan je wel pijn doen?" Mijn stem klinkt een beetje gefrustreerd.