• Ach, ik verveel me en ik lees echt te weinig stories en omdat ik het zelf altijd chill vind om mensen te spammen met mijn story die te weinig leesvoer hebben dacht ik maybe hebben jullie een leuk verhaal om te lezen? Ik heb wel een paar wensen!

    1. Ik lees alleen One Direction
    2. Het liefste lees ik verhalen die nog niet zover zijn, anders moet ik heel veel bij lezen.
    3. Er moet wel regelmatig gepost worden, ben namelijk nogal snel verslaafd, dan kan ik er echt niet tegen als ik niet weet hoe het verder gaat.

    Ik neem sowieso overal een kijkje, en of course krijg je dan ook een kudo voor de moeite, en wss ook wel een reactie :)
    So maybe hebben jullie leuk leesvoer voor mij :)

    xxxx

    ps. Als je hier toch bent, maybe you like my story The Last Song ~ One Direction


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    It isn't forbidden love,
    But even regular.



    Zayn Malik,
    'Maybe I have ever thought that, yes perhaps'

    Harry Styles,
    'I didn't knew no that I fell for...boys, also never expected'


    Ik wist het niet,
    Maar ik voelde het,
    En van af dat moment,
    Was ik dus anders,
    Raar zo als de meeste mensen vinden,
    Maar ik hou van je.

    Fell in love for you, I didn't know. But now it's okay. I love you boy.

    Link


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb leesvoer voor je!
    Zijn echter wel al meer hoofdstukken, maar misschien lijkt het je toch wel wat (:

    Time Will Heal Our Souls || Liam James Payne


    Jasmine (17) en Liam (18) lijden allebei een groot verlies. Ze groeien steeds dichter naar elkaar toe, maar er is die ene onzichtbare muur die ze tegen houdt. Laten ze de muur staan of weten ze hem te doorbreken?



    You healed these scars over time
    Embraced my soul
    You loved my mind
    You're the only angel in my life
    The day news came my best friend died
    My knees went week and you saw me cry
    Say I'm still the soldier in your eyes



    Mocht je iets met minder hoofdstukken zoeken (10), neem dan een kijkje bij een story die ik samen met Enthusiasm schrijf (: http://www.quizlet.nl/stories/77149/stop-smiling-away-the-pain--niall-james-horan/


    Give the love around and back around it goes.

    The letterbox • Louis Tomlinson


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forgotten memories// one direction
    Heeft nou 29 hoofdstukken


    Always look on the bright side of life.

    Fight For It - One Direction

    Ruby (18) is een meisje met ontzettend rijke ouders. Van haar ouders moet ze heel netjes zijn. In de klas is ze stil en zegt bijna niks. Haar moeder heeft haar eigen balletstudio en Ruby, moet daar verplicht heen. wat ze natuurlijk vreselijk vindt. Ruby wil boxen. Op School wordt ze dan ook wel gezien als het saaie rijkeluiskindje, dat alles doet wat haar ouders haar opdragen. Bij haar in de klas zitten de jongens van One Direction, superberoemd. Van haar ouders mag Ruby niet met hun omgaan.
    Niet dat ze dat wil, ze heeft geen vrienden, alleen maar mensen die haar geld willen. en daar hebben haar ouders geen zin in.
    Ruby heeft nog nooit een echte vriendin gehad, ze reageert al haar woede af bij boxen


    nothing is true, everything is permitted.



    I'm sorry, I can't. she wispered and then, she ran away
    and he stood there, watching her run away from him



    Afraid to be yours


    ik post dagelijks en er zijn nog maar 13 hoofstukken


    What's wrong with me? - Louis Tomlinson


    He was like nobody else.
    Since that day he has changed.
    I don't know what it is, but he's not the Louis I remember.


    Ik heb alleen al wel 25 hoofdstukken, maar de stukjes zijn niet heel lang dus je hebt het in een halfuurtje wel gelezen (:


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    7 hoofdstukken:




    1D pictures: ^^



    Mijn toekomstige SA's:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://www.quizlet.nl/stories/85496/let-me-help-you--niam/
    ben net begonnen met posten terwijl de story op mijn pc bijna helemaal is uitgewerkt ;) geen writers blocks for me :)<3


    live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson

    ik heb 2 1D verhalen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Misschien deze;
    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    We’re hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    Xx


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik heb er 3,, (:

    Which Direction You Choose... ~One Direction~~A Question Story~
    In hoofdstuk 1 gaan wij jullie wat vragen stellen, en naarmate daarvan gaan wij in hoofdstuk 2 een stukje over schrijven, in hoofdstuk 3 gaan wij jullie weer vragen hoe het verder moet gaan, door vragen te stellen, en daar gaan we dan weer in 4 over schrijven. Maar we kunnen niet zomaar wat vragen stellen zodat iedereen er maar wat op kan zeggen. Nee we stellen minimaal 5 vragen, de 1ste die daar antwoord op geeft, geeft antwoord op vraag 1, de 2de die een reactie geeft op vraag 2 enzovoort, enzovoort... Dus,, NEEM EEN ABO =D
    HopeYouLike<3


    That Boy Behind My Evil Face ~Harry E. Styles~


    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..


    ~Engels gesproken, Nederlands geschreven
    StorySong: The Title by Case Mayfield
    Kudo's en Reactions are welcome
    Hope You Like<3


    That Game What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The 76th Hunger Games ~


    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,
    Spoken in English, Written in Dutch,
    Hou van Kudo's en Reacties,
    HopeYouLike<3~


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    Conanti Dabitur

    Ik ben dit Tomlinson verhaal een paar weken terug beginnen schrijven. heb hem vandaag pas online gezet. Er is nog maar één hoofdstuk, maar heb zelf al wat vooruit geschreven, dus er zijn zeker een vijftal hoofdstukjes op voorraad.
    Hope you like it <3


    'Cause lovers dance when they're feeling in love
    Spotlight's shining it's all about us it's all about us
    And every heart in the room will melt
    This is a feeling I've never felt
    But it's all about us.

    He is we – All about us ft. Owl City



    De ene dag vertellen ze je nog dat het goed gaat, dat je bergen kunt verzetten. Je dromen kunt najagen en de andere dag vertellen ze je dat je nog slechts een jaar te leven hebt. Kanker, een ziekte die niemand te horen wil krijgen maar vele van dicht bij meemaken. Louis Tomlinson, wereld bekend heeft een schat van een vriendin. Samen zijn ze gelukkig en dat blijven ze ook, ze krijgt te kampen met de ziekte. Maar samen besluiten ze iets te doen met de tijd die nog rest. Ze maken een checklist, met alle dingen die ze samen nog willen bereiken.
    Ik ga zo vaak mogelijk proberen te schrijven






    Age.

    One or two numbers.

    A word.

    Seconds.

    Minutes.

    Days.

    Years.


    " You're too old. "
    " You're too young. "
    " I'm twelve. "
    " I'm seventeen. "

    Age is just a number...



    - Fanfiction.
    - Neem abo.
    - dynamitexxx

    Age is just a number ~ Harry Edward Styles


    I think there is real love, but not everyone will find it.