• hoelang denken jullie dat tokio hotel nog bij elkaar blijft?

    ik ben benieuwd... zelf zeg ik... nog vijf jaar ofzo...


    You can't win the match if you can't beat the best.

    tot ze 103 zijn ^^

    duhuu bill gans verrimpeld met make-up en een grijze spriet omhoog en als hij scream gaat zingen valt z'n gebit eruitxD

    sorry meligheid

    ik hoop dat ze nog lang blijven bestaan lijkt me wel grappig als wij later tegen onze kinderen zeggen da ben ik fan van geweest


    cupcake smells great

    Ik Zou het niet weten maar er zal idd wel ooit een einde komen!:(

    Zolang hun contract loopt?
    Like, volgens mij hebben ze allemaal wel nood aan iets helemaal anders.
    Aan iets waarbij ze niet continu bij elkaar moeten zijn.
    Maar dat zal toch nooit lukken;
    Met al die hysterie rond hen.

    ik hoop nog lang

    Ik denk nog vijf jaar ofzo.:]
    x


    ok

    Oke,, eene BillLoverke1
    Heb jij nooit gehoort van Lol hebben?!?!
    en het is gewoon waar, dat het een koeie broek is, hij wijfe laarsen aan heeft, en het stopcontact heeft uigevonden, en dat hij Anorexia heeft!!!!!!!!
    dat is gewoond e harde waarheid, die jij niet onder ogen durft te komen, en nu zwijgen jij!


    Inderdaad. :')


    -

    fake fans


    Zo, zo, beetje snel op je teentjes getrapt? o_O
    Het wordt tijd dat jij, en nog een aantal fans de waarheid inzien. En zeker die van Bill.


    -

    nog ckr 12 jaar denk ik:P

    Oke,, eene BillLoverke1
    Heb jij nooit gehoort van Lol hebben?!?!
    en het is gewoon waar, dat het een koeie broek is, hij wijfe laarsen aan heeft, en het stopcontact heeft uigevonden, en dat hij Anorexia heeft!!!!!!!!
    dat is gewoond e harde waarheid, die jij niet onder ogen durft te komen, en nu zwijgen jij!

    Stoer, hè? Om Bill belachelijk te maken >< Dude, laat ons een mening hebben, en ga geen groot ego hebben om te zeggen dat jou mening de waarheid is. Dit topic moet gesloten worden, want er komt hier alleen maar ruzie van?:S


    ok

    [/slotje]
    Om ruzie te voorkomen.


    Bored.