• Ik denk dat bladwijzer hetzelfde moet voorstellen, maar goed, ik kan het proberen.

    Ik vind het soms irritant dat ik bij mijn [abo]verhalen niet weet waar ik ben gebleven of zo, misschien is het handig dat bij je [abo]verhalen er een stickertje/groen bolletje/pijltje/en dergelijken komt die het laatst recent geschreven en door jou gelezen stuk weergeeft. Ik word mindfucked van die dikke zin, uitgelegd: het stuk dat die persoon in kwestie als laatste heeft gelezen, maar wel het recentste geschreven is. Anders lees je een hoofdstuk terug terwijl je ergens anders was, en da heeft het geen zin. Het kan ook zijn dat ik de bedoeling bladwijzer nog niet helemaal heb meegekregen, maar goed.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou het eerder handig vinden als de gelezen hoofdstukken bij 'Mijn Resultaten' komen te staan.

    Volgens mij was dat juist de bedoeling van de bladwijzer.


    Take risks and conquer your fears.

    Pericles schreef:
    Volgens mij was dat juist de bedoeling van de bladwijzer.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aan de ene kant is het wel handig want ik vergeet regelmatig om op bladwijzer te klikken.
    Maar het lijkt me een beetje dubbelop als dit er ook nog bij komt.
    Dan moeten we er maar gewoon aan denken.


    Winter is coming.

    Als je een bladwijzer hebt geplaatst bij het hoofdstuk dat je het laatst gelezen hebt komt er toch een kader om dat laatst gelezen hoofdstuk te staan in het toaal overzicht ?
    volgens mij heb ik dat wel namelijk...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als je een bladwijzer hebt geplaatst bij het hoofdstuk dat je het laatst gelezen hebt komt er toch een kader om dat laatst gelezen hoofdstuk te staan in het toaal overzicht ?
    volgens mij heb ik dat wel namelijk...


    Daar heb ik nooit op gelet, ik zet redelijk vaak een bladwijzer maar ik snapte al niet waar het voor diende. ;O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife