• Aangezien de laatste tijd veel mensen zoeken naar stories om te lezen, is mijn suggestie dus of er misschien 1 topic kan komen waar iedereen hun story kan dumpen. En iedereen die een verhaal zoekt om te lezen daar kan kijken.Zodat niet heel het forum volstaat met topics als ' Gezocht: verhalen' ofzo. Ik weet niet of dit al bestaat of dat iemand zo één topic al bestaat. Dus voor of tegen?

    Voor, maar dan wel één subforum ipv een topic.

    Cardew schreef:
    Voor, maar dan wel één subforum ipv een topic.


    The universal language of art.

    Cardew schreef:
    Voor, maar dan wel één subforum ipv een topic.


    Winter is coming.

    Cardew schreef:
    Voor, maar dan wel één subforum ipv een topic.


    Stories Promoten is toch al een soort subforum hiervoor?

    Ik ben eigenlijk tegen deze suggestie. Er zijn al wel vaker pogingen gedaan alle stories te verzamelen in één topic, maar dit wordt veel te snel onoverzichtelijk en de informatie zal al heel snel niet meer kloppen omdat mensen wijzigingen zoals stories die zijn afgelopen of geïnactiveerd niet doorgeven. Ook zij er gewoon veel te veel stories om alles in één lijst te zetten en is het gewoon handiger als je mensen jouw specifieke eisen kunt geven, want dan weet je tenminste zeker dat je iets krijgt wat je zou willen lezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Stories Promoten is toch al een soort subforum hiervoor?

    Dat is het inderdaad, maar ik heb met mijn Golden Membership dat subforum afgevinkt, omdat ik al die topics van 'Stories gezocht!' nogal irritant vind. Toch zou ik graag nog willen zien in mijn actieve topics wanneer er een nieuwe story is die me aanspreekt, maar dan krijg ik ook meteen al die 'Stories gezocht'-topics. Daarom zou een apart subforum veel handiger zijn, in mijn ogen.

    Cardew schreef:
    (...)
    Dat is het inderdaad, maar ik heb met mijn Golden Membership dat subforum afgevinkt, omdat ik al die topics van 'Stories gezocht!' nogal irritant vind. Toch zou ik graag nog willen zien in mijn actieve topics wanneer er een nieuwe story is die me aanspreekt, maar dan krijg ik ook meteen al die 'Stories gezocht'-topics. Daarom zou een apart subforum veel handiger zijn, in mijn ogen.

    Ja precies ^^ Dat heb ik nou ook ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben het eens met Square, het is al eerder geprobeerd om het allemaal in één topic te zetten en dat werkt gewoon niet en er al direct een subforum voor maken...

    Tegen dus.


    Change, the only good thing in this world.

    Cardew schreef:
    Voor, maar dan wel één subforum ipv een topic.


    26 - 02 - '16

    Rickman schreef:
    Ik ben het eens met Square, het is al eerder geprobeerd om het allemaal in één topic te zetten en dat werkt gewoon niet en er al direct een subforum voor maken...

    Tegen dus.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    http://www.quizlet.nl/stories/48372/stories-gesorteerd-per-genre/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cardew schreef:
    (...)
    Dat is het inderdaad, maar ik heb met mijn Golden Membership dat subforum afgevinkt, omdat ik al die topics van 'Stories gezocht!' nogal irritant vind. Toch zou ik graag nog willen zien in mijn actieve topics wanneer er een nieuwe story is die me aanspreekt, maar dan krijg ik ook meteen al die 'Stories gezocht'-topics. Daarom zou een apart subforum veel handiger zijn, in mijn ogen.


    Oké, dat snap ik. Dus maak er dan twee subfora van om er onderscheid in te kunnen maken, maar één topic voor alle stories lijkt me niet zo'n goed idee.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cardew schreef:
    Voor, maar dan wel één subforum ipv een topic.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cardew schreef:
    Voor, maar dan wel één subforum ipv een topic.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Square schreef:
    (...)

    Oké, dat snap ik. Dus maak er dan twee subfora van om er onderscheid in te kunnen maken, maar één topic voor alle stories lijkt me niet zo'n goed idee.

    Een topic lijkt mij ook moeilijker, want 9 kansen op 10 wordt dat toch niet goed bijgehouden.