• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik vertrek morgenochtend naar Londen, en de kans dat ik tot zondag ergens internet heb, is zeer miniem.]

    Rey

    Ik neem de bh weg van haar lichaam, en even bewonder ik haar lichaam weer, maar plaats dan enkele kusjes op haar borsten. Ik til mijn heupen op zodat ze mijn boxer kan uittrekken. Ik kijk haar even in de ogen en druk mijn lippen op de hare. Mijn handen bewegen zich richting haar slipje, om ook het laatste kledingstuk nog uit te trekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Veel plezier in Londen alvast! (:]

    Faye
    Ik voel dat hij zijn lippen op mijn borsten plaats. Met een laatste handbeweging is zijn bokser verdwenen, waarna zijn handen naar mijn slipje glijden. Behulpzaam til ik mezelf iets op, zodat ook ik me ontdoe van mijn laatste kledingstuk. Mijn handen laat ik over zijn borstkas glijden en lik even over zijn lippen, waarna ik hem ietwat ruw kus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik ben me bewust van elke beweging die ze maakt en kruip helemaal tegen haar aan om haar even passioneel en ruw terug te kussen. Ik wikkel mijn armen om haar heen en voel onze lichamen tegen elkaar aanrusten. Op de tast ga ik op zoek naar mijn nachtkastje, en rommel erin tot ik wat condooms heb gevonden. Ik leg ze alvast klaar, zodat ze weet dat ik geen risico's wil nemen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer ik zie dat zijn handen naar het nachtkastje glijden laat ik het even aan me voorbij varen. Ik kus hem passioneel terug, laat mijn lippen naar zijn hals glijden en druk daar kleine kusjes op.
    "Ik dacht dat faunielen geen kinderen konden krijgen?" zeg ik schor en kijk hem even aan. Ik weet precies waar zijn handen naar tasten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik dacht dat faunielen geen kinderen konden krijgen?"
    Ik kijk haar even aan en steun op mijn armen.
    "Faunielen niet nee, maar jij bent er geen."
    Ik druk een zacht kusje op haar lippen.
    "En ik heb er eerlijk gezegd geen idee van of... Je weet wel."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Faunielen niet nee, maar jij bent er geen. En ik heb er eerlijk gezegd geen idee van of... Je weet wel." Ik knik en kus hem terug.
    "Of dat effect heeft." vul ik zijn woorden aan, ergens doet het me denken aan de stompzinnige verhalen van Stephenie Meyer.
    "Laten we dat risico maar niet nemen." Ik plant mijn lippen weer op de zijne nadat ik dit gezegd heb.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 19:05 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Of dat effect heeft. Laten we dat risico maar niet nemen."
    "Inderdaad. Dat dus."
    Ik trek haar tegen me aan en druk liefdevol mijn lippen op de hare. Mijn erectie drukt tegen haar onderbuik, en ik voel hoe ik lichtjes rood word. Zachtjes masseer ik haar borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Inderdaad. Dat dus." Ik voel hoe hij zich dichter tegen me aandrukt en hij me weer kust. Zijn erectie voel ik drukken tegen mijn onderbuik en wanneer ik zijn handen mijn borsten voel masseren verlaat een kreun mijn lippen. Mijn ene hand laat ik ondertussen naar zijn lies glijden en wrijf met mijn vingers over zijn eikel. Zachtjes bijt ik op zijn lip.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ze bijt op mijn lip en streelt zacht over mijn eikel. Ik kreun wat luider en sluit mijn ogen. Rillingen lopen over mijn rug. Ik neem een van de condooms en open het pakje. Behendig doe ik hem om en kijk haar vragend aan. Als ze wil, kan ze nu nog terug. Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer hij het condoom omdoet kijk ik hem liefdevol en afwachtend aan. Ik plant mijn lippen op de zijne wanneer hij klaar lijkt te zijn en druk hem iets dichter tegen me aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik streel zacht met mijn hand door haar haren.
    "Ben je echt zeker, Faye?" fluister ik.
    Ik kijk haar in de ogen, en streel met mijn vrije duim over haar wang.
    Mijn hand glijdt langs haar hals over haar arm en bij haar hand aangekomen verstrengel ik onze vingers. Ik druk een zacht kusje op de rug van haar hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga nog even snel geschiedenis doornemen voor examen morgen, ben rond kwart voor negen wel terug, maar weet niet of je er dan nog bent? Veel plezier in Londen in ieder geval! x]

    Faye
    "Ben je echt zeker, Faye?" Hoor ik hem zachtjes zeggen. Zijn hand voel ik langs mijn lichaam glijden tot hij bij mijn hand uitkomt en hij onze vingers verstrengeld. Ik ril even en knik.
    "Zeker," antwoord ik terug en kijk hem glimlachend aan. Met mijn losse hand ga ik even door mijn haar, waarna ik hem zachtjes op zijn lippen kus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Dan ben ik er nog wel hoor ;D
    Veel succes ^^]


    Rey

    "Zeker."
    Ik kijk haar even aan en kus haar zacht terug.
    "Is dit... Is dit je eerste keer?" vraag ik voorzichtig.
    Ik weet dat ik het al een keer heb gevraagd, maar door de spanning ben ik het even kwijt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Is dit... Is dit je eerste keer?" vraagt hij dan plots, verbaasd kijk ik hem aan, aangezien ik er toch zeker van ben dat ik dit al eerder gezegd heb. Ik druk mijn lippen kort op de zijne voordat ik antwoord geef.
    "Zou dat je ervan weerhouden?" vraag ik aan hem terug, kijk hem afwachtend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zou dat je ervan weerhouden?"
    Ik twijfel even en schud zacht mijn hoofd.
    "Niet als jij er honderd procent zeker van bent dat je dat echt met mij wil delen."
    Ik verstrengel even onze vingers en kus haar zacht.
    "Het moet gewoon perfect zijn."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.