• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Ze slaat, tot mijn opluchting, haar armen om mijn hals en gaat op haar tenen staan.
    "Het spijt me zo. Iri, ik hou van je. Zo veel."
    Er loopt een rilling over mijn rug terwijl de gedachte dat dit wel heel erg als een afscheid klinkt in me opkomt. Ik schud mijn hoofd terwijl ik de tranen verbijt. Ik haal diep adem.
    "Niet weg gaan, alsjeblieft niet weg gaan," breng ik fluisterend uit. Veel luider kan ik gewoonweg niet praten.

    Camargue

    "Ik droomde over onze bruiloft. Je had je haar los en droeg een prachtige witte jurk. Iedereen was er en de zon scheen zo op je gezicht dat je ogen en haar oplichten."
    Met een brede glimlach zit ik hem aan te staren. Ik geniet van zijn vingers die mijn gezicht strelen. Ik druk mijn lippen op de zijne.
    "Klinkt als een mooie droom," fluister ik. "Als we straks naar het gemeentehuis gaan dan zijn we een stapje dichter bij het waarmaken ervan."
    Ik druk nog snel een kusje op zijn zachte lippen en staar hem verliefd aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik verstop mijn gezicht in zijn nek terwijl de verwachten tranen komen. 'Ik wil je geen pijn doeb echt niet. En ik wil ook bij je blijven. ' fluister ik terwijl mijn vingers door zijn haar gaan als troostend gebaar.

    Liam

    Ik kus haar voorhoofd. 'We moeten wel haast maken met de bruiloft.' Mompel ik en besef me dat we niet veel tijd meer hebben.

    Irial

    "Ik wil je geen pijn doeb echt niet. En ik wil ook bij je blijven," fluistert Madeline, haar gezicht in mijn hals verborgen. De warme druppels die ik op mijn huid voel zijn ongetwijfeld tranen. Ik voel me zo verloren nu. Mijn armen glijden om haar middel, als houvast, en als ik zeker weet dat ze werkelijk in mijn armen staat en dit geen zieke nachtmerrie is, til ik haar voorzichtig op. Het gaat veel te makkelijk. Ik leg haar, zonder los te laten, neer op bed en ga naast haar liggen, mijn armen nog steeds om haar heen. Met tranen in mijn ogen kijk ik haar aan. Ik haal één van mijn armen om haar vandaan en streel zachtjes door haar haren.
    "Blijf dan," smeek ik opnieuw. "We kunnen dit samen wel, je kan het, zolang we eerlijk blijven."
    Ik druk een klein kusje op haar voorhoofd en kijk haar in de ogen.

    Camargue

    "We moeten wel haast maken met de bruiloft," mompelt Liam nadat hij me een kusje op mijn voorhoofd gegeven heeft. Ik strijk liefdevol een verloren lok haar uit zijn gezicht naar achter en leg deze zo netjes mogelijk, zoals hij het graag heeft. Voor ik spreek druk ik nog een klein kusje op zijn lippen.
    "Het komt in orde, liefje," fluister ik geruststellend. "We gaan vandaag naar het gemeentehuis om te zien wat we kunnen regelen, en dan zul je zien hoe vlot het gaat."
    Ik kijk hem glimlachend aan en leg mijn armen wat steviger om zijn nek heen.
    "Getrouwd of niet, ik hou hoe dan ook van je en je blijft de enige voor mij," voeg ik er nog zachtjes aan toe voor ik hem meesleur in een passionele kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik kijk hem aan en knik. 'Goed. Ik zal eerlijk tegen je zijn. ' ik streel over zijn wang en kruip voor zo ver het mogelijk is nog dichter tegen hem aan. Ik sluit vermoeid eventjes mijn ogen en krul me tegen hem op.

    Liam

    Ik knik. 'Ik hou van je Cam.' Ik kus haar nog eens vol passie en trek haar dan tevreden in mijn armen. Daar waar ze hoord te zijn bij mijn hart

    Irial

    "Goed. Ik zal eerlijk tegen je zijn," antwoordt Madeline terwijl ze mijn wang streelt en dicht tegen me aankruipt. Ik kijk haar dankbaar aan en blijf ietwat afwezig over haar haren aaien.
    "Dank je," fluister ik oprecht. Ik druk een kusje op haar voorhoofd. "En ik hou ook van jou, Maddie," voeg ik er nog zacht aan toe.
    Ik laat mijn hand langs haar wang glijden en leg mijn wijsvinger onder haar kin om die vervolgens zachtjes omhoog te tillen. Teder druk ik mijn lippen op de hare.

    Camargue

    "Ik hou van je Cam," antwoordt Liam.
    Ik schrik even als hij me kust, omdat ik net op dat moment als een halve gare die net een koekje kreeg zit te glimlachen. Maar al snel beantwoord ik zijn kus. Ik voel me intens gelukkig als zijn armen om me heen glijden en me dichter naar hem toe trekken, alsof ik ooit nog ergens anders zou willen vertoeven.
    Ik zucht tevreden, hopeloos verliefd en kijk hem aan.
    "Heb ik je vandaag al verteld hoe geweldig je bent?" vraag ik met een zacht stemmetje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik kus hem gewillig terug en neem zijn hand vast. 'Het spijt me Irial. Ik weet niet waarom ik dit allemaal doe. Ik wil gewoon perfect zijn. ' prevel ik en veeg mijn laatste tranen weg. '

    Liam

    'Vandaag nog niet. ' glimlach ik. 'maar jij bent ook geweldig. ' ik aai door haar haren en zucht gelukzalig. Ze maakte me perfect gelukkig alleen al door alleen bij me te zijn.

    Irial

    "Het spijt me Irial. Ik weet niet waarom ik dit allemaal doe. Ik wil gewoon perfect zijn."
    Ik kan niet exact uitleggen waarom, maar ik barst in lachen uit hoewel ik weet dat ze het meent. Verontschuldigend kijk ik haar aan.
    "Niemand is perfect, en niemand verwacht van je dat jij het bent."
    Ik druk alweer een klein kusje op haar lippen en kijk haar met vragende ogen aan terwijl ik probeer te beslissen of ik nou wel of niet moet zeggen wat er in mijn gedachten omgaat. Uiteindelijk denk ik dat het de goede keuze is het wel te doen.
    "Denk je nou echt dat ik niet op je afgestapt was in het park als je tien kilo dikker geweest was?" vraag ik zacht. "Denk je echt dat ik je niet geweldig had gevonden als je gewoon blonde haren had in plaats van rode?" Ik zucht even en schud hoofd. "Ik vind je prachtig, Madeline, maar dat is niet het enige dat telt. Ik had hoe dan ook het meisje in het park willen beschermen, en je karakter blijft hetzelfde ondanks je uiterlijk. Ik voel wat ik voor je voel omdat je me liet lachen, omdat je me liet voelen alsof ik echt iets goeds gedaan had. Voor mijn part weeg je tachtig kilo, heb je een oma-bril en een gezicht vol sproeten, je bent gewoon mijn Madeline," zeg ik rustig.

    Camargue

    "Vandaag nog niet. Maar jij bent ook geweldig."
    Ik geniet ervan hoe hij zijn hand door mijn haren haalt en kruip zo mogelijk nog wat dichter tegen hem aan.
    "Je bent mijn prinsje, Liam," fluister ik met bonkend hart. Ik vraag me af of er ooit een dag zal zijn waar hij dit niet bij me teweeg brengt. "Alleen ben ik het witte paard," voeg ik er lachend aan toe. Mijn glimlach krimpt langzaamaan weer weg tot ik hem ademloos in de ogen zit te staren.
    "Ik kan niet beschrijven hoe geweldig ik je vind," fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik lach voorzichtig door mijn tranen heen. 'Gelukkig maar ' fluister ik en kijk hem aan. Soms voelt dit als uit een droom. Dat ik elk moment wakker moet worden en weer in de kliniek naast Emma en Charlotte lig. Hij is te goed voor me. Meer veel meer dan ik als gebroken persoon verdien.

    Liam

    Ik leg mijn hand op haar wang. 'Ik weet wat je bedoelt. Ik zal nooit aan je schoonheid, perfectie en geweldige persoonlijkheid wennen denk ik. ' ik meen het echt. Ze deed iets met me dat ik nooit eerder gevoeld had. Alsof alles veel kleurige en warmer was op de wereld.

    Irial

    "Gelukkig maar," fluistert Madeline na een schamper lachje.
    Ik leg mijn hand op haar wang en wwrijf er zachtjes over met mijn duim terwijl ik haar in de ogen staar. Het is niet het antwoord dat ik verwacht had, maar dat zou ik eerder als positief beschouwen.
    Ik breng mijn lippen dichter bij de hare zonder haar te kussen.
    "Noem me nog een keer Iri," fluister ik.
    Heel lichtjes veeg ik mijn lippen over de hare.

    Camargue

    "Ik weet wat je bedoelt. Ik zal nooit aan je schoonheid, perfectie en geweldige persoonlijkheid wennen denk ik," antwoordt Liam.
    Verstomd zit ik hem aan te staren. Dat klonk als een zin van een of ander glad hoofdpersonage uit een slechte film. Ik ben helemaal niet perfect, en af en toe heb ik van die vervelende rottrekjes. Blijkbaar maakt liefde echt blind als hij dat niet ziet. Ik schud mijn hoofd even en druk mijn lippen op de zijne.
    "Mijn wond doet al een heel stuk minder pijn," fluister ik veelbetekenend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Waarom hij dat vraagt geen idee. Ik moet zachtjes lachen en kijk hen dan weer aan. 'Ik hou van je Iri.' Fluister ik en kus hem vluchtig maar teder. Hij maakte me gelukkiger dan hij zelf door leek te hebben. Ik volg met mijn wijsvinger de contouren vab zijn gezicht. Zijn kaaklijk wang neus en lippen.

    Liam

    Ik wordt weer serieus en laat haar een beetje los. 'Weet je zeker dat het wel gaat? ' Ik was die verdomde wond helemaal vergeten. Zou het ziekehuis haar gaan zoeken nu we zomaar weg gegaan zijn? Vast niet. Was het zo ernstig dat ze haar perse terug in het ziekehuis willen hebben?

    Irial

    "Ik hou van je, Iri," fluistert Madeline waarop ze een kusje op mijn lippen drukt. Voor het eerst vandaag moet ik oprecht glimlachen. De glimlach verandert naar iets ondeugenders als ze haar wijsvinger over mijn gezicht laat glijden. Ik geniet van haar aanraking en wacht geduldig af tot ze bij mijn lippen is.
    Razendsnel zet ik speels mijn tanden in haar vinger, natuurlijk niet hard genoeg om haar pijn te doen. Om het af te maken grom ik nog even voor ik haar lachend aan kijk.

    Camargue

    "Weet je zeker dat het wel gaat?" vraagt Liam terwijl hij me een beetje los laat. Ik kruip zelf wat dichter tegen hem aan en streel met mijn lippen langs de zijne terwijl ik hem in de ogen blijf kijken.
    "Gaat prima," fluister ik.
    Ik druk mijn lippen nu wat steviger op die van hem en kus hem langzaam en liefdevol. "Maar het hoeft niet," voeg ik er nog zachtjes aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij bijt zacht op mijn vinger en gromd speels naar me. Ik giechel zacht en schud mijn hoofd terwijl ik hem lachend aan kijk. 'Een beetje vreemd ben je wel he? ' ik kijk hem liefdevol aan en ga nog wat dichter tegen hem aan liggen.

    Liam

    Ik ga mee in de kus en neem haar terug in mijn armen. 'Mag ik voor de bruiloft wel zelf mijn haar doen of wil jij het doen?' Grinnik ik zacht.

    Irial

    En dan giechelt ze, dat geluid waar ik zo van hou. Met een brde grijns lig ik haar aan te staren.
    "Een beetje vreemd ben je wel he?" zegt ze terwijl ze nog wat dichter tegen me aan komt liggen. Ik verberg mijn gezicht in haar hals en zet er kleverige kusjes in.
    "Ontken maar niet dat je het leuk vindt," fluister ik.
    Ik druk opnieuw mijn lippen in haar hals en verplaats ze langs haar kaaklijn tot ik weer bij haar lippen ben.

    Camargue

    "Mag ik voor de bruiloft wel zelf mijn haar doen of wil jij het doen?" grinnikt Liam. Ik moet even lachen en vernauw dan mijn ogen een beetje. Plagerig laat ik mijn wijsvinger over zijn borstkas glijden, langs zijn buik naar beneden en terug omhoog.
    "Nou," zeg ik met een kleine grijns. "Hangt er vanaf hoe je het hebben wilt. Ik kan vlechten maar dat vind ik niet aantrekkelijk bij een vent, en op ons trouwdag ga ik het je niet aan doen om met van die warrige lokken -waarmee je trouwens veel te sexy bent- rond te lopen."
    Ik geef hem snel een klein kusje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Dat ontken ik ook zeker niet. ' ik voel hoe hij kusjes in mijn nek plaatst en omhoog naar mijn lippen komt. Ik verberg mijn gezicht in zijn nek en druk er op mijn beurt wat kusjes in.

    Liam

    Ik grinnik opnieuw. 'Dat doe ik het gewoon zoals altijd. En op onze huwelijkanacht mag je het doen zoals jij wilt. ' glimlach ik en kus haar wang. Ik komen niet wachte tot we zouden trouwen.

    Irial

    "Dat ontken ik ook zeker niet."
    Ik ril even als ik op mijn beurt Madeline's lippen in mijn hals voel. Mijn vingertoppen glijden zachtjes op en neer over haar armen.
    "Mooi zo," grinnik ik.
    Ik til opnieuw haar kin op om mijn lippen stevig op de hare te drukken. Ik weet niet wat me bezielt maar op dit moment wil ik haar gewoon zo dicht mogelijk tegen me aan voelen. Mijn vrije hand glijdt naar haar onderrug waarop ik haar zachtjes tegen me aan druk.

    Camargue

    "Dan doe ik het gewoon zoals altijd. En op onze huwelijksnacht mag je het doen zoals jij wilt," grinnikt Liam.
    Ik knik enthousiast terwijl hij mijn wang kust. Daar kan ik zeker wel mee leven. Ik druk nog een kusje op zijn lippen en sta dan op om mijn mobiel te halen. Ik ben ondertussen best wel benieuwd wie er op dit uur een sms stuurt. Ik trek mijn wenkbrauw op als ik zie dat het van Rey is.
    Zin om vanavond met de hele groep te gaan karaoke zingen?
    Dat is vreemd. Hoe komt hij daar nou bij? Rey is zo'n stille jongen, ik had nooit gedacht dat dat iets voor hem zou zijn.
    "Rey wil gaan karaokezingen vanavond," zeg ik met een lachje tegen Liam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.