• Ze hebben blijkbaar een eigen programma waarin ze op wereldreis gaan (of zoiets). En deze aflevering zitten ze in Japan.

    Nou, ik ben zeg maar Japan obsessed en ik vind het echt hilarisch om te kijken! Ze zijn echt heel dom :')

    Bijvoorbeeld: Britt: zouden ze ook al klonen? Ik bedoel ze lijken allemaal zo op elkaar!'.

    Wie kijkt dat ook?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:56 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb het 2x gezien. Ik vind Britt echt een geniaal mens, haha. Maar als ik het te vaak zie ga ik me dood aan ze ergeren, ghehe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb nog nooit gezien en eerlijk gezegd hoeft dat ook niet, beetje te veel wannabe BN'ers.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind die Ymke maar raar. Maar Britt is hilarisch :'D

    Ik kijk er niet naar omdat ik geïrriteerd raak van hun domheid. Ik moet me altijd inhouden het beeldscherm niet kapot te slaan omdat ze écht heel dom zijn. (volgens mij ben ik de enige)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Eleos schreef:
    Ik vind die Ymke maar raar. Maar Britt is hilarisch :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oakley schreef:
    Ik kijk er niet naar omdat ik geïrriteerd raak van hun domheid. Ik moet me altijd inhouden het beeldscherm niet kapot te slaan omdat ze écht heel dom zijn. (volgens mij ben ik de enige)

    Dat heb ik ook, dus je bent niet de enige xd.


    I am an idiot, I move.

    Oakley schreef:
    Ik kijk er niet naar omdat ik geïrriteerd raak van hun domheid. Ik moet me altijd inhouden het beeldscherm niet kapot te slaan omdat ze écht heel dom zijn. (volgens mij ben ik de enige)

    Ik ook, maar omdat deze aflevering in Japan is, kijk ik het :Y). Dat is de enige reden ;p


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Oakley schreef:
    Ik kijk er niet naar omdat ik geïrriteerd raak van hun domheid. Ik moet me altijd inhouden het beeldscherm niet kapot te slaan omdat ze écht heel dom zijn. (volgens mij ben ik de enige)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik geraak echt gestoord van die twee...


    Bad decisions make good stories.

    LOL. Hoewel ik Aziaten wel heel erg op elkaar vind lijken _O_.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    LOL. Hoewel ik Aziaten wel heel erg op elkaar vind lijken _O_.

    Ja, op het eerste gezicht wel. Maar ik heb eens een show gezien, van een uur lang ofzo, en naderand kon ik ze állemaal uit elkaar houden. Man ik ben een pro :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Haha ik zag het ook vandaag voor het eerst. En bleef idd ook alleen kijken omdat ze in Japan waren. Maar ik moet zeggen, ik heb hard gelachen.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Purmerend schaamt zich voor Britt. ):


    Life is hard and then we die

    Ik heb het 1x gezien, maar ik kan er wel om lachen haha. Ze zijn dan misschien wel dom, maar ze weten wel tv te maken. Alleen een beetje jammer te zien hoe Ymke zichzelf over de rug van Britt beter doet proberen te lijken.


    I love you Tim

    Symphonia schreef:
    Ik heb nog nooit gezien en eerlijk gezegd hoeft dat ook niet, beetje te veel wannabe BN'ers.


    Firm believer of all that is magic