• Ik ben verslaafd aan een aantal dingen, maar goed. Ik heb ook nog geen abo´s dus

    Nu zoek ik dus goede verhalen over:
    -Harry Potter (Alleen geen Drarry)
    -The hunger games
    -The Wanted
    -Onbekende personen
    -One Shot/ SA (Het liefst met aanvraag)

    Ik lees geen:
    -One Direction
    -Justin Bieber
    -Crossovers (Bijv. Twilight & HP)

    Als je toch een heel goed verhaal weet (of een engels) kun je hem er altijd bijzetten, ookal staat het bij ´geen´. Als je iets heb wat er niet bij staat, probeer het.

    Kunnen julie mij helpen.


    Heaven is above, hell below. That´s why we´re the gods in hell and the devils in heaven.

    Na een jarenlange oorlog kondigde Noord Amerika het grote nieuws aan dat ze het enige werelddeel waren dat na een lange strijd nog intact was. Ze hernoemden zich als Panem en deelden zich op in twaalf districten, waar de Hongerspelen na een lange tijd van verderf werden ingevoerd als straf en maatregel voor de rebbelen.
          Buiten dit alles om werd er een afspraak gesloten. Een afspraak zo goed georganiseerd dat nooit iemand erachter zou gaan komen. Net zoals honderden jaren geleden stonden Rusland en Amerika tegenover elkaar. Atoombommen klaar voor lancering. Ze sloten één afspraak die heel de geschiedenis veranderde. Een leugentje zo klein, die zo’n grote verandering maakte in ieders leven. Het toen nog bestaande Europa zou doen alsof het zou zijn opgeslokt in een vuurzee en opgegaan in as. De oorlog was gedaan, afgelopen en nooit hoorde men nog iets over Europa. Alsof het nooit had bestaan, alsof er nooit een oorlog was geweest.

    Voor de burgers van Europa was dit echter een geheel ander verhaal. Zo arm en verzwakt als het was geworden door de oorlog, moest het opnieuw worden gereorganiseerd en hieruit ontstond Latentes dat werd opgedeeld in sections. Na jaren afkijken van Panem liep het nieuws al maanden in de rondte, maar nu is het dan eindelijk zover. Puur om de hoofdstad Maine te vermaken en om het bevolkingsoverschot te verminderen.
          Welkom bij de eerste Hongerspelen van Latentes en mogen de kansen ímmer in je voordelen zijn!




    “Fifteen sections, thirty children and only one survives.”


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    zo erg bedankt er zitten echt hele hele leuke verhalen tussen.


    Heaven is above, hell below. That´s why we´re the gods in hell and the devils in heaven.

    Als je nog een verhaal zoekt, misschien de mijne?
    Born To Serve
    Onbekende personen, en meer zeg ik niet, want ik ken mezelf en dan ga ik perongeluk dingen verkappen(A)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

    Because Some dreams do come true


    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Misschien vind je dit iets? Ik zou het geweldig vinden als je even zou willen kijken, want ik kan wel wat meer motivatie gebruiken. :Y)

    Parallel


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Mermaids and wizards - Harry Potter verhaal.

    When the night falls Fantasy verhaal.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:55 ]


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    The love story of Nan Bronté and Djodick Entaison.



    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft; de winnaar.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.


    Misschien dat je dit leuk vind? (:


    We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)

    Mission Greenday


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    The Mask
    [onbekende personen]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.