• [RPG] The Apocalypse • Supernatural [praattopic]







    Het is 2009 en de Apocalypse is begonnen. Sam Winchester heeft Lilith vermoordt en heeft door Ruby daarna ja gezegd tegen Lucifer. Dean Winchester heeft op zijn beurt, door Castiel en Zachariah, ja gezegd tegen Michael. Daarom heeft Bobby Singer jullie hulp nodig. Hij zoekt 8 moedige Hunters, 4 vrouwen en 4 mannen om de wereld te redden.



    De Teams:
    1
    1. Heather Guinevere ToddInermis
    2. Zachary GamblePennybags
    2
    1. Adira Gabriella RomanoParrish
    2. Xander TalonHandles
    3
    1. Taylor SmithMoonEye
    2. Reese Teresa MonchettiTolkien


    De andere rollen:
    - Bobby Singer • MarkOfCain
    - Dean Winchester/Michael • Tolkien
    - Jo Harvelle • Handles
    - Crowley • MarkOfCain
    - Gabriel • WillNotLearn
    Als jouw personage, Ellen of Lucifer/Sam zou tegenkomen dan spelen jullie hen zelf


    Regels en Informatie:
    -Bij de bestaande personages waarschuw ik als we ze nodig hebben via een pb of in een topic, bijvoorbeeld als Hunter a en b Lucifer tegenkomen
    -Minimum 200 woorden
    - max 2 personages per persoon.
    - Niet de personages van anderen besturen, behalve als je toestemming hebt.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, iedereen heeft wel minpunten.
    - Reserveringen blijven 72 uur staan.
    - Het verhaal speelt zich af in seizoen 5 van Supernatural
    - Het is het best als je Supernatural al volgt , zo niet dan zijn volgende websites handig: 1 2 3
    - Er worden groepjes van 2 gemaakt met de Hunters, ik trek naampjes dus meisjes jongens kunnen dus samen of gemengd zijn
    - Ik, als Bobby Singer, geef cases aan jullie, soms zullen dit cases zijn van bestaande afleveringen en soms ook niet, ik wissel af.
    - Dit is de eerste keer dat ik een topic leidt dus hou hier rekening mee! thnx!
    -Topics worden alleen aangemaakt door MarkOfCain

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 23:10 ]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 12:09 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn topics.


    Your make-up is terrible

    MT


    El Diablo.

    Ik heb het grootste deel van Reese ingevuld en ik probeer overmorgen - aangezien ik morgen niet thuis ben - de rest te doen en Dean in te vullen. Ik voel me echt schuldig dat ik er zo lang over doe, sorry. :')


    help

    Tolkien schreef:
    Ik heb het grootste deel van Reese ingevuld en ik probeer overmorgen - aangezien ik morgen niet thuis ben - de rest te doen en Dean in te vullen. Ik voel me echt schuldig dat ik er zo lang over doe, sorry. :')

    Geen probleem, ik hou er rekening mee dat het voor veel mensen vakantie is dus dat alles wat langer duurt

    Ik was het helemaal vergeten!
    Sorry!
    Ik zal Gabriel morgen afmaken


    Don't be like the rest of them, darling

    Reese is denk ik af. Dean werk ik een andere keer af, aangezien die toch niet meteen nodig is, denk ik?


    help

    Tolkien schreef:
    Reese is denk ik af. Dean werk ik een andere keer af, aangezien die toch niet meteen nodig is, denk ik?

    Dean is in de eerste case niet nodig maar zorg er voor dat je zijn rol toch niet te laat invult. Ten laatste tegen volgende week.(Anders blijven we bezig hé :) Met Reese kan je wel al posten :)

    ProudOfUs schreef:
    (...)
    Dean is in de eerste case niet nodig maar zorg er voor dat je zijn rol toch niet te laat invult. Ten laatste tegen volgende week.(Anders blijven we bezig hé :) Met Reese kan je wel al posten :)


    Komt goed. :3 Het is deze week gewoon extreem druk. Volgende week heb ik helemaal niets te doen. (:


    help

    Is de Trickster ook nodig op het moment?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Is de Trickster ook nodig op het moment?

    Nog niet, bij de volgende serie cases wel